Sinä hyväuskoinen pikkuvaimo!
Tietäisitpä, miten innokkaasti miehesi ryhtyi suhteeseen kanssani. Osti prepaid-liittymiä, että saisi hoidettua yhteydenpidon kanssani tietämättäsi. Hankki erilaisia sähköpostiosoitteita lemmenviestien kirjoittamista varten. Kehitteli jos jonkinlaisia tarinoita illoiksi, jotta sai syyn olla poissa kotoa - luonani.
Kuulemma sinä et koskaan epäillyt mitään. Suunnittelit tohkeissasi seuraavaa lomamatkaa, sisustit innokkaasti kotianne, kerroit halukkaasti naapuruston tuoreimmat juorut - - ja miehesi ajatukset olivat minussa ja yhteisissä hetkissämme.
Olit rakentanut koko elämäsi miehesi varaan ja puhuit toistuvasti hänelle, että ilmän miestä sinulla ei olisi oikein mitään (paitsi yhteiset lapsenne). Et ollut ikinä ajatellutkaan eron mahdollisuutta.
Nyt miehesi on kertonut sinulle, että hän ei enää tunne sinua kohtaan mitään. Ymmärrätkö nyt?
Kommentit (27)
Tietäisitpä, miten innokkaasti miehesi ryhtyi suhteeseen kanssani. Osti prepaid-liittymiä, että saisi hoidettua yhteydenpidon kanssani tietämättäsi. Hankki erilaisia sähköpostiosoitteita lemmenviestien kirjoittamista varten. Kehitteli jos jonkinlaisia tarinoita illoiksi, jotta sai syyn olla poissa kotoa - luonani.
hommata Prepaid-liittymiä ja eri sähköpostiosoitteita ja keksiä tekosyitä että voi mennä toisen naisen luo... Eikö olis ollut helpompi jättää vaimo heti alkuunsa, kun toiseen rakastui?
Oletko sinä tyytyväinen, kun saat lyödä, lyötyä? Kuulostat ilkeälle ja katso vaan ettet itse ole jonain päivänä samassa asemassa.
No tavallaan onhan sulla nyt itsellä tiedossa etukäteen, mitä tuleman pitää.
Onnea vain valitsemallasi tiellä =DDD
että parempi niin, että uskon ihmisiin ja ajattelen hyvää heistä ja luotan heihin. Se ei ole minun typeryyttä jos joku käyttää sitä hyväkseen. Typerä on se, joka tekee väärin.
Joten jos kyse on minun miehestäni, aion edelleen elää niin, että uskon ihmisiin ja siihen, mitä he minulle puhuvat. Kyynisen ja epäileväisen ihmisen elämä on raskasta. Jos mieheni minulle valehtelee, se on hänen ongelmansa ja itse selvittäkööt sotkunsa.
Olen monta kertaa huomannut, ettei ihmisiin olisi luottamista. Mutta mitä sitten. Mieluummin kuitenkin itse elän niin, että teen oikeita ratkaisuja ja oikeita tekoja ja yritän elää rehellisten ideologioideni mukaan. Jos joku haluaa valehdella minulle ja pettää minua niin itseäänhän hän rikkoo eniten.
Eli toivon, että selvitätte keskenänne sotkunne. Minulla ei taida olla osaa, eikä arpaa sotkuunne.
t. pikkuvaimo
Kuulemma sinä et koskaan epäillyt mitään. Suunnittelit tohkeissasi seuraavaa lomamatkaa, sisustit innokkaasti kotianne, kerroit halukkaasti naapuruston tuoreimmat juorut - - ja miehesi ajatukset olivat minussa ja yhteisissä hetkissämme.
Olit rakentanut koko elämäsi miehesi varaan ja puhuit toistuvasti hänelle, että ilmän miestä sinulla ei olisi oikein mitään (paitsi yhteiset lapsenne). Et ollut ikinä ajatellutkaan eron mahdollisuutta.
Nyt miehesi on kertonut sinulle, että hän ei enää tunne sinua kohtaan mitään. Ymmärrätkö nyt?
että parempi niin, että uskon ihmisiin ja ajattelen hyvää heistä ja luotan heihin. Se ei ole minun typeryyttä jos joku käyttää sitä hyväkseen. Typerä on se, joka tekee väärin.
Joten jos kyse on minun miehestäni, aion edelleen elää niin, että uskon ihmisiin ja siihen, mitä he minulle puhuvat. Kyynisen ja epäileväisen ihmisen elämä on raskasta. Jos mieheni minulle valehtelee, se on hänen ongelmansa ja itse selvittäkööt sotkunsa.
Olen monta kertaa huomannut, ettei ihmisiin olisi luottamista. Mutta mitä sitten. Mieluummin kuitenkin itse elän niin, että teen oikeita ratkaisuja ja oikeita tekoja ja yritän elää rehellisten ideologioideni mukaan. Jos joku haluaa valehdella minulle ja pettää minua niin itseäänhän hän rikkoo eniten.
Eli toivon, että selvitätte keskenänne sotkunne. Minulla ei taida olla osaa, eikä arpaa sotkuunne.
t. pikkuvaimo
Ja lisään, että surullista, että olet suhteessa mieheen, joka noin ylipäänsä kohtelee naisia noin. Omaa omantunnon ääntä on todellakin helppo hiljentää pilkkaamalla ja syyllistämällä muita, tällä kertaa tätä pikkuvaimoa.
Taitaa vaan aloittajaa vituttaa, kun tietää miten paskapäisiä miehiä löytyy ja ettei ap itse pysty varmaan koskaan jäämään kotia sisustamaan ;).
Minä olen juuri tuollainen säälittävä pikkuvaimo. Uskon elämään, haluan uskoa mieheenikin- jos hän pettää ja tahtoo erota, maailmani romahtaa mutta minulla on aina muistoni ajasta jolloin kaikki oli vielä hyvin. Mitä sinulle, ap, jää käteen? Onko sinulla hyviä, viattomia muistoja tuosta miehestä ollenkaan? Vai varjostaako kaikkea tuo pikkuvaimo tekemisineen..?
Ps. Miehet eivät tarvitse rakkautta harrastaakseen seksiä ja kaikenlaisilla sutturoilla näyttää käyvän flaksi. Älä siis nosta nokkaasi vain siksi, että jonkun ukkomies kaipasi vähän vaihtelua! ;D
Eiköhän täällä kaikki ymmärrä, että av:lla (tai jopa laajemmin kaikilla internetin keskustelupalstoilla) jokainen aloitus voi mahdollisesti olla valheellinen ja/tai kärjistetty. Mutta mitä hauskaa siinä olisi, jos niihin aina suhtautuisi niin? Jäisi keskustelu vähiin. Joskus parhaat keskustelut syntyvät hyvien provojen perään.
Näkeehän sen sokea kastematokin, että tämä aloitus oli provo. Provo on lyhennys sanasta "provosoida/provosoiva" mikä tarkoittaa kotoperäisellä sanalla ilmaistuna yllyttämistä.
Aloittaja on valinnut tyylilajikseen pilkallisuuden, jonka hän arveli aivan oikein houkuttelevan mielipiteenvaihtoon. Sillä ei mielestäni tässä ole merkitystä, onko ap oikeasti ns. "toinen nainen" tai ajatteleeko hän todella puhtaasti siten kuin aloitukseen kirjoitti. (Jokainen normaaliälyinen ihminen ymmärtää, ettei tuossa olisi koko totuus vaikka se (osa)totuus olisikin.)