Tytölle nimeksi Yanina.
Kommentit (20)
... siinä tyttö saa esitellä itsensä lopunikää olen 'janina yyllä'.
M
p.s. sorry mulla huono päivä.
Hyvin epätodennäköistä että saisi tuollaisen nimen. Entäs jos virallisiin papereihin tuleekin Janina? Mitäs sitten?
ap on yoku teiniäiti, yoka haluaa pilata lapsensa nimen.
yokainen yaninan ja yannican ja nico-petterin äiti, siis yäiti, voisi miettiä hieman pidemmälle tulevaisuuteen tekojensa seurauksia.
miltä ap sinusta itsestäsi tuntusi olla yanina?
Olis kiva tietää onko näitä tämmöisiä vanhempia ihan aikuisten oikeasti olemassa, jotka haaveilee lapsestaan Yaninaa.
itseasiassa ystäväni nimi on yanina, hänen veljensä on benyamin. ja ihan suomalaisia ovat. mä en todellakaan tajua miksi jokaisen lapsen nimen pitäisi olla niin perussuomalainen kun mahdollista!? vähän ahdasmielistä..
niin mikäs siinä sitten. Jos lausutaan Janina ja Benjamin, niin ei voi todeta kuin että kaikenlaisia typeryksiä sitä maa päällään kantaa.
itseasiassa ystäväni nimi on yanina, hänen veljensä on benyamin. ja ihan suomalaisia ovat. mä en todellakaan tajua miksi jokaisen lapsen nimen pitäisi olla niin perussuomalainen kun mahdollista!? vähän ahdasmielistä..
tuollaiset nimet voisi saman tien antaa tatuoida otsaansa olen idiootti. Nimittäin noi nimet saa aikaan saman efektin.
itseasiassa lausutaan nimenomaan benyamin ja yanina.
Siis ihanko totta penyamin? Ja Y-a-n-i-n-a? Yanina!!!! En usko!
Musta Yanina ois ihq! Mulla on Yes-sica ja Yoona-dan, voitais olla kamut?
Yanna ja Yari - eikös olis upeita nimiä??!! Ja soveltuu suomalaisen lausumaksi niin pirun hyvin.
yake.
ab on yks witun idiootti teini, yoka ei ole osannut huolehtiä ehkäisystä.
toivottavasti tuo ap: idiotismi ei periydy...
Saanhan ottaa sen käyttöön, jos saan tytön?
Toiseksi nimeksi ehdotan Vaginaa.