Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka ei käytä koskaan farkkuja?

Vierailija
20.04.2011 |

En ole käyttänyt yli 15v. farkkuja ollenkaan (olen 32v), kun mielestäni niissä näytän niin pullealta. Olen lyhyt ja vähän sellainen leveän mallinen, sääreni ja reiteni ovat aika pullukat.

Farkuissa vaan on todella kurja olo itsellä. Useat olen tässä vuosien varrella ostanut, tuolla niitä on rivi, osassa laputkin vielä kiinni.

Tummia kangashousuja sitten pidän aina vaan talvet ja tunnen itseni hyvin poikkeavaksi, kun tuntuu että kaikilla on ne farkut. Jo tosi kauan farkut on olleet arkipukeutumisen pohja suomessa... Onko muita?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sano "ei koskaan", mutta mun ainoat farkut on ulkotöitä varten. Olen aina välillä ostanut farkut, mutta ei mun niitä tule pidettyä, kun ne on musta niin tylsät. Katson itseäni peilistä ja tuntuu, että olen pukeutunut vain yläosaan.

Vierailija
2/6 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nykyään edes ole yksiäkään pareja farkkuja kun en yksinkertaisesti viihdy niissä.

Käytän vain ja ainoastaan suoria housuja, joita löytyy muutamaa mallia: ihan perus, upslaakeilla, leveämpää lahjetta jne. Pääasiassa mustaa / tumman harmaata.

Hameita taas en osaa käyttää ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta farkkumuoti on ollut vuosia sellaista, ettei farkut pysy mun päällä. Eipä sellaisia tule pidettyä, joita pitää koko ajan nostella. Tai vaihtoehtoisesti puristavat tuskallisesti. Ja kyykistymistä ja kumartamista eivät joka tapauksessa siedä.

Vierailija
4/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisilla paikoilla lähes aina, mutta heti kun pääsen kotiin riisun ne pois ja laitan mukavammat housut jalkaan. Farkuissa ei nyt suorastaan ole tukala olo, mutta mielestäni on jotenkin kankeat, tykkään "röhnöttää" sohvalla ja silloin pitää olla mukavat, rennot vaatteet.

Vierailija
5/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta farkkumuoti on ollut vuosia sellaista, ettei farkut pysy mun päällä. Eipä sellaisia tule pidettyä, joita pitää koko ajan nostella. Tai vaihtoehtoisesti puristavat tuskallisesti. Ja kyykistymistä ja kumartamista eivät joka tapauksessa siedä.

No sanoisin että siinä tapauksessa et osaa shopata. Nykyäänhän markkinoilla on vaikka mitä. Korkealla vyötäröllä, lantiomallia, strech, kapealahkeista, bootleg-mallia, boyfriend. Jos ei löydy kotikaupungin tarjonnasta niin ainakin netistä löytyy.

Vierailija
6/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän farkkuja julkisilla paikoilla lähes aina, mutta heti kun pääsen kotiin riisun ne pois ja laitan mukavammat housut jalkaan. Farkuissa ei nyt suorastaan ole tukala olo, mutta mielestäni on jotenkin kankeat, tykkään "röhnöttää" sohvalla ja silloin pitää olla mukavat, rennot vaatteet.

Pari kohtaa mitä haluan tähdentää. Farkut päällä tunnen itseni "pukeutuneeksi". Tätä voi olla vähän pöljä selittää, mutta esim puvun housut ovat niin ohuet että tuntuu kuin olisin alasti ja hävettää.

En tykkää pitää mekkoja/hameita, ei vain ole löytynyt sopivaa.

Muut housut, no, en ole löytänyt niitäkään. Ehkä en vain osaa katsoa. Puvun housunikin on liian mitään sanomattomat semmoisenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän