Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistavaa katseltavaa toi Martina ja Esko.

Vierailija
21.04.2011 |

En ihmettele että ero tuli. Voi kun Lapsi pääsisi sijaiskotiin. Ei niistä ole kummastakaan vanhemmaksi.

Kummankin halut vaan vetää lärvit. Ja Minä, minä minä etusijalla.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen eka sana on varman vittu, sen verran taajaan sitä kotona kuulee. Ja siis voi elämä mikä jankkaaja tuo Esko on! Miks sen pitää toistaa kaikki mitä sille sanotaan! Kahteen kertaan vielä.

Vierailija
2/34 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa sanasotaa koko ajan. Esko oli mielestäni oikeesti laiska (onko oikeesti vaikeeta tuoda aurinkolasit?) ja Martina mäkätti tauotta eikä hallitse alkoholin käyttöään. Hyvä että erosivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihana mummi jolle lapsi kaikki kaikessa. Kyllä lomalla pitää rentoutuakin ja ottaaa lärvejä!!

Vierailija
4/34 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihana mummi jolle lapsi kaikki kaikessa. Kyllä lomalla pitää rentoutuakin ja ottaaa lärvejä!!

Mieluummin lomallani teen jotain ihan muuta kuin vedän lärvejä, menee hyvä vapaa-aika ihan hukkaan. :DDD

Vierailija
5/34 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Eskon puolella. Ei uskoisi miestä melkein neljäkymppiseksi, on sen verran lapsellinen ja esim. viime jaksossa puhui äidistään kauhean epäkunnioittavasti, ihan kuin joku teini. Ja vielä kameran edessä.

Vierailija
6/34 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaanpas täällä taas niin "hyviä" vanhempia. Minusta ei ole mitään väärää, jos Martina haluaa vähän nollata. :)

Vierailija
7/34 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oo edes kattonut kyseistä ohjelmaa, mutta jos ei ihmiset osaa kameroiden edessä käyttäytyä, niin ei sitte koskaan.

Vierailija
8/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa kauheeta että martina oli kännissä.

etkö itse koskaan vie lasta mummolaan ja lähde miehesi kanssa ulos tuulettumaan? tuohan on ihan tavallista, että joskus saa kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa.

toisekseen nuo aurinkolasit. en minä ainakaan, jos kyläilen jossain, halua käyttää aurinkolaseja jotka eivät ole minun vaan ehkä isäntäväen. noloa olisi 'jäädä kiinni' nuo lasit nenällään.

Vierailija
9/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harmi kun erosivat kun olivat toisilleen sopivantuntuinen pari.Kumpikin on tanssija ja viihteen parissa työssä. Tuostahan olisi voinut tulla vaikka mitä..

Lehtien perusteella sai sellaisen käsityksen että Martina vaan on oman edun tavoittelija ja kyllästynyt Eskoon. Mutta kun katsoin Isku Kolumbiaan niin sympatiat alkaakin olla Martinan puolella. Voi jösses tuota Eskon käytöstä. Pienen lapsen äitinä ei voi kuin ihmetellä miehen käytöstä. Onko oikeasti niin että isän pitää saada maata verkkokeinussa ja pelata bilistä ja juoda bisseä ja äidin on pidettävä lapsesta huolta koko ajan. Mies vaan keskittyy haukkumaan kameroille vaimoaan sen sijaan että yrittäisi tehdä jotain. Ihan kuin joku kiukutteleva teinipoika. Ja todellakin eikö tajua miltä äidistään (Eskon) tuntuu kun näkee jakson jossa mollaa tätäkin. Ja oliko tosiaan kohtuuttomasti pyydetty tuomaan aurinkolasit. Olisko Martinan pitänyt ottaa muksu silloinkin kainaloon ja lähteä hakemaan niintä laseja?

Jos Martina olisi kotiäiti ja Esko tienaisi kaiken olis ihan ymmärrettävää että lapsenhoito olis enemmän äidin vastuulla. Mutta jos nainen tekee työtä samaan tahtiin kuin mies niin kyllä se lapsen hoito on hitto vie molempien vastuulla ilman että pitää koko ajan kiukutella. Lapsen hoito on kovaa hommaa eikä se kaikilta näemmä suju.

