Miten päästä yli ihastuksesta (mieheni ystävä)? Tavattiin yli vuoden tauon jälkeen
ja tajusin olevani edelleen ihastunut. Olen jo luullut päässeeni yli, mutta niin ei olekaan. Retkussa olen, pahasti. Ihastukseni tietää että olen ollut aiemmin ihastunut, nytkin flirttaili heti kun mieheni ei ollut paikalla. Hymy kertoi että muistaa tunnustukseni parin vuoden takaa. Käytöksensä antaa ymmärtää että tunteet on molemminpuolisia ja jotain tapahtuisi jos oltais vapaita. Silloin kun kerroin omista tunteistani, sanoi että hänellä ei ole tapana kaverin tyttöystävään sekaantua.
Ääh, vaikeaa.
Kommentit (23)
Hyi vittu sua!miehen kaveri, jotain rajaa??!!!
en tiedä miksi kerroin ihastuksesta. Hävettää edelleen se tilanne. Vaikka miehestä sai jo silloin sen käsityksen että hänelläkin kiinnostaa, mutta...
ap
mut oot niinku ei oliskaan, ei voi mitään
been there, done that - ja edelleen pelkkä nimi saan sydämen hyppäämään kurkkuun
hittoa sä menet tunteistasi höpisemään varatulle miehelle???
sodassa ja varsinkin RAKKAUDESSA on kaikki keinot sallittuja..
Minäkin olen rakastunut varattuun mieheen..liekö jonkun teistä mies???
mut oot niinku ei oliskaan, ei voi mitään
been there, done that - ja edelleen pelkkä nimi saan sydämen hyppäämään kurkkuun
niinhän mä yritänkin olla kuin en oliskaan. Mutta tarkkaavainen kaveri huomaa kyllä reaktioni. Kädet tärisee, sydän jyskyttää sata lasissa. Kuinka kauan tästä pitää kärsiä?
Olen helposti ihastuvaa sorttia, ikävä kyllä. Mutta aiemmat ihastukset on menneet ohi parissa kuukaudessa, tämä ei. On päässyt ihon alle, tätä on kestänyt useita vuosia. Kestääkö loppuelämän?
ap
sodassa ja varsinkin RAKKAUDESSA on kaikki keinot sallittuja..
Minäkin olen rakastunut varattuun mieheen..liekö jonkun teistä mies???
käsket APta nolaamaan ittensä?
Miltä heistä tuntuu kun äiti rikkoo perheen kertapanon vuoksi??!!!!!!!!!!!!!!????
ja tajusin olevani edelleen ihastunut. Olen jo luullut päässeeni yli, mutta niin ei olekaan. Retkussa olen, pahasti. Ihastukseni tietää että olen ollut aiemmin ihastunut, nytkin flirttaili heti kun mieheni ei ollut paikalla. Hymy kertoi että muistaa tunnustukseni parin vuoden takaa. Käytöksensä antaa ymmärtää että tunteet on molemminpuolisia ja jotain tapahtuisi jos oltais vapaita. Silloin kun kerroin omista tunteistani, sanoi että hänellä ei ole tapana kaverin tyttöystävään sekaantua.
Ääh, vaikeaa.
Pysyttele kaukana ja ajattele kamalaa hänestä.
Unohda hänet, ellet halua
a) häntä oikeasti
b) olla masokisti.
... kun alat järjellä ohjata toimintaasi. Ensinnäkin älä flirttaile. toiseksi älä pyri tapaamaan tai juttusille. Ennen kaikkea, älä kuvittele miehestä ihmeellisiä. Yleensähän ihastutaan juuri fantasioihin, joilla ei ole todellisuuden kanssa välttämättä paljon tekemistä. Kielletty hedelmä ja saavuttamattomuus kiihottaa monia. Olet vaarassa tössiä pahasti. katuisit moraalittomia tekoja viisastuttuasi.
ettekö te tosiaan voi kontrolloida tunteitanne?
ootte meikäläisten hyväksiköytettävissä. pannaa ja jätetää teijät omantuntonne varaan.
teikäläisillä on vaikeaa säännöstellä myös syömisiänne ja alkoholinkäyttöänne. olette täysin meikäläisten vietävissä
-hyväksikäyttäjä
Huvittavaa kyllä, mutta myös minä olen (karseessa kännissä...) tunnustanu miehen kaverille (myös minun kaveri) ihastukseni ja jostain syystä tuo samainen mies saa minussa edelleenkin erikoisia reaktioita aikaan.
