Saako kuka vaan nainen itseään 7-10 vuotta nuoremman miehen?
Kommentit (11)
Kuvittelevat olevansa ikinuoria ja henkinen kasvu on kokonaan kesken, koska nuori on komea, mutta kokematon, keskenkasvuinen, eikä ole elämänkaarikehityksessään samassa vaiheessa kuin nainen.
Eli vain puuttelliset ja traumatisoituneet naiset haluavat itseään paljon nuoremman miehen.
Kuvittelevat olevansa ikinuoria ja henkinen kasvu on kokonaan kesken, koska nuori on komea, mutta kokematon, keskenkasvuinen, eikä ole elämänkaarikehityksessään samassa vaiheessa kuin nainen.
Eli vain puuttelliset ja traumatisoituneet naiset haluavat itseään paljon nuoremman miehen.
jolla on itseään 7 vuotta nuorempi nainen?
33-vuotias mies kehui minua prinsessaksi ja halusi tutustua. Jotenkin hän kolahti, mutta juteltiin vaan traumoistamme. Ehkä hän olisi ollut oikeasti sopiva kumppani minulle, mutta sattui asumaan 500 km:n päässä ja oli pienen tyttövauvan isä. Väitti olevansa eronnut, en tiedä, mutta söpö oli ja myös fiksu. Ei yrittänyt saada seksiä, vaan oli sellanen kiva.
Jotain 5 vuotta sitten elämääni ilmestyi 20 vuotta nuorempi mies...mä taidan olla sen mami ja se mun poju...mutta koskaan ei ole ollut niin hyvää ystävää, se on mun aarre...
Ikäero oli aluksi hämmennyttävä ja pelottava ja ei kiva juttu...olisi ollut edes vain 10 vuotta nuorempi, mutta minkäs teet...
etten mä ainakaan erottais sellaista ikäeroa.Ei nykypäivänä huomaa onko mies 35 ja nainen 42 vai toisinpäin.Hassua myös puhua et ihmisissä ois jotain vikaa jos on tollanen ikäero.Mun sisko on 39 ja mies 32,onko mun siskolla siis jotain psyykkisiä ongelmia?
Jotain 5 vuotta sitten elämääni ilmestyi 20 vuotta nuorempi mies...mä taidan olla sen mami ja se mun poju...mutta koskaan ei ole ollut niin hyvää ystävää, se on mun aarre... Ikäero oli aluksi hämmennyttävä ja pelottava ja ei kiva juttu...olisi ollut edes vain 10 vuotta nuorempi, mutta minkäs teet...
Tulee jotenkin mieleen, että pilaat sen pojan elämän ja hän ei vaan pääse irti? Kai hän haluaa perheen, mitä sä et voi hänelle koskaan antaa? Mitä hänen sukunsa ajattelee, vanhemmat, sisarukset?
Tuo on jo sairasta. Mulla on oma poika, joka on 20 vuotta minua nuorempi, enkä kyllä ikinä voisi missään tilanteessa kuvitellakaan seurustelevansa jonkun hänen kaverinsa kanssa esim.
Jotkut voi saada. Minä olen 34-vuotias ja sellainen babyface että... Viimeksi alkossa käydessäni (pari kk sitten) kysyivät henkkarit. =) Jos käyn baarissa, juttusille tulee aina jotain 25-vuotiaita jannuja iskumielessä.
Ja ne vanhemmatkin, jotka saa, haluavat joko äidin tai opettajan itselleen.
Itse en koskaan ottaisi nuorempaa, vaikka mua on monikin 10 vuotta nuorempi yrittänyt. Itsellä ollut saman ikäinen ja vanhempi mies. Nyt tahtoisin itseni ikäisen suunnilleen.
en edes tunne ketään niin nuorta miestä.