Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavaa katseltavaa toi Martina ja Esko.

Vierailija
21.04.2011 |

En ihmettele että ero tuli. Voi kun Lapsi pääsisi sijaiskotiin. Ei niistä ole kummastakaan vanhemmaksi.

Kummankin halut vaan vetää lärvit. Ja Minä, minä minä etusijalla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten tuli ajatus tätä ketjua lukiessani, että toisaalta, jos sä vuodet kuuntelet koko ajan tollasta narinaa ja kitinää, niin kyllä munkin hermot pettäisi ihan varmasti.

Vittuiluun rupee helposti vastaamaan vittuilulla...

Toisaalta, ohjelmassa ei tunnuta näyttävän muuta kuin noiden tappelut ja änkkäämiset, noin pienen ajan perusteella on tosi vaikeeta tietää miten ne asiat oikeasti menee.

Vierailija
22/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siin minunkin sympatiani alkavat olla enemmän Martinan puolella. Esko mun mielestä on se, joka tekee ongelman joka ikisestä pikkuasiasta ja sanomisesta. Toisaalta kyse taitaa olla ennemminkin siitä, että M&E eivät sovi toisilleen.

Olen itse vähän samanlainen kuin Martina. En ehkä ihan noin paha, mutta kuitenkin sellainen että usein pienetkin harmistuksen aiheet tulevat ulos suusta sanallisesti. Mutta onneksi mulla on mies, joka on sellainen pitkämielinen perusmies, joka ei kaikkia mun vinkumisia edes noteeraa :)

Esim. tuo tilanne jossa olivat viemässä Victoriaa hoitoon, ja M totesi että "sä olet kyllä maailman hitain ihminen" tjsp. Olisin itsekin voinut mutista jotain samantyyppistä, mutta mun mies olisi todennäköisesti ohittanut koko asian, kun taas Esko tarttui heti tuohonkin kiinni ja sitten taas mentiin.

Olen joskus oikein kysynyt ukoltani, haittaako sitä mun ajoittainen äksyily, ja se on todennut että ei,koska olen ollut sellainen aina ja hän tiesi mitä sai... Siitä ei seuraa kuin jatkuvaa tappelua, jos jokaiseen mun suusta päässeeseen pikkuharmistukseen tai kyyniseen heittoon alkaa tarttumaan. Minä sitten toisaalta siedän hänen heikkouksiaan ja osaan olla isoissa asioissa hyvinkin pitkämielinen ja sovitteleva.

M&E:n tapauksessa vikaa on varmasti kummassakin, mutta ehkä suurin ongelma on se, että tuossa suhteessa MOLEMMAT ovat äkkipikaisia. Esko tosin on mielestäni myös aika lapsellinen ja tarttuu Marttiinan sanomisiin enemmän kuin toisin päin. Esimerkiksi siinä kohdassa kun E kertoi että joku kiukkuinen kuseskeleva piski on nimetty Martinan mukaan niin M otti asian huumorilla vaikkei selvästi naurattanut. Eskon sen sijaan pitää (tai siis, näyttää siltä että pitää) puuttua jokaiseen väärin sanottuun sanaan.

Ja vielä, ei ole hyvä juttu lapsen kannalta jos kotona riidellään koko ajan, mutta Martina vaikuttaa kyllä ihan riittävän rakastavalta ja huolehtivalta äidiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taitaa kaikki olla yhtä TYHMIÄ, mäkättäviä, valittavia puolisoita kun Martina jos kerta sympatiat menee Eskon puolelle!

On se nyt rauhallisempi ja tasapainosempi vanhempi tytölle kun Martina. plus että elämän ei tartte loppua kun vauva syntyy mutta edes eka vuosi vois olla edes puolet rauhallisempi. se lapsi on pieni vaan kerran ja vaan kerran on mahdollista kasvattaa se kunnon side siihen lapseen.mut ei kun Martinalla roikkuu vielä napanuora alapäästä ni jo se on heiluttamassa persettä lavalla.

ihan kamala itseensä täynnä oleva kana.

