Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille miesten seksileluista ja tasa-arvosta

Vierailija
21.04.2011 |

Seksileluja on monenlaisia ja erilaiset sauvat ovat aika yleisiä pariskuntien yhteisissä seksileikeissä. Saivat soveltuvat kuitenkin paremmin naisen kuin miehen tyydyttämiseen. Toki sauvalla voi helliä myös miehen sukuelimiä, mutta samanlaista tyydytystä sauvalla ei saa aikaiseksi niin kuin erityisesti penetraation suunnitelluilla välineillä.

Kuinka tasa-arvoisesti teille on hankittu seksileluja? Onko teillä sekä sauvoja, että tekompimpsoja? Yksi myydyimmistä sellaisista on taskulampun muotoiseksi naamioitu tekovagina.

Onko siis flesulamppu teillä autotallin hyllyssä miehen salarunkkausta varten vai yhteisiä leikkejä varten yöpöydän laatikossa vai onko se jäänyt kokonaan hankkimatta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aikomuksenani on hankkia dildo.

Olen ehdottanut miehelleni, että hankkisimme hänelle jonkun oman lelun, mutta hän ei halua.

Eli sallisin hänelle toki oman lelun, mutta jollei semmoista halua, niin jääköön hankkimatta.

Dildo kuitenkin hankitaan.

Vierailija
2/21 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuin "naisten leluja" johtuen siitä, että olen ostanut ne ennen kuin olemme edes tavanneet.

Kauheasti emme ole noitakaan käyttäneet eikä "miesten leluille" vissiin sitten ole mitään tarvetta tai ainakaan mies ei ole sellaista vihjaissut. Mutta mikä ettei, kyllä minun puolestani sellaisiakin voitaisiin käydä ostamassa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikollinen leluja,miehellä ei yhtään.on kyllä sanonu et haluis,mutta ei oo sit hankkinu vielä.Mun puolesta saa ihan rauhassa hankkia niitä,onhan mullaki ;)

Vierailija
4/21 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatikollinen leluja,miehellä ei yhtään.on kyllä sanonu et haluis,mutta ei oo sit hankkinu vielä.Mun puolesta saa ihan rauhassa hankkia niitä,onhan mullaki ;)

Peräkärrillinen leluja, pikkuautoja, sähköjuna, tinasotilaita jne

Vierailija
5/21 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on piilotettu makkarin kaappiin. On dildoja, kumilakanat, käsiraudat, penisrenkaita ym. Ostin miehelleni joskus muutama vuosi sitten lahjaksi sellaisen pattereilla toimivan "mulkkuvatkaimen"

Paskat siitä vehkeestä ollut mihinkään ja maltaita vielä maksoi. Kaikkein parhain ollut juuri sellainen taskulampun näköinen putki, missä on suu päässä. Sillä runkattu silloin tällöin.

Vierailija
6/21 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset yllätä miestäsi ja osta hänelle lahjaksi Fleshlightia tms?

Vierailija
7/21 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lopahti into siihen kun vaimo ehdotti dildon ostoa niin innostuin heti että nyt alkaa olemaan oikeaa puhetta, siihen heti perään heitin että ostetaan samalla sit tekovagina niin on kummallakin omat lelut, eipä ole puhunut enää ja välillä kyselenkin että ostanko lahjaksi muttei kuulemma enää tarvitse.

Kyse on tuskin minun parantuneista rakastajan taidoista. Onko tosiaan niin että nainen voisi kokea tekovaginalle mustasukkaisuutta? Vai mistä kyse?

Vierailija
8/21 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimosi ajatteli että voisitte yhdessä puuhailla dildolla? Itse en ainakaan juuri yksin "leikkiessä" käytä apuvälineitä, mutta meillä molemmat tykkää kun yhdessä alkulämmitellessä on mukana miehen sormien ja suun lisäksi sauva.

Ja tiedä sitten miksi, mutta tuntuu että jos miehellä on tekovagina on mies vain säälittävä, kun taas naisen lelut kertovat rohkeudesta.

Itse miehelle hommasin jonkun sortin moottoroidun tekopimperon, mutta mies kerran kokeiltuaan tuumasi että oma käsi parempi jos jotain tarvii. Tiedä sitten onko "salaa" sen jälkeen käyttänyt, ei ole ainakaan puhetta ollut.

Vierailija
9/21 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä yhdessä joskus.

Hihii, on naurettavaa, jos nainen ei salli miehelle lelujen tuottamaa nautintoa mustasukkaisuuden pelossa.

Vierailija
10/21 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leluja molemmille, käytämme niitä joskus yksin, joskus yhdessä. Viikonloppuna mies osti pari uutta lelua, toisen minulle ja toisen itselleen. Pari viimeistä yötä onkin jäänyt melko vähille yöunille : ))))

Vierailija
11/21 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi jne. mutta nauraa joka kerta ja pitää ajatustakin huvittavana.

Vierailija
12/21 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko siis flesulamppu teillä autotallin hyllyssä miehen salarunkkausta varten vai yhteisiä leikkejä varten yöpöydän laatikossa vai onko se jäänyt kokonaan hankkimatta?"

Ei ole autotallissa..on auton peräkontissa tunkin alla. Muistaakseni, oli hyvä kysymys

Vierailija
13/21 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä yksi tekovagina reissuja varten. Halpa versio, pelkkä purkki, toimiva ilmeisesti kuitenkin.

