Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Timo Soinin elämän rankimmat hetket

Vierailija
21.04.2011 |

Saman vuoden sisällä kaksi keski-ikäistä etäistä sukulaista kuoli ja äiti joutui struumaleikkaukseen, joka onnistui erinomaisen hyvin.

Miten kukaan voi selvitä tuollaisista koettelemuksista... Ei ihme että tuli Kansan Mies.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011042113584577_uu.shtml

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pateettista, kuten koko persumeiniki.

Vierailija
2/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhasen operaatiot ovat äärimmäisen yleisiä leikkauksia ja äänihuulihermohalvaus on hyvin harvinainen komplikaatio.

Minultakin on poistettu kilpirauhanen, kokonaan.

...sitä, mikä kenellekin huolta aiheuttaa?

Satun tuntemaan yhden neropatin, joka pelkäsi synnytyksessä eniten peräruisketta! Ihmisiä on joka junaan! Etkä sinä voi tietää, kuinka läheisiä nuo "etäiset sukulaiset" Soinille olivat!

Ei ihmisen tarvitse olla edes sukulainen ollakseen hyvin läheinen.

Ja struumaleikkaus on iso leikkaus jossa on riskinsä! Tiedän tämän sillä olen lääkäri ja myös minulle itselleni on tehty struumaleikkaus. Siinä operoidaan kaulavaltimoiden vieressä ja usein äänihuulet vaurioituvat (hermotuksen vaurioituessa) pysyvästi. Lisäksi verenvuodot ovat kaulan alueella paitsi tavallisia, myös hengenvaarallisia! Struumaleikkaus ei ole mikään umpilisäkkeen poisto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muidenkin kansanedustajien asiat?

Vierailija
4/14 |
23.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini vaikuttaa. tynnyrissä kasvanut kermapersemaisteri etelä-Espoosta. "kansan mies". jep jep.

Vierailija
5/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.

Vierailija
6/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että traumaattisin hetki oli se kun makkara loppui.

Vierailija
7/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin 34-vuotiaaksi ennen kuin todella koin jotain rankkaa. Sitä ennen toki olin menettänyt kaksi isovanhempaani (etäisiä) ja minua oli koulukiusattu, mutta mitään todella traagista ei ollut tapahtunut. Toivoisinpa, että edelleen nuo olisivat rankimpia mahdollisia kokemuksia ja kadehdin Soinia siitä, että hänen rankat kokemuksensa eivät ole tuon rankempia.

Viimeisen 3 vuoden aikana läheinen ystäväni ja kaksi läheistä sukulaistani kuoli syöpään. Sain keskenmenon ja isäni joutui ohistusleikkaukseen. Joskus ne ikävät asiat tapahtuvat kerralla.

Vierailija
8/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos ihminen haluaa, että hänet otetaan vakavasti, hänen ei tule avautua elämästään ip-lehdille.

Vierailija
9/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleiden sukulaisten olleen etäisiä Timolle.

Vierailija
10/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleiden sukulaisten olleen etäisiä Timolle.

Nuo sukulaiset ovat saattaneet olla hyvinkin läheisiä Soinille. Hän kun ei välttämättä ole kuten av-mamma, joka vihaa sukuaan...

Vierailija
11/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sitä, mikä kenellekin huolta aiheuttaa?

Satun tuntemaan yhden neropatin, joka pelkäsi synnytyksessä eniten peräruisketta! Ihmisiä on joka junaan! Etkä sinä voi tietää, kuinka läheisiä nuo "etäiset sukulaiset" Soinille olivat!

Ei ihmisen tarvitse olla edes sukulainen ollakseen hyvin läheinen.

Ja struumaleikkaus on iso leikkaus jossa on riskinsä! Tiedän tämän sillä olen lääkäri ja myös minulle itselleni on tehty struumaleikkaus. Siinä operoidaan kaulavaltimoiden vieressä ja usein äänihuulet vaurioituvat (hermotuksen vaurioituessa) pysyvästi. Lisäksi verenvuodot ovat kaulan alueella paitsi tavallisia, myös hengenvaarallisia! Struumaleikkaus ei ole mikään umpilisäkkeen poisto!

Vierailija
12/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua pidetään ylimielisenä.

että jos ihminen haluaa, että hänet otetaan vakavasti, hänen ei tule avautua elämästään ip-lehdille.

Vierailija
13/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä vuonna mun paras ystävä kuoli syöpään ankaran taistelun jälkeen, isä kuoli syöpään, äiti joutui leikattavaksi ison kasvaimen takia, sisko pienemmän kasvaimen takia, lastenhoitaja muutti ykskaks kotiseudulleen, käytiin hometalo-oikeudenkäyntiä kolmatta vuotta, remontoitiin taloa, käytiin töissä jossa matkoja oli 100 pv/vk ja pyöritettiin usean lapsen kotitaloutta. Puoluekanta säilyi silti järkähtämättömänä kaiken aikaa. Pitäiskö ruveta kansanedustajaksi.

Vierailija
14/14 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä vuonna mun paras ystävä kuoli syöpään ankaran taistelun jälkeen, isä kuoli syöpään, äiti joutui leikattavaksi ison kasvaimen takia, sisko pienemmän kasvaimen takia, lastenhoitaja muutti ykskaks kotiseudulleen, käytiin hometalo-oikeudenkäyntiä kolmatta vuotta, remontoitiin taloa, käytiin töissä jossa matkoja oli 100 pv/vk ja pyöritettiin usean lapsen kotitaloutta. Puoluekanta säilyi silti järkähtämättömänä kaiken aikaa. Pitäiskö ruveta kansanedustajaksi.

Mä tunnen yhden surkimuksen joka sai alkuraskauden keskenmenon ja masentui siitä!!! Mitätön ämmä! Sen pitäisi ryhtyä kansanedustajaksi, voisi surkutella lehdille "kamalaa kohtaloaan"! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi