Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ummetus,levolac,voiko ponnistelu aiheuttaa synnytyksen

20.04.2011 |

Noloa mutta pakko kysellä mielipiteitä..vastauksenhan varmaan näen itse kohta..Eli kun viikkoja on 36+6 ja vatsa ollut kovana,olen ottanut siihen Levolac valmistetta,sallitun määrän.Ok.No ei ole kauheesti vaikuttanut mutta kun paine on ollut niin kova että olen sitten käynyt "suuristunnolla", niin joutunut ponnistamaan niin kovaa että ihan hirvittää ja aikaa mennyt wc:ssä varmaan se puoli tuntia ainakin.Nyt en uskalla nousta tuolista kun tämän täysistunnon jälkeen tuntuu että vauva alkoi möyryämään ihan kauheesti ja aivan paineessa koko alapää...Voikohan tuollainen ponnistaminen aiheuttaa synnytyksen/veden menon...tai aiheuttaa vauvalle jotain kun joutuu ponnistamaan niin lujaa että itseäkin ihan hirvittää.Onko kellään tällaista vaivaa ollut näin odotuksen loppuaikoina... 8(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava tilanne sinulla.. Tsemmpiä!

Täysistunnolla ponnistaminen ei synnytystä aiheuta. Vauva syntyy sitten kun on siihen valmis :) Saatko "istunnollasi" kovia/paljon supistuksia? Jos tulee, niin kannattaa pieni hetki odotella supistusten jälkeen ennen kuin uudestaan pungertaa.

Otatko Levolacia maximi sallitun määrän? Lisäksi riittävä juominen auttaa, se pitää suolimassaa liukkaana ja löysempänä. Jos vähäänkään pystyt liikkumaan, niin lyhyitä lenkkejä muutamaan kertaan päivässä auttaa suolta myös toimimaan. Huomioithan, ettet syö ummettavia tuotteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla