Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa uraitsarin tehnyttä AV-mammaa

Vierailija
21.04.2011 |

Kävin irtisanoutumassa työpaikastani tänään. Takana 3 aivan mahtavaa vuotta esimiesasemassa hyvällä palkalla... Ja 7 vuotta saman firman palveluksessa. Tein töitä opintojen ohella muutaman ensimmäisen vuoden.

Olo on haikea, mutta järjettömät työajat, sekä molempien vanhempien vuorotyö pienen lapsen kanssa olisi ollut sula mahdottomuus. Itku tulee siitä huolimatta, vaikka vauva onkin parasta, mitä minulle ikinä on tapahtunut...

Äiti 26 v

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet nuori, sulla on koulutus ja hyvää työkokemustakin jo alla - varmasti löydät uuden, hyvän duunin. Tsemppiä!

Vierailija
2/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sun kuuluu olla siitä ylpeä. Vain riittävän hyvässä asemassa ja hyvillä palkoilla olleet voivat harrastaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen 5 v vanhempi.

Paras ratkaisu ikinä. Ajattelen, että tämä on projekti siinä missä muutkin. Nyt keskityn vähemmän uraani ja enemmän itseeni ja sitä kautta perheeseeni. Ensi vuonna sitten jotain uusia kuvioita. Rahoitan tämän hankkeen säästöistäni. Lapsi 2 v käy kaiken lisäksi päiväkodissa 5 h päivässä.

Vierailija
4/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit palata sitten myöhemmin Mäkkärin vuoropäälliköksi. Tai vaikka vaihtaisit Heseen?

Vierailija
5/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mäkkiksellä ja hesellä tietysti. Hoitoalalla ehkä jotkut.

Vierailija
6/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi mäkkiksellä ja hesellä tietysti. Hoitoalalla ehkä jotkut.

... vai meinaatko että kaikkien vuorotyöläisten esimiehet tekevät vain päivävuoroa...

Vierailija
7/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä vielä, miksi irtisanouduit, jos sulla on vauva? Mitä tapahtui äitiyslomalle, hoitovapaalle?

Vierailija
8/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäpä vielä, miksi irtisanouduit, jos sulla on vauva? Mitä tapahtui äitiyslomalle, hoitovapaalle?

Äitiyslomalla olen nyt. Eihän se lapsi mihinkään katoa, kun äitiysloma loppuu. Kerroin mahdottomista työajoista ja kyse on siis ravintola-alasta, ei Mäkkäri :) vaan ihan tavallinen ruokaravintola, jossa toimii yökerho alakerrassa.

Joudun itse tuuraamaan mahdolliset sairastumiset sekä tekemään suorittavia vuoroja esimiestyön ohessa. En viitsi edes vaatia omistajaa palkkaamaan minua pelkästään päivätöihin normaaleilla tunneilla. Annan tilaa seuraavalle ja keskityn ihanaan perheeseeni :)

Vierailija
9/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi ollut fiksumpaa hakea muuten vapaata?

Vierailija
10/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti löydät jotain muuta joka miellyttää sinua ja sopii paremmin perheellesi.

Nauti nyt vauvasta, äläkä murehdi tulevaa!

Vierailija
11/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä.

Vierailija
12/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just, eiköhän kantsis avartaa katsantokantaa...... vai meinaatko että kaikkien vuorotyöläisten esimiehet tekevät vain päivävuoroa...

Mutta omalla alalla ei törmää 19-vuotiaana töihin menneeseen, muutaman vuoden opinnoilla 23-vuotiaana esimiesasemassa. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta yleensä ovat ravintola- tai ruokakauppa-alan ammattilaisia. Ja eihän siinä mitään pahaa ole, päinvastoin. Pääasia on että viihtyy, mutta en nyt itkisi silloin, että koko "ura" on iäksi menetetty.

Vierailija
13/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kituuttaa pari vuotta hoitovapaalla ja irtisanoutua sitten? Minusta oli ihan reilua ilmoittaa _hyvälle_ työnantajalle, etten ole palaamassa enää heidän palvelukseensa. Hyvät tukipilarit kannattaa mielestäni säästää, eikä polttaa siltoja takanaan. Maailma on niin pieni.

Ap ihmettelee...

Vierailija
14/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä ollenkaan.

Vierailija
15/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen duunari ja ravintolapäällikköä kummempaa minusta koskaan tulee. Eikä tarvikaan, tämä riittää minulle mainiosti. Harmittaa vain, että ravintola-alan työt ovat pääasiassa iltatöitä, vaikka palaisin tarjoilijaksikin. Myös siellä Mäkkärissä =)

Ja ravintolassa olen ollut töissä 15-vuotiaasta asti, tiskaamassa tosin aluksi koulun ohella :) Muta onhan minulla aikaa sitten, kun lapsi/lapset ovat isompia...

Ap, jolle tämä oli ura ilman lainausmerkkejä

Vierailija
16/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsi pärjää ilman sinua, lapsesi ei. Urasi on korvattu in no time, lapsellesi olet maailma. :)

Vierailija
17/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä ollenkaan.

Anteeksi, muotoilin lauseen huonosti. Tarkoitin siis sitä, ettei minusta ole reilua jäädä ensin hoitovapaalle, kun tiedän etten voi enää tehtävään palata. Sanotaanko sitten mielummin tätä "kuoliniskun pitkittämiseksi" ;)

AP

Vierailija
18/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ansiosidonnaisella kotihoidon tuen sijaan - tosin tuolla alalla riittä töitä, joten ei ehkä työttömänä olo onnistu, eikä APlla varmaan muutenkaan hätään työn löytymisen suhteen jatkossa

Ei mitään järkeä.

Vierailija
19/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just just, eiköhän kantsis avartaa katsantokantaa...... vai meinaatko että kaikkien vuorotyöläisten esimiehet tekevät vain päivävuoroa...

Mutta omalla alalla ei törmää 19-vuotiaana töihin menneeseen, muutaman vuoden opinnoilla 23-vuotiaana esimiesasemassa. Ehkä olen vanhanaikainen, mutta yleensä ovat ravintola- tai ruokakauppa-alan ammattilaisia. Ja eihän siinä mitään pahaa ole, päinvastoin. Pääasia on että viihtyy, mutta en nyt itkisi silloin, että koko "ura" on iäksi menetetty.

Ja kyllä he kokevat uraa tekevänsä!

Vierailija
20/30 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vain runoilee silloista jne. vaikka aikookin vain nostella työttömyyskorvauksia.

Toivottavasti passittavat moisen loisen iltasiivoojaksi!