Vierailija
24/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinasta puhuessani. Ja se Hunksien "tanssiminen" on minusta sellaista myötähäpeää aiheuttavaa ketkutusta.. Mutta jotkut naiset tykkää niin mitäs se mulle kuuluu. Tähän maailmaan mahtuu kaikenlaista :)

t.15

Vierailija
25/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

innolla ja ne ekat jaksot vielä viitsikin katsoa. Mutta ei tätä uusinta. Tulee itellekkin jotenki ahdistunu olo,kun katsoo toisten riitelyä,huutamista yms telkkarista. Ei kiitos.

Ja varmaan sieltä matkalta olis muutakin näytettävää

Vierailija
26/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat varmaan alkavat olemaan hyvin väsyneitä toisiinsa, joten äksyilevät jatkuvasti sen takia. Kun toinen alkaa suhteen lopussa ärsyttämään niin silloin tartutaan kaikkiin pieniin asioihin. Tuskin suhteensa alussa noin piikitteleviä olleet.

Vierailija
27/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei ne on lomalla, sillon voi pelata bilistä ja ottaa kaljaa. Martina vois ottaa lunkisti ja hakee ne vitun lasinsa itse. Tyttö kainaloon ja hakemaan lasit... mikä vaikeus siinä on. Tai antas sen Eskon äidin hoitaa tyttöö että itte voi kellua altaassa.

Mua ärsyttää se Martina kun koko ajan tyhmittelee ja idiootittelee miestään.. kuka semmosta nalkutusta jaksaa kuunnella...

Vierailija
28/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei puhuta lapsesta niin heidän omat välit on tosi huonot.Mun mielestä hipoo jo henkistä väkivaltaa heidän normaaleista asioistakin puhuminen.Miksi kukaan alentaa itsensä elämään tollasessa parisuhteessa.Molemmat on sekaisin.

Vierailija
29/34 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo edes kattonut kyseistä ohjelmaa, mutta jos ei ihmiset osaa kameroiden edessä käyttäytyä, niin ei sitte koskaan.

Eikö oikein ole ymmärrykseen mennyt se että heidän elämäänsähän kuvataan siksi että nähtäisiin sitä arkea, ja puolen tunnin ohjelmaan on tiivistetty pitkiä aikoja, ja tietysti niitä pahimpia katsojalukujen saamiseksi. Jos sinunkin elämääsi koko ajan kuvattaisiin niinn ehkä siellä välillä niitä hermoromahduksiakin näkyisi.

En myöskään oikein ymmärrä miksi täällä puututaan niin pieneen asiaan kuin aurinkolasien hakeminen, eihän kukaan tiedä mitä sitä ennen on tapahtunut ja kuka ollut missäkin, tosi ahdasmielisiä juttuja tänne kyllä kirjoitellaan.

Olkaa katsomatta jos ei kiinnosta!

Vierailija
30/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Eskon jutut menee yli. Puhuu tosi välivaltaisesti tyyliin ett heitän sut lentokoneesta ulos tms...

Vierailija
31/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nalkutus ja valitus kokoajan jostain. ihan tyhjästä tuntuvat keksivän riidan aiheita.

koko ohjelma vaikuttaa eskon keksinnöltä. hän on koko ajan valokeilassa, ja martina mutristelee taustalla vaikuttaen siltä ettei voisi ohjelman teko vähempää kiinnostaa.

Aluksi ärsytti martina, kun vaan valittaa, mutta nyt ärsyttää esko, joka nostaa itsensä martinan yläpuolelle jatkuvasti. naureskelee tälle kuin jollekin vähä-älyiselle. "on se meidän pikku martina sitten tyhmä!"

Vierailija
32/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, ettei (kummallekaan) kovin eduksi tämän ohjelman esittäminen televisiossa kun mahdollisesti alkavat taistella lapsensa huoltajuusasioista. Kumpiko antaa hyvän vanhemman kuvan?

Vierailija
33/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihana mummi jolle lapsi kaikki kaikessa. Kyllä lomalla pitää rentoutuakin ja ottaaa lärvejä!!

Vierailija
34/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin sanon omalle äidilleni selvät sävelet jos koko ajan päpättää.ni mitä sitte???katsos kun lapsi kasvaa joskus aikuiseksi.jestas sentään mitä jeesustelijoita tällä palstalla.