G: Harrastavatko aviopuolisot seksiä keskenään eropäätöksen jälkeen?
Jos ei kerran saisi aloittaa uutta suhdetta vasta kun ero on selvä.
Kommentit (4)
Eropäätöksen syntyessä olen ollut jo henkisesti eronnut ja valmis päätökseen ettei mieleen ole tullut jakaa samaa sänkyä saatikka puuhastella mitään seksiin liittyvääkään.
jätöstä 2 viikkoa, jaamme kyllä saman sängyn mutta mies pysyy visusti omalla puolellaan selkä minuun päin. Hän siis haki eroa.....
Olen miettinyt aivan samaa, että pitääkö tässä olla ilman seksiä kuinka kauan, siihen asti, et saadaan omat kämpät?
Mä en ole millään tavalla henkisesti vielä irtautunut, joten mulle sopis kyllä.
Kaikki eronneet ystäväni ovat jossakin vaiheessa syyllisyydentuntoisina tunnustaneet, että tulivat sitten menneeksi exän kanssa sänkyyn, mutta älä kerro kellekään. On siis tosi yleistä, mutta pidetään mielellään salassa. Jotkut naiset pyrkivät oikein tahallaan hallitsemaan miestä seksillä vielä eron jälkeenkin, etenkin jos miehellä on jo uusikin kumppani. Saavat siitä tyydytystä että mies pettääkin nyt uutta kumppaniaan.
Miksi ihmeessä pitäisi aloittaa uusi suhde ennen kuin vanha on selvä? Ja miksi ajattelet, että juuri seksin harrastaminen olisi se kynnyskysymys joka ratkaisee???