Miksi ostat ulkomaista Turun sinappia etkä kotimaista Auran?
Mietin tätä tänään marketissa sinappihyllyllä, kun moni nappasi siitä turun sinappia, vaikka vieressä oli avainlipputuote-Auraa.
Kommentit (17)
Esim meillä on aina Kotisinappia. En edes tiedä, missä sitä valmistetaan, ei kiinnosta. Kotisinappi on hyvämakuista!
Minulle sinappi ei ole niin selkärankaan piirtynyt.
Ostan itse siis mieluummin Auraa.
Mies kuuleekin polakkisinapista...
ei ole vaan tullut mieleenkään ottaa kaupasta jotain muuta. Pyydän anteeski ja koetan korjata tapani.
aloin boikotoimaan turun sinappia heti kun meni ulkomaille.
Sama täällä.
Minä myös!
se Auran sinappi on pahaa. Valitettavasti.
Sen vuoksi en osta Auran sinappia vaikka on kotimaista. Makea sinappi, ei kiitos!
aloin boikotoimaan turun sinappia heti kun menin ulkomaille.
Olen muutenkin ruvennut siirtymään ulkomaalaisiin tuotteisiin koska ne ovat usein parempia kuin vastaava suomalainen.
mutta kun sen tuotanto myytiin ulkomaille, siirryin Auran vastaavaan. Mun mielestä maku on aika lähellä, ja nykyään jopa Auran on parempaa, joskus kun jossain vieraissa joutuu syömään Turun sinappia.
Ota esim. Danonino shittiä jotka aika moni idiootti panee poskeen ja oikeasti luulee elävänsä kauemmin, koska kuuli siitä VI*UN telkkarista tekstiä !?!?!?!
Tyhmiä loosereita !!!!!
Tuo Dano crappi on ihan samaa pa*kaa kun Valio/Ingman ym. muut, mutta kalliimpi...
Herätkää pahvit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esim meillä on aina Kotisinappia. En edes tiedä, missä sitä valmistetaan, ei kiinnosta. Kotisinappi on hyvämakuista!
Muistaakseni. Minä ostan Auraa ja Turun sinappia vähän vuorotellen. Pakko on sanoa, että ovat maailman parasta sinappia ja olen aika monessa maassa asunut ja sinappia käyttänyt. Esim UK:ssa, Ranskassa jne sinappi ihan kamalaa, ruotsalainen on sellaista halvan makuista jne.
Viimeksi otin kokeeksi Meiran tuubisinapin, ihan hyvää oli sekin, ja edullista. Mutta korkki on karsea :)
Maku varmaan ratkaisee, joillakin varmaan hinta? (en noiden hinnoista tiedä mutta eikös se näin mene)