Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä ilman facebookkia.

Vierailija
22.04.2011 |

Se kyl onnistuu , voin kertoa. En oo pykmi tai jotenkin muuten erillainen, mut mulla ei oo facebook statusta. Kaikkein ihanin kommentti oli mun vanhalta ystävältä joka kuuli vuos sitten et mul ei oo tietokonetta, se sano: ihanaa et vielä on tommosia ihmisiä. Toi ei oo häpeä vaan toi on siistii. Aluksi mä häpesin , mut ton kommentin jälkeen mulle tuli tosi hyvä fiilis

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäämättä kaikkea erikoisia asioita.

Esim. miten oon voinu olla ennen tykkäämättä kaverista, joka hehkuttaa äitinsä syntymäpäiviä tai jotain Youtube-videoo?

Vierailija
2/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. miten oon voinu olla ennen tykkäämättä kaverista, joka hehkuttaa äitinsä syntymäpäiviä tai jotain Youtube-videoo?

Tai jotain tilapäivitystä, jossa kaveri pyytää kopioimaan oman tilapäivityksensä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jotain tilapäivitystä, jossa kaveri pyytää kopioimaan oman tilapäivityksensä?

ja jos selvästi näkee et tää kaveri ei oo ees ite keksinyt sitä tilapäivitystä :=0

Vierailija
4/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyl onnistuu , voin kertoa. En oo pykmi tai jotenkin muuten erillainen, mut mulla ei oo facebook statusta. Kaikkein ihanin kommentti oli mun vanhalta ystävältä joka kuuli vuos sitten et mul ei oo tietokonetta, se sano: ihanaa et vielä on tommosia ihmisiä. Toi ei oo häpeä vaan toi on siistii. Aluksi mä häpesin , mut ton kommentin jälkeen mulle tuli tosi hyvä fiilis

miten he tulee toimeen ilman statusta?

Kai niitäkin kuitenkin vielä on?

Vierailija
5/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä oikein näitä teidän juttuja statuksista ynnä muista, kun oon ollu tuolla veispuukissa vasta jonku viikon, ja kaikki on ihan hämärää vielä.

Vierailija
6/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan mietitään mitä toi tekee tai mitä mä teen? mut oikeesti, onx meillä sosiaalista elämää ilman facebookkia?

Vierailija
7/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsille se ois just niinkuin elo ilman merkkivaatteita 80-luvulla

Vierailija
8/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksatteko vielä laskunnekin automaatista pankin tuulikaapissa?

Vierailija
9/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan juurille. Mitä me ollaan ja mitä me täällä tehdään? OIKEESTI! Heittäkään välillä aivot narikkaan tai statukset narikkaan. Tää maailma ei oo ehkä habbyland mut ei se vitun purnaaminenkaan auta.

Vierailija
10/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan juurille. Mitä me ollaan ja mitä me täällä tehdään? OIKEESTI! Heittäkään välillä aivot narikkaan tai statukset narikkaan. Tää maailma ei oo ehkä habbyland mut ei se vitun purnaaminenkaan auta.

kaikki purnaaminen AUTTAA!

Vierailija
11/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissiin se automaatti jo vietiin? Muuten mää kyl maksaisin.

t.Se pari viikkoa veispuukkiin tutustunut. Siltikin netissä (lue av:lla) on pyöritty jo vuosikaudet päivät päästään. Kännykällä kylläkin enimmäkseen.

Vierailija
12/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa olla kulkematta valtavirran mukana. Se on jotenkin vapauttavaa.

Vierailija
13/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti aamulla on pakko käydä kattoon muiden statukset ja sitte päivällä ja illalla kans.

Vierailija
14/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tietää heti, kehen ihastukseni on ollut yhteydessä ja että näen hänen olevan linjoilla, muttei siltikään huomioi minua.

Ilman tietokonetta ja internettiä en kyllä haluaisi olla, mutta FB on välillä todella hajoittava :/.

Vierailija
15/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöttää statuksista..

Vierailija
16/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lellun Facebookissa, jotta olen olemassa...en puuhaa siellä yhtään mitään, en pidä yhteyttä ihmisiini, en kommentoi tai tykkää...en yhtään mitään...olen vain olemassa...jos joku sattuisi vaikka joskus kaipaamaan...

Vierailija
17/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eika TV:lle. Tietokoneita meilla on kotona viisi kappaletta, mutta niita kaytetaan lahinna toihin. Ja ajoittain av-palstan selailuun hyvien naurujen toivossa.

Ilman facebookia voi elaa mainiosti, mutta ilman verkkoyhteytta olisin pulassa.

Vierailija
18/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sen tarkoitus on.

Sinne laitetaan kaikki omat tekemiset, matkat, harrastelut ja konsertit ja muu "hieno" millä saa muut kateelliseksi.

Vierailija
19/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahahahaa... Ei se, etten kayta aikaani facebookissa tarkoita, etta olisin jotenkin teknisesti taitamaton. Kaytan salattua yhteytta ja kortin lukulaitetta kotoa kasin.

Se, jolla ei ole aikaa facebookille eika TV:lle.

Vierailija
20/23 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko elämä ilman AV:tä?

Pitäiskö elää ilman AV:tä?

Ja miksi pitäisi elää ilman facebookkia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi