sairaanhoitajat/kätilöt/terveydenhoitajat
Paljon saatte palkkaa kuukaudessa, mitkä lisät(noin) ja paljon jää nettona käteen?
Kommentit (13)
Esim. joulukuussa en tehnyt ollenkaan töitä, viime heinäkuussa suurinpiirtein 24/7. Ehkä vuotuisista bruttotuloista saisi parhaan kuvan.
2010: n. 58000 euroa
2009: n. 32000 euroa
2008: n. 64000 euroa
Nyt terkkarina palkka n. 2180€ ei lisiä.
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia paljonko suunnilleen lisät tekee kuukaudessa? Olen kesällä aloittelemassa vuorotyöt niin hiukkasen kiinnostaa tämä.
Eipä mitään sen kummempaa kuin tein vähemmän töitä saatuani edellisenä vuonna kiitettävästi säästöjä kasaan. Olin koko kesäkuun alusta elokuun loppuun lasten kanssa kotona.
Tää just keikkahommissa on parasta. Teet töitä silloin kun sulle itsellesi ja perhetilanteeseen sopii.
Nyt terkkarina palkka n. 2180€ ei lisiä.
Kiinnostaisi kuulla kokemuksia paljonko suunnilleen lisät tekee kuukaudessa? Olen kesällä aloittelemassa vuorotyöt niin hiukkasen kiinnostaa tämä.
Ellet sitten valvo jatkuvasti.
Olen myös sh, vuorotyössä palkkani oli n.2200-2500e, silloin en saanut vielä ikälisääni.
Meillä lisät tulee ns. takakäteisinä. Joskus niissä on 6 viikon lisät, joskus 3 viikon.
Teen enimmäkseen iltoja ja yövuoroja. Yövuorot annetaan meillä aikahyvityksinä ei rahana. Eli on sitten tasoitevapaa jossain välissä.
Lisät ovat vaihdellen 100e - 350e käteen. Yleensä saan 200 euroa käteen. veroprossani on 21%.
Haluttais kyllä pyytää kaikki lisät rahana!
Nettosummat olleet tänä vuonna
Tammikuu: 1620€
Helmikuu: 2627€
Maaliskuu: 1741€
Teen pelkkiä ilta- ja yövuoroja, koulutukseltani olen kätilö / terv.hoitaja. Pääasiassa olen ollut synnytysvastaanotossa, tammikuussa olin viikon kouluterkan sijaisena ja pari päivää olen ollut synnyttäneiden osastolla.
Peruspalkka 2100 e ja lisät vaihtelevasti yleensä noin 200-400 e
Klö
Palkka 2606€ sis.kaikki ikälisät, muttei vuorotyölisiä. Vuorotyölisät keskimäärin 300-400€/kk
Sis. lisät ym. Lisiä tulee vuodessa n. 12 000 e. Mut se onkin haittatyökorvausta, sais olla enemmän inhottavista työajoista.
sh päivystyksessä
Ei lisiä
Th