Itsellä ei mitään. Pitänyt kyllä hankkia, mutta eipä vaan ole saanut aikaiseksi.. Selviän miehen työmatkojen ajan vallan mainiosti ilman seksiä. Irtokarkin ja suklaan voimalla! :D

Meillä siis mies voittaa tämän kilpavarustelun.

Vierailija
14/21 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä yksi tekovagina reissuja varten. Halpa versio, pelkkä purkki, toimiva ilmeisesti kuitenkin. Itsellä ei mitään. Pitänyt kyllä hankkia, mutta eipä vaan ole saanut aikaiseksi.. Selviän miehen työmatkojen ajan vallan mainiosti ilman seksiä. Irtokarkin ja suklaan voimalla! :D Meillä siis mies voittaa tämän kilpavarustelun.

Vaalea pitkähiuksinen...

Vierailija
15/21 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on leluja, joita käytetään yhdessä ja ainakin minä erikseen..

Minulla on pari vibraa, klittakiihotin..

miehellä tengan purkki ja parisian passion (SUOSITTELEN!)

parit anustapit löytyy myös..

Käytetään noita aina välillä yhdessä kun on rietas olo. Ja minun aloitteestani hankittiin lelut..

n27

Vierailija
16/21 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo suoraan sanoi että hän voi käyttää sitten kun olen työmatkoilla. Ei haittaisi minua pätkääkään, parempi kuin käydä vieraissa. Kuitenkin itseltä tipahti into siinä vaiheessa kun ääni kellossa muuttui selvästi kun vähän leikillään mainitsin tekopimpasta, en varmaan olisi sitä edes heti ostanut vaan olisi pitänyt saada ensin dildo ajettua kunnolla "sisään" ja katsoa omaa lelua myöhemmin mutta nyt on sitten koko projekti ollut jäissä pitemmän aikaa kun itse olen se joka on enemmän puutteessa ja aktiivinen niin kyllä kävi mielessä että saako vielä vähemmän pesää jos nainen surraa sauvalla päivisin ja illalla ollaa sitten väsyneitä ja päänsäryssä, tosin mikään ihmekään kun löhöö sohvalla koko illan tv:n ääressä, enkä saa houkuteltua ns. parhaaseen aikaan petihommiin.

Ehkä pitää ottaa riski ja ostaa se dildo ja toivoa että siitä himot herää niin paljon että saan itsekin lisää.

Vierailija
17/21 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se flesulight/taskulamppu niin kuin tommonen?

http://seksituotteet.fi/209-fleshlight-girls

Katsoin tolla sivulla videonkin tuotteesta ja en tosiaan ymmärrä jos tolla saa orgasmin... 

Siis... what... Ei nyt näytä kocvinkaan kiihoittavalta. Miehen aivoilla varmaankin on kiihoittavaa ;)

18/21 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko se flesulight/taskulamppu niin kuin tommonen?

http://seksituotteet.fi/209-fleshlight-girls

Katsoin tolla sivulla videonkin tuotteesta ja en tosiaan ymmärrä jos tolla saa orgasmin... 

Siis... what... Ei nyt näytä kocvinkaan kiihoittavalta. Miehen aivoilla varmaankin on kiihoittavaa ;)

Olen mies, minulla on Fleslight STU ja ei, älyllistä analyysiä sen kiihoittavuuden toteamiseen ei tosiaan tarvita.  Seksileluissa ulkonäköä paljon tärkeämpää on se, tuntuuko kyseinen lelu hyvältä vai ei. Flesukan osalta voin todeta että kyllä tuntuu. 

Jos joku flesukkaa harkitsee niin älkää ostako sileää "pink lady" perusmallia. Nystyröillä varustetut tuntuvat niin paljon paremmilta. Nuo Fleshlight Girl mallit ovat mielestäni turhia sikäli, että erot perusmalleihin ovat lähinnä häpyhuulien muodossa eli ulkopuolisissa osissa.

Vierailija
19/21 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan 4-kymppinen pariskunta. Olen sekä itse ostanut että mieheni on ostanut minulle lahjaksi erilaisia dildoja, vibroja jne. 

Olen kannustanut miestäni ostamaan leluja itselleen. Ei ole vielä ostanut. Olen miettinyt, ostaisinko lahjaksi jonkin. Joskus mies haluaa, että työnnän pienimmän sauvani hänen persuuksiin, ja erittäin mielelläni sen teen.

Eli leluja käytän ja toivon miehenikin niistä innostuvan. Ei niitä joka seksikerta käytetä mutta silloin tällöin vaihteluksi. Ja sitten tietty yksin.

Vaikea on ymmärtää niitä naisia, joiden mielestä dildo hänelle itselleen on ok, mutta joku tekopimpsa miehellä sitten loukkaakin.

Vierailija
20/21 |
08.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen iso imukupillinen sauva, jonka isken kiinni kylpyhuoneen kaakeliseinään sopivalle korkeudelle. Sit vain laitan sen surisemaan ja peruutan pyllistäen siihen niin, että se menee sisään.

Se tuntuu yleensä tosi ihanalta ja voin vielä suihkuttaa samalla hierovalla suihkulla klitorista. Siis ihan oikeesti voittaa miehen. Siihen hommaan en enää miestä tarvii, kun en haluu vauvojakaan riesaksi. Ura on mulle nyt se tärkein juttu.

Onhan toki joskus kiva lähtee miehen kanssa vaikka elokuviin tai jotain, mut yleensä se päätyy siihen, et mies alkaa illan päätteksi vonkaamaan seksiä varsinkin, jos on ostanut liput. Sellasta se on naisena olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä