Miten päästä yli ihastuksesta (mieheni ystävä)? Tavattiin yli vuoden tauon jälkeen
ja tajusin olevani edelleen ihastunut. Olen jo luullut päässeeni yli, mutta niin ei olekaan. Retkussa olen, pahasti. Ihastukseni tietää että olen ollut aiemmin ihastunut, nytkin flirttaili heti kun mieheni ei ollut paikalla. Hymy kertoi että muistaa tunnustukseni parin vuoden takaa. Käytöksensä antaa ymmärtää että tunteet on molemminpuolisia ja jotain tapahtuisi jos oltais vapaita. Silloin kun kerroin omista tunteistani, sanoi että hänellä ei ole tapana kaverin tyttöystävään sekaantua.
Ääh, vaikeaa.
Kommentit (23)
ehän on elämän suola. Silti ei tarvitse mennä pettämään.
Olen mies, 31v, ja mun mielestä varattuun ihmiseen ihastuminen ja sen tunnustaminen ei ole mitenkään paha asia. Elämä on liian pitkä jotta jaksaisi jossitella koko loppuelämänsä et ei sanonut tiettyjä asioita toiselle. Ihastuminen ei tarkoita sitä että jutusta koskaan tulisi mitään, mutta kyllä mä olen tykännyt siitä että mulle on tultu sanomaan mitä toinen tuntee. Kyllä se vahvistaa itsetuntoa, ja sanat ei loukkaa ketään tässä tapauksessa (oletan että tää juttu on teidän välinen, ette ole kertoneet tästä seurustelukumppaneille).
Eri asia sit jos mentäis toisen selän takana toimimaan, mut siitähän tässä ei ollu kyse. Jos kyseessä on seurustelu, niin se tarkoittaa että ette te ole naimisissa, te ootte yhä vapaata riistaa. Seurustelun idea on siinä et katotaan kummonen toinen on, ja jos on joku parempi niin sit seurustellaan sen kanssa. Elämä on myös liian lyhyt jotta sen voisi tuhlata väärän ihmisen kanssa.
Mun neuvo on, että kertokaa ne tunteet. Tässä tapauksessa pitää kuitenkin miettiä, et käteen voi jäädä pelkkää tyhjää, jos tämä ihastuksen kohde onkin semmonen perusäijä joka huomaa liian myöhään että sä et olekaan sen tyyppiä, ja sulle jää käteen täysi nolla. Ihmissuhteisiin kun kuuluu aina riski.
Mutta mitään "avionrikkoja"-juttuja mä en ole ikinä ymmärtänyt. Puhuminen ei ketään satuta, ja jokaisella on oikeus olla toiseen ihastunut ja kertoa se. Ihastuminen kun on kuitenkin eri asia kuin rakastuminen. Ei kukaan meistä oo toiselle velkaa huonoa parisuhdetta, eli jos ei oma suhde miellytä, niin sen voi pistää poikki ja alkaa uuden sen kanssa josta enemmän pitää.
Terveisin itse ihastunut ja myöhemmin pettynyt, mutta onnellinen siitä että kertoi tunteensa. Nyt ei viimeisenä ajatuksena kaduta jos bussi ajaa huomenna yli.
Löysit oikean kolme kesää sitten mutta silti olet ollut oikean kanssa yhdessä 12 vuotta. Onko teilläpäin kesiä vain 4 vuoden välein? meillä ne tulee säännöllisesti joka vuodi viimeistään siinä kesäkuun paikkeilla.... Reps ja kops =D