Itse pystyn kuitenkin hallitsemaan tilanteen, kun mietin ihan tavallista iltaa, kun vietetään aikaa kotona. Kun yritän vaihtaa oman mieheni paikalle tämän kaverin ja kuvittelen minkälaista hänen kanssa olis vaikka siivouspäivänä tai ruokakaupassa, niin johan alkaa ihastuksen tunteet hävitä.
Se todellakin on fantasia, mihin olen hänessä ihastunut.
En ikinä kuuna päivänä vaihtaisi miestäni keneenkään, mutta silti edes nämä pelkät ajatukset tuntuu jotenkin pettämiseltä. Tiedän että tekoja hallitaan, ei ajatuksia, mutta silti.
Yritä sinäkin ap sijoittaa tuo toinen mies tylsään arkeen, jospa se auttaisi.
Huvittavaa kyllä, mutta myös minä olen (karseessa kännissä...) tunnustanu miehen kaverille (myös minun kaveri) ihastukseni ja jostain syystä tuo samainen mies saa minussa edelleenkin erikoisia reaktioita aikaan.
Itse pystyn kuitenkin hallitsemaan tilanteen, kun mietin ihan tavallista iltaa, kun vietetään aikaa kotona. Kun yritän vaihtaa oman mieheni paikalle tämän kaverin ja kuvittelen minkälaista hänen kanssa olis vaikka siivouspäivänä tai ruokakaupassa, niin johan alkaa ihastuksen tunteet hävitä.
Se todellakin on fantasia, mihin olen hänessä ihastunut.
En ikinä kuuna päivänä vaihtaisi miestäni keneenkään, mutta silti edes nämä pelkät ajatukset tuntuu jotenkin pettämiseltä. Tiedän että tekoja hallitaan, ei ajatuksia, mutta silti.
Yritä sinäkin ap sijoittaa tuo toinen mies tylsään arkeen, jospa se auttaisi.
Sinällään yrität puhua itsellesi järkeä. ET silti tiedä millainen mies olisi arjessa kanssasi. Puolustelet heikompaa miestäsi. Vaikka olisi parempaa varalla. Mielikuvilla pelaaminen ei ole ennustusta. Saatat kävellä onnesi ohitse.
- vaihtanut ja onneksi vaihdoin. Paras vaihto ikänä
Tyrmäsikö sinut täysin? Vai oliko ehkä-mielellä? Mä olen toivonut että miehen ystävä olisi nauranut minulle tunnustettuani ihastukseni, Kolauksen saaneen ylpeyden kanssa olisi ollut helpompi päästä yli ihastuksesta. Mutta eipä nauranut, ei.
ap
Ihastumisen tunne sen sijaan voi kestää vaikka kuinka kauan.. Mutta älä toimi sen mukaan. Ja muista, että olet ihastunut omaan mielikuvaasi ihmisestä, koska et voi varmuudella kuitenkaan tietää millainen ihastuksesi olisi esim. arjessa.
... kun alat järjellä ohjata toimintaasi. Ensinnäkin älä flirttaile. toiseksi älä pyri tapaamaan tai juttusille. Ennen kaikkea, älä kuvittele miehestä ihmeellisiä. Yleensähän ihastutaan juuri fantasioihin, joilla ei ole todellisuuden kanssa välttämättä paljon tekemistä. Kielletty hedelmä ja saavuttamattomuus kiihottaa monia. Olet vaarassa tössiä pahasti. katuisit moraalittomia tekoja viisastuttuasi.
muisti pätkäisee just siinä kohdassa sopivasti. Muistan hänen kyllä sanoneen myös tykkäävänsä minusta, mutta oikeastaan minä tiesin tuon jo valmiiksi, joten sinänsä vaan sen ääneen sanominen muutti asian. Enkä siis edes ikinä ikinä ikinä juo noin paljoa, mutta näin tällä kertaa.
