Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kampaamoreissusta :( APUA!

Vierailija
22.04.2011 |

Tilasin itselleni ajan ja korostin että pitää olla ammattitaitoinen. Eilen sitten oli aika ja siinä tilanteen edetessä tajusin että tukkaani käsittelee opiskelija. Olin ihan että apua........

Minulla on pitkät hiukset ja halusin vaaleita raitoja ja pois lähtiessäni huokaisin että luojan kiitos raidoista tuli ihan hyvät.

Ihmettelin kun tukka oli jotenkin niin kuiva korppu käsittelyn jälkeen mutta menin melkein suoran nukkumaan. Aamulla tein pihahommia ja äsken vasta hiuksia haroessani tunsin että niuskahiuksissa oli ihme tahmainen kolo ja hiukset sieltä ihan takussa...

Kävin pesulla ja ja nyt tukka ihan ok.

Mutta tuli mieleen että pesiköhän tuo kampaaja kunnolla värejä edes pois ja oliko tuo tahmainen kohta niskassa väriä joka oli sinne eilisestä jäänyt. Vähän kirveltää tuota hiuspohjaakin nyt.

Jos hiukset oli huonosti huuhdeltu niin olisiko hiuspohjaa kirveltänyt koko yö? Ja mistä muusta huomaisin että hiukset olisi huonosti huuhdeltu?

Vai onko odotettavissa että hiukset tippuu päästä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikaa tilatessasi olet vouhkannut *...että ammattitaitoa pitää olla sun tukkaa tehdessä* niin ne on vittauillakseen laittaneet opsikelijan asialle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattitaitoista vittuillessan laittaa opiskelijaa jos nimenomaan pyytää ammattilaista. Kyllä asiakas valita saa kenet haluaa hiuksiaan laittamaan.

Vierailija
4/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä opiskelijatkin voivat olla ammattitaitoisia, kenties viimeistä harjoittelua ennen valmistumista tekemässä? ei kannata aina olla niin ennakkoluuloinen..

Vierailija
5/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On odotettavissa kunnon sulkasato. Kaik tippuu varppina.

Vierailija
6/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirvelemään vasta vuorokausi kampaamoreissun jälkeen.. Kun menin ekan kerran suihkuun ja pesin hiukset.

Olisiko hiuspohjaa pitänyt kutista jo esim yölläkin?? jos siellä väriä olisi ollut?

Vierailija
7/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin työssään rutinoitunut kampaaja. Ja jälki voi olla parempaakin. Niiden kun täytyy keskittyä työhönsä enemmän.

Vierailija
8/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirvelemään vasta vuorokausi kampaamoreissun jälkeen.. Kun menin ekan kerran suihkuun ja pesin hiukset.

Olisiko hiuspohjaa pitänyt kutista jo esim yölläkin?? jos siellä väriä olisi ollut?

mistä voisit vaatia korvauksia ja päästä avautumaan? Eli siis jos joku nyt sanoo, että on just normaalia, että vuorokauden kuluttua alkaa kutisemaan, jos väriä on jäänyt, niin soitat kampaamoon ja haistattelet?

Vierailija
9/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita nyt jollain tavalla kestää!

onkohan tää paihnta, mitä aapeelle on koskaan tapahtunu?

Vierailija
10/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain nyt todella herkässä tilassa ja pelkään kemikaalien aiheuttamaan vahinkoa elimistöön jne....

Mielessäni on kauhukuvia siitä kuinka päänahkani on täynnä vetyperoksidia ja aiheuttaa jonkun kamalan syövän..

Pari viikkoa sitten jouduin elämään pelossa että minulla on mahasyöpä (gasroskopian löydösten vuoksi ja koepalojen odottamisen suhteen) ja siitä jäi jonkinlainen kuolemanpelko päälle. Luojan kiitos tuli hyviä uutisia.

Myös lapsellani on löydetty munuais-siirtoon johtava sairaus viime syksynä joka aiheuttaa myös järjetöntä ahdistusta.

Eli tämä tukka-asia ei ole pahinta mitä mulle on tapahtunut vaan kaiken muun "paskan" aiheuttama stressi joka saa pelkäämään kaikkea.

AP

Vierailija
11/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain nyt todella herkässä tilassa ja pelkään kemikaalien aiheuttamaan vahinkoa elimistöön jne....

Mielessäni on kauhukuvia siitä kuinka päänahkani on täynnä vetyperoksidia ja aiheuttaa jonkun kamalan syövän..

Pari viikkoa sitten jouduin elämään pelossa että minulla on mahasyöpä (gasroskopian löydösten vuoksi ja koepalojen odottamisen suhteen) ja siitä jäi jonkinlainen kuolemanpelko päälle. Luojan kiitos tuli hyviä uutisia.

Myös lapsellani on löydetty munuais-siirtoon johtava sairaus viime syksynä joka aiheuttaa myös järjetöntä ahdistusta.

Eli tämä tukka-asia ei ole pahinta mitä mulle on tapahtunut vaan kaiken muun "paskan" aiheuttama stressi joka saa pelkäämään kaikkea.

AP

Kyllä se ois kutissu jo samantien, eikä vasta myöhemmin. eikä ne aineet loputtomiin vaikuta. Rauhoitu tämän asian suhteen ja voimia muiden asioiden kanssa! :)

Vierailija
12/12 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin noin paksut hiukset että sinne ihan huomaamatta hukkuu joku takkupesäke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi