Lue keskustelun säännöt.
Asutaan omakotitalossa , naapurit muutitvat pois, asuivat noin 6vuotta.
20.04.2011 |
Olivat vuokralla, vaikka ei hirveän hyvin tunnettu, tuli haikea olo. Kun muuttivat pois. Katsoin heille päin ,ei näy enää valoja. Minkähän laiset ovat uudet asukkaat.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
olivat vanhempia mutta ottivat mukaan omiin juttuihin.