Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mulla todella vähän kenkiä: yhdet mustat korkokengät, beiget ballerinat

Vierailija
20.04.2011 |

- kahdet t hyvät Asicsin juoksutossut

- työkengät

Miksi naiset laittavat isoja rahoja kenkiin?

Ymmärrän, jos työkenkinä tarvitaan jossain edustushommassa, muuten en tajua.

Mikä suhte teillä on kenkiin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä rakastan kenkiä! Ne on ihania! Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.

Vierailija
2/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-kumisaappaat,

- tosi lämpimät talvikengät,

- talvigoretecit,

- lenkkarit tai vastaavat näille keleille,

- sandaalit,

- 2 x sisäkengät

Vapaa-ajalle

- korkokengät juhliin

- siistimmät kävelykengät (ei siis lenkkarit)

- hamekengät (balleriinat)

- siistit sandaalit (ne työsandaalit käy myös lasten kanssa puistoissa yms)

- sisäpelikengät

- juoksukengät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä vain kertyy vuosien mittaan.

On talvisaappaat joita en ikinä pitänyt,

maiharit jotka halusin teiniangsti aikoina joita en ole pitänyt vuosiin,

muutamat ballerinat,

korkeakorkoiset kengät jotka ovat rikki mutten ole saanut korjautettua enkä raaski luopua, toiset korkkarit koska halvalla sain,

erilaisia lenkkareita varmaan 10paria koska niissä on erilaisia pohjia, sopii erilaiseen käyttöön,

parit lenkkarit jotka olen todennut huonoiksi jalassa enkä ole käyttänyt niitä sen jälkeen, ikivanhat lipokkaat koska eihän sitä koskaan tiedä, äidin antamat crocksit jnejne..

Vierailija
4/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan isoja rahoja kenkiin, mutta ei mullakaan niitä aivan hirveän montaa paria ole. Mä tarvitsen monet kengät eri tilanteisiin: kesällä pitää olla sandaalit, talvella kunnon huopikkaat pakkaseen, juhlakenkiä on oltava, samoin harrastuksiin (moottiripyöräily, ratsastus) jne.

Monet kengät tosin käy useampaan käyttöön, esim. mun nahkaiset talvikengät on vuorittomat, kun niistä ottaa lämpöpohjalliset pois, ne toimii välikausikenkinä. Ne on maksaneet yli 200 e, mutta ovatkin kestäneet jo 6 vuotta, ainoastaan korkolaput ja nauhat on vaihdettu pari kertaa. Samoin talvimaiharit käy edelleen, kun ei niissä ole niin paksu vuori. Niitä käytän tallilla, ratsastaessa ja koiran kanssa lenkillä (täällä on paljon kuraa!).

Joten kyllä, tarvitsen monet kengät, mutta laadukkaita kenkiä käyttää useita vuosia. Mun Camperin nahkaballerinatkin on kestäneet jo vuodesta 2006 ja kestävät vielä monta vuotta.

Vierailija
5/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim talvikenkiä ollenkaan?

Tietysti, jos asuu jossain lämpimämmässä maassa, niin niitä ei tarvita, mutta luulisi, että se olisi mainittu viestissä.

Vierailija
6/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minulla.

Itselläni on:

7 talvisaappaat

5 ballerinat

8 korkokengät

3 sandaalit

2 lenkkarit

1 vaelluskengät

kumisaappaat

Vierailija
7/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään kenkähullu, mutta täytyyhän niitä olla jo pakostakin. Muutamia erilaisia talvikenkiä arkeen ja juhlaan, kävelykenkiä, urheilukenkiä, juhlakenkiä, sandaaleja, tennareita. Ei yhdet tai kahdet kengät millään riitä kaikkiin tilanteisiin ja sovi kaikkien vaatteiden kanssa.

Vierailija
8/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman kunnollisia ulkoilukenkiä tai kumisaappaita? Vai ulkoiletko aina juoksukengissä? Mä en ole mikään kenkäfriikki mutta silti mulla on varmaan 30 paria kenkiä, eri tilanteisiin ja eri vuodenaikoihin. Esim lenkkareita, goretexit, vaelluskengät, kumpparit, talvisaappaita, nilkkureita, kävelykenkiä, Sisäliikuntatossut salille ja jumppaan. Kesäksi ballerinoja, avokkaita, sandaaleja, lipokkaita, "crocseja". Korkkareita on useita eri värisiä, käytän mielelläni niitä myös töissä. Ostan ehkä parit kengät vuodessa ja pois laitan vain sellaisia joita en koskaan käytä tai kun menevät korjauskelvottomiksi joten onhan niitä kertynyt.