14: Minä oon onneks ihan aidosti mieheni kanssa onnellinen ja tiedän, etten ikinä sais hänen kanssa tätä ihanaa ja hyvää arkea aikaiseks. Luulen ihastuneeni hänessä vapauteen tehdä mitä haluaa, koska hän on sinkku ja itselläni on pieni lapsi. Ehkäpä siis tämä oma sitoutuneisuus poiki kaipuun johonkin nuoruusvuosille ja silloin tämä kaveri astui ikäänkuin ajatuksena pois pääsystä. Tai jotain... Mutta naurattaa jo pelkkä ajatuskin, että hän vaikka hoitais minun kanssa lasta :D.
13
Sinällään yrität puhua itsellesi järkeä. ET silti tiedä millainen mies olisi arjessa kanssasi. Puolustelet heikompaa miestäsi. Vaikka olisi parempaa varalla. Mielikuvilla pelaaminen ei ole ennustusta. Saatat kävellä onnesi ohitse.
tiedän sen aivan varmasti. Minun ja mieheni suhteeseen on astunut arki, ollaanhan oltu yhdessä yli vuosikymmen. Vaikka suhde on hyvä kaikinpuolin, seksi toimii myös, ei siinä enää ole kipinää kuin alkuaikoina. Sitä alkukantaista kiiman tunnetta mikä suhteen alussa poltteli jalkovälissä en saa takaisin mieheni kanssa.
ap
muisti pätkäisee just siinä kohdassa sopivasti. Muistan hänen kyllä sanoneen myös tykkäävänsä minusta, mutta oikeastaan minä tiesin tuon jo valmiiksi, joten sinänsä vaan sen ääneen sanominen muutti asian. Enkä siis edes ikinä ikinä ikinä juo noin paljoa, mutta näin tällä kertaa.
14: Minä oon onneks ihan aidosti mieheni kanssa onnellinen ja tiedän, etten ikinä sais hänen kanssa tätä ihanaa ja hyvää arkea aikaiseks. Luulen ihastuneeni hänessä vapauteen tehdä mitä haluaa, koska hän on sinkku ja itselläni on pieni lapsi. Ehkäpä siis tämä oma sitoutuneisuus poiki kaipuun johonkin nuoruusvuosille ja silloin tämä kaveri astui ikäänkuin ajatuksena pois pääsystä. Tai jotain... Mutta naurattaa jo pelkkä ajatuskin, että hän vaikka hoitais minun kanssa lasta :D.
13
Minä mietin sitä AINA kun mies tulee mieleeni. Mitä tarkoitti vastauksellaan? Miksi kierteli ja kaarteli? Tarkoittaako ettei halua loukata minua kieltämällä ehdottoman jyrkästi, vai onko/oliko kiinnostunut mutta ei halua loukata miestäni (ovat lapsuudenkavereita)? Miksi vieläkin käytöksellään osoittaa muistavansa tunnustukseni? Onko hänestä ollut kiva että joku nainen on osoittanut kiinnostuksensa? Vai onko se hänestä vain naurettava juttu ja haluaa kiusata minua?
Kysymyksiä loputtomiin. Kun tietäisi varmasti vastauksen, ehkä omakin pähkäily olisi jo loppunut. Pystyisin suhtautumaan kuin keneen tahansa ihmiseen.
ap
tiedän sen aivan varmasti. Minun ja mieheni suhteeseen on astunut arki, ollaanhan oltu yhdessä yli vuosikymmen. Vaikka suhde on hyvä kaikinpuolin, seksi toimii myös, ei siinä enää ole kipinää kuin alkuaikoina. Sitä alkukantaista kiiman tunnetta mikä suhteen alussa poltteli jalkovälissä en saa takaisin mieheni kanssa.
ap
joskus ei. Yleensä aina. On harvinaista löytää sitä yhtä onnea. Siksi kannattaa vaihtaa väljähtänyttä onnea uuteen. Uusi tuo kukoistuksen etenkin kesäksi. Minä tosiaan löysin sen oikean kolme kesää sitten.
Ilman rohkeita valintoja ja vaihtoja ei löydä. On etsittävä löytääkseen. On typerintä tyytyä väljähtäneeseen paskaan. Arki ei tosiaan ole arkea sen oikean jälkeen.
T: oikean kanssa 12 vuotta