Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seksitön suhde

Vierailija
23.04.2011 |

voiko se kestää, jos seksuaaliset tarpeet on niin erilaiset. Mä haluisin seksiä vaikka joka päivä, mutta mies kerran parissa viikossa tms. Mies masturboi kyllä päivittäin. Aiheesta on puhuttu paljon, että mistä kiikastaa. Mies sanoi vain, että ei johdu minusta, mutta seksi on vain yliarvostettua. asian voi hoitaa itsekkin. toisinaan teen aloitetta enemmänkin, usein hän minut torjuu, että ei jaksa. työssä paineita jne. Sitten kun seksiä on, se on loistavaa. Aivan uskomattoman ihanaa ja mies huomioi siinä minua tosi hyvin ja se kestää pidempään. Muutoin on hellyyttä ja likistelyä, mutta seksuaalista läheisyyttä ja intohimoa ei ole :(

Onko itsekästä mun haluta seksiä useammin, jos muut asiat on kunnossa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisella poikkeuksella, että meillä ei ole edes hellyyttä ja likistelyä ja silloin harvoin kun seksiä on se on ohi alle minuutissa.

Ei ole itsekästä haluta seksiä useammin. Jos muuten asiat on hyvin ja rakastatte toisianne niin en usko että suhteenne kaatuu vähäiseen seksiin.

Me olemme muuttaneet jo eriosoitteisiin..

Vierailija
2/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole intohimoa. Mun mielestä mä olen kuitenkin suht "pantava" ettei siitäkään ole kyse. Seksiä (suorituksena) ilman voi elää, mutta ei sitä intohimoa ja sitä tunnetta, että molemmat haluaa toisiaan paljon.

Rakastamme ja suhde voi muilta osin oikein hyvin, mutta ei käy kieltäminen, että seksin osuutta voi täysin lukea pois.

harmittaa, kun en haluais ottaa asiaa aina esille. Sitten kuitenkin loukkaannun kun hän torjuu mut. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä seksitön suhde sellainen on, jossa saa seksiä sentään kerran parissa viikossa?

Minä en ole saanut seksiä 10 vuoteen vaikka halut olisivat kovat. Miehellä haluja sen sijaan ei ole.

Pettäjäksi minusta ei ole ja haluan, että lapsilla on ehjä ja vain yksi koti. Siksi kitkutan tässä.

Vierailija
4/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi puhua seksittömästä suhteesta, jos seksiä kerran on noin kahdesti kuussa. Ihan normaali määrä! Sitten olisi eri asia jos olisi 2 kertaa vuodessa, mutta ei sekään mikän katasrofi olisi.

Vierailija
5/7 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla paljon suuremmat kuin miehelläni. Jos en vonkaisi, niin seksiä ei olisi, siitä seksittömyys. Mä luulen, että mies alkaa seksiin vain minun takiani (huolehtii siitä tarpeesta, kuten miehen "kuuluukin")

Vierailija
6/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sama täälläkin, mies ei halua seksiä ja ollaan seurusteltu nyt 4 vuotta. Ollaan yli 3kymppisiä ja meillä seksiä on ollut esim viimeisen vuoden aikana 3 kertaa. Itse haluaisin edes viikoittain (niinkuin aiemmissa suhteissa). Kaikkeni olen yrittänyt tehdä ja puhua ja antaa aikaa jne mutta valitettava totuus vaan on että halut ovat täysin erilaiset eikä sitä voi muuksi muuttaa.

En pysty loppuelämääni olemaan seksittömässä suhteessa vaikka muuten suhde toimiikin, ratkaisu on tehtävä pian vaikka se vaikeaa onkin.

Vierailija
7/7 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina halua ja runkkailee. Ehkä haaveilee toista miestä. Niitä miehiä kyllä riittää, jotka esittää...