Vierailija
9/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en niitä jaksa luetella. Joskus jopa löydän kaapeista sellaisia kenkiä joita en edes muista omistavani, tai kenkiä joissa on vielä hintalaput kiinni.

Yksinkertaisesti pidän kengistä ja minusta erilaisiin asuihin kuuluu valita kengät jotka sopivat asuun. Joten koen tarvitsevani kenkiä jotta voin olla pukeutunut hyvin. Pukeutuminen lähtee myös usein kengistä liikkeelle, eli saatan suunnitella asukokonaisuuden ihan joidenkin kenkien perusteella.

Vierailija
10/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniista kengistä, mutta vielä enemmän pidän mukavista. Kävelen ja pyöräilen kaikkialle, lenkitän koiraa ja työssänikin kävelen paljon, joten en halua käyttää kenkiä jotka saavat jalkani särkemään.

Minulla on kolmet tennarit, joista kahdet aika vanhat ja pitäisi piakkoin ostaa uusia tilalle. Sitten on kumpparit märkiä kelejä varten, korkokenkiä juhliin ja aurinkoisiin kesäpäiviin, juoksulenkkarit, nahkasaappaat talvijuhliin, nahkanilkkurit kevät/syyssäälle jos pitää olla edustavampi mutta ei ole juhla kyseessä ja varmaan vielä joitakin muitakin kenkiä.

Vierailija
11/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on niitä paljon, tosin myyn kirpparilla niitä myös aktiivisesti pois jotta tulee tilaa uusille...

Vierailija
12/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enemmän kenkiä, koska haluan kävellä vielä eläkeiässäkin enkä kärsiä jalkakivuista. Korkeakorkoisia kenkiä on vain yhdet, mutta muita kenkiä yhteensä yli 20 paria, talvikenkiä, saappaita, vaellus- ja lenkkikenkiä, sandaaleita, pistokkaita, kävelykenkiä nauhoilla ja ilman. Samoja kenkiähän ei saisi pitää kahta päivää peräkkäin, kenkien pitäisi levätä välillä, että pysyvät kunnossa. Kesällä kävelen ilman kenkiä aina kun vain mahdollista, se on parasta jaloille.

Vierailija
13/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut saappaat, mokkasaappaat, puolipitkät saappaat, kumisaappaat, tennarit, lenkkarit, kolmet korkokengät.. kahden kävelykengät pienellä korolla. Ainakin.

Vierailija
14/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin:

-talvisaappaat

-lämpimät talvikengät

-siistit talvikengät

-saappaat

-kävelykengät

-tennarit

-n. 4 paria ballerinoja ja loafereita lähinnä työkäyttöön

-3 paria korkokenkiä

-juoksulenkkarit

-sisälenkkarit

-kumisaappaat

-erilaisia kesäläpsyttimiä

Vierailija
15/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 paria kenkiä on. Korkkareista kumppareihin.

Vierailija
16/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskemaan en ala, mutta aika rajallisesti noita on. Mä en laske omiksi kengiksi sellaisia, joita en pidä. Niissä on silloin jotain pielessä ja ovat matkalla kierrätykseen.

Mä ostan aina laadukkaita kenkiä, joten ei noita hirveitä kasoja viitsi pölyyntymään ostaa. Juhlakengät voi olla halpikset, muut on kalliimpia.

Vierailija
17/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi koskaan olla tarpeeksi

muutamat peli- ja juoksutossut, kangaskenkiä, varvastossuja, sandaaleita, korkeita ja matalia, korkokenkiä, juhlakenkiä, saappaaita ja nilkkasaappaita, ...

Vierailija
18/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

docmartensit

Vierailija
19/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on punaiset kumisaappaat (nokian), mustat lenkkarit (adidaksen), mustat juhlakengät/kävelykengät joissa pieni korko.

On myös yhdet nahkasaappaat joita olen käyttänyt kerran.

Yhdet sandaalit.

Siinä minun kenkäni. Enempää en tarvi ja tossakin on jo yhdet ihan turhat.

Vierailija
20/22 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nimittäin ongelmajalka, eikä mikään kenkä tahdo istuvan jalkaan. Pitää olla melko matalakorkoinen ja lestin tulee olla leveä. Inhoan uusien kenkien hankintaa, on tullut tehtyä nuorempana niin monia vikaostoksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi