laihtuuko näin?
toki kiinteytyäkin vähän voisi.
viikon liikkumiset (tähän astiset):
ma: 30min lasten kanssa futista pihalla
ti: 1,5h kävelyä, 50min juoksu/ripeä kävely
ke: shoppailua muutama tunti (ei ehkä tehokkain liikuntamuoto, mutta kuitenkin:D), 1,5h tanssiharkat
to: 30min juoksu/ripeä kävely
ruokailut on mennyt kutakuinkin näin:
ti: 12:00 perussalaatti muutamalla krutongilla, banaani, hedelmäpiltti, 1dl rasvatonta maitoa
16.30: 1dl tummaa pastaa, 1dl sweet&sour soijasouhekastiketta, 0,5dl purkkimaissia, vettä
20:00 kaksi ruisleipää kasviksilla, margariinilla ja 15% juustolla, 0,5dl pähkinöitä
ke: 09:00 kevytjugurtti, kevyt actimel-juoma, vettä
13:00 kasvistäytteistä patonkia kahvilassa (olin tosiaan siellä ostosreissulla), light limsaa
16:00 kevyt jugurttijuoma
20:00 ruisleipä kasviksilla, margariinilla ja juustolla, light mehua, 20g tummaa suklaata
en muista pidemmälle.. mutta miltä nuo näyttävät? mitat 62,5/166, jos se jotenkin vaikuttaa.
Kommentit (4)
Tällöin energia liikkumiseen tulee kehosi rasvasta ja laihdut.
Suosittelisin syömään enemmän lihaa ja vähemmän leipää. Tällöin energia liikkumiseen tulee kehosi rasvasta ja laihdut.
mua kyllä kiinnostaa, että miten perustelet tuon väitteesi? sama se periaatteessa on, mitä syö kunhan syö vähemmän kuin kuluttaa. toki ei ole ihan sama, mutta vväitätkö, että jos ei syö lihaa, ei voi laihtua? mikä se on mitä lihassa on?
sen tiedän itsekin:) joinain päivinä en syö lainkaan leipää, mutta jos syön keittoa, saattaa sen kanssa mennä kaksi leipää ja illalla viel yksi. ja yksi ruisleipä on siis tietenkin yksi puolikas, ei kahta:) olen kasvissyöjä, joten en syö lihaa, mutta siitä pitäisi olla kyllä enemmän hyötyä kuin haittaa laihdutuksessa. toki syön tofua, soijaa, moniviljaa, papuja, maitotuotteita ja kasviksia monipuolisesti.
ap
Mitä liikunta ja ruokavalio on tavallisesti, siis aikaa ennen laihista ja sitten muuttaa niitä vähän. Lisää liikuntaa tai tekee niistä raskaampia.
Sama ruualle: vähän hioo suuntaa paremmaksi niin se entinen energiamäärä tippuu ja sitä alkaa laihtumaan.
Yhdessä molemmat: saa tuplasti tuloksia!
En usko niihin kuureihin, joissa lasketaan päivän kalorit ja niitten mukaan palloa heitellään. Se voi olla vähän liikaakin. Kyllä: sitä laihtuu ja vauhdikkaammin, mutta minä tykkään tehdä asioita hitaammin, nauttia vähän elämästä samalla ja oppia asioita omaan tahtiin; varsinkin jos on ihan retuperällä!!
Silloin meinaan se on LIIKAA että harrastaa kaikenmaailman satubaletit ja potkunyrkkeilyt jos takana on useamman vuoden sohvaperunan kuninkuus. Vähempi on minusta enempi!
Vaihda siis Wieneri Kermamunkkiin, Kermamunkki vaihtuu Munkkipossuun, Munkkipossu vaihtuu Sokeripullaan ja kohta voi nakertaa välipalaksi töissä sen Wienermunkin sijasta hedelmäsalaattia -vierotushoitoa, nääs!