Vierailija
10/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vissiin keksi mitään sanottavaa heti mutta pakko on olla äänessä. Hirveän rasittavaa tuollainen kommunikointi mitä molemmat harrastaa

Vierailija
11/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikaa on molemmissa ja Martina on "prinsessa". Kaikki pitää pyöriä hänen pillin mukaan. Hän oikeesti tuntee myötähäpeetä 10 v päästä kun katsoo nämä jaksot. Toivottavasti ei tee toista muksua perään. En usko et jaksaa Victorian uhmaa, toivottavasti ei käy siihen kiinni. Mut kaiken kaikkiaan ihan viihdyttävää katsoa tota. Mä ainakin naureskelen ja niillä on hyvää läppää.

Vierailija
12/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mainoksia kyllä.

Eilen rupesi kiinnostamaan, että tekevätkö he siellä Kolumbiassa jotakin - työtä, joku projekti? Vai onko se vaan ohjelma jossa seurataan jotain parin viikon lomaa (mistä työstä he lomailevat)? Kyllä viina maistuu ja mäkätys raikaa jos aikuisella ihmisellä ei ole mitään tekemistä. Osaavatko he espanjaa? Kiva jos joku viitsisi vastata :)

Vierailija
13/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
14/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on Kolumbiasta kotoisin.Osaa siis espanjaa. Tapaavat siellä Eskon sukulaisia. Hehän ovat molemmat tanssijoita :) Siitä työstä siis lomalla.

Vierailija
15/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täältä lukenut, että Martina on tehnyt jotain rinnanpienennyksiä tai -suurennoksia. Outoa että ammattitanssija muuttaa vartalonsa mittasuhteita yms sillä lailla. Mä luulin, että Esko on strippari - ammatti tosin sekin on, ja rankka! :)

Pitäisiköhän ruveta seuraamaan kys. sarjaa? Puffeissa mua ottaa päähän Martinan ihan kuollut, nariseva ääni.

13

Vierailija
16/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollu enää edes viihdettä, ei mitään hauskaa koko jaksossa. lapsi ilman turvavöitä autossa, koko ajan vittuillaan ja haastetaan tahallaan riitaa. ekalla kaudella niiden riitely oli välillä hauskaa, mutta ei enää kun sitä on koko jakso, tahallaan vaan intetään ja intetään. ja joo, eskon pisteet laski!

Vierailija
17/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä kun on hehkutettu olevan hyvännäköinen. Musta se näytti aika pullukalta viime jaksossa. Läskitissit ja iso maha, not sexy. Sitten se sen lapsenhoito on semmosta virnisteluä lapselle, ei siis musta pidä siitä mitenkään kokonaisvaltaisesti huolta. Lyhyt pinna kanssa, äyskii koko ajan ja se kielenkäyttö on aivan hirveää.

Vierailija
18/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet laski eilisen jakson jälkeen samantien. Mä ennen jotenkin pidin sitä hauskana ja osas kettuilla martinalle ( hyvässä mielessä ) mut eilen ei viitsinyt edes narisematta tuoda martinalle aurinkolaseja kun oli kiire pelaamaan ja juomaan kaljaa. Kamala tyyppi.

Ja sit huutaa martinan tuomaan lisää kaljaa..voi kiesus. Kyllä munkin sympatia rupeaa kallistumaan Martinalle. Onhan se omalaatuinen, mut kyl siitä huokuu myös vastuullisuus ja välittää oikeasti lapsesta.

No se turvavyöepisodi iski munkin silmään mut on meidänkin muksu mennyt jopa Ruotsissa taxissa miehen sylissä vain turvavyön alla.

Jos ne ihmiset ÄRSYTTÄÄ, miks pitää katsoa ja sit valittaa täällä. Hyvää palstatilaa menee hukkaan. :D

Vierailija
19/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

passiivisagressiivinen piilovittuilu millä tavalla kommunikoivat keskenään.

Ei rakkautta ja kunnioitusta tuon parin välillä ollut.

Vierailija
20/34 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä sentään en voi sietää kyseistä leidiä. Aikaisemmin se miten Esko on ottanut Martinan turhat kitinät vastaan, on ollut ihan hauskaa. Nyt on kyllä Eskonkin pisteet laskeneet silmissä aika reilusti. Ihme nalkutusta ja kätinää tulee nykyään sieltäkin suunnalta.

Kauheata on se, että tunnistan itsessäni sen saman piirteen mikä Martinassa on. Eli ei osaa rentoutua kun sen aika on ja stressaa turhista. Tiedän, että sellaisen kanssa on vaikea elää. Mutta kyllä tuo Eskonkin meininki on aika persiistä.

Oli kyllä aika ahdistava katselukokemus. Enkä yhtään ihmettele, että ovat eronneet.