Vittu, äijä pakenee kauppaan kun pennut kiljuu ja vittuile mulle jos kilahdan.
Kyllä taas koko kangas kuuli, kun kiljuin ulko-ovelta ukolle, että jos saatanan impotentti sun autos lliikkuu metriäkään, jätän kakarat keskenään kiljumaan.
Pennut on 1,5v ja 5v. Ukko ei uskaltanut lähteä kauppaan.
Kommentit (9)
myy, vittuillessani. Ja mulle ei tartte tulla vittuilemaan äitiydestäni jos itse ei ole edes paikalla kun pennut on pahimmillaan.
Häivyn ja jätän kakarat äijälle, sittenpä nähdään kestääkö hermo.
olla rauhassa jo kohta vuoden, kun en ole ulko-ovella kiljunut.
Ja sainpahan tappelun aikaiseksi, jes, ei käy liian tylsäksi pitkäperjantai.
Ja pääasia että ukko ei ehtinyt olutta ostamaan.
PS: vaimokkeen paikka avoinna ja äitipuoleksi pääsee jos kiinnostaa.
sinun miehesi, tekisi varmaan mieli olutta. - Toivottavasti tämä oli provo, mutta onhan näitä toki tällaisia.
IKINÄ en päästäisi suustani - saati sitten kiljuisi - mitään tuollaista kumppanilleni (jota kuuluu rakastaa ja kunnioittaa). Ja vielä vähemmän koskaan tulisi mieleenkään käyttäytyä noin yhdenkään lapsen (kaikkein vähiten omien, joita kuuluu kasvattaa ja joille kuuluu antaa aikuisen malli) edessä!
Toivottavasti joku sinua aikuisempi ottaakin sen vaimokkeen ja äidin roolin!
pennut?????? kakarat???????noinko sinä kutsut omia lapsiasi????etkö sitten tiennyt että lapsista lähtee ääntä.Miten edes kehtaat kutsua itseäsi ÄIDIKSI ????????????
en yhtään ihmettele että ukkosi on oluen tarpeessa kun tuollainen pirttihirmu heiluu kotona
minulla on tapana puhaltaa ukon kanssa yhteen hiileen.kokeile sinäkin ap.
Minulla on itselläni 4 lasta joista 2 erityislasta.itse saan kuunnella kiljumista aamusta iltaan ja välillä öisinkin mutta minulle omat lapseni ovat silti rakkaita lapsia.
meillä ei huudeta eikä karjuta vaikka meno onkin välillä kuin eläintarhassa.välillä lapset istuvat jäähyllä tai menettävät esim pelivuorontai karkkipäivän jos eivät tottele
eivät mitään pentuja tai kakaroita.
Voi lapsiraukat .ei voi muuta sanoa T:Nro 2
Ei varmaan auta muu kuin erota itse, ja kiljukauloja en halua tavata enkä ota mukaani. Jääkööt kaljasiepon kanssa kiljumaan.
enkä ole koskaan rakastanutkaan. Kokeilin sen kanssa että millaista on elämä lapsiperheellisenä ja totesin, että ei sovi mulla.
Kakarat jätän ukolle.
mutta mikä pakko sun oli niitä haarojas levitellä ja pamahtaa paksuksi.IDIOOTTI¨
tosin osa minusta uskoo tämän olevan provo :/