RV 33 ja menkkamaiset selkäkivut
Tänään yhtäkkiä alkoi alaselkäkivut,vähän niinkuin ennen menkkoja ja niiden aikana. Sellaista ikävää jomotusta.
Supistuksia ollut rv19-> joka pvä eivätkä ole tältä tuntuneet. Kyseessä toinen raskaus. Supistuksien takia olen ollut ylimääräisissä lääkäreissa ja labrakokeissa ja näissä kaikki oli erittäin hyvin.(tosin viime lääkäristä aikaa on useita viikkoja)
Pitäiskö näistä selkäkivuista olla huolissaan?
Kommentit (8)
synnytyksissä.koveneeko vatsa ajoittain, jos kovenee niin kyseessä on supistukset... jos tulee 10 supistusta tunnissa kandee soittaa polille/svo:n...
supistuksina vaan on koko ajan jomottaa. Vatsa ei myöskään kovetu niinkuin supistuksissa. Outoa on.
ap
Kokeile jos hieronta auttais? Mulla on ainakin selkä jumissa koko ajan, nyt rv 34. T. #2
sulla vaan selkäkipu, joka johtuu isosta mahasta. koita venytellä ja levätä kyljellään. jos kävely auttaa niin kävele. on olemassa jotain tukivöitäkin? selälle raskausaikana.
mulla oli tossa vaiheessa ensimmäistä raskautta munuaistulehdus ja silloin oli alaselkä kipeä.. Oireettomasta pissatulehduksesta tuli.
netissä diagnooseja. Nyt tietty pelkään tota munuaistulehdusta,kun olo on muutenkin huono,flunssainen ja vetämätön
Just sai kaveri lääkkeet kun oli mennyt lääkäriin valittamaan kipuja jotka tuntuu selässä. Labratuloksista selvis vti. Hän on nuy raskaana viikoilla 29.
Mä olen luullut menkkamaisia jomotuksia supistuksiksi ja ajatellut, että ne voi tuntua selässä tai mahassa. Onko kipu jatkuvaa vai? Jos sulla on vaan selkä väsynyt/jumissa ja siksi jomottaa?