Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te äidit, jotka köytte mielenterveystoimistossa tai

Vierailija
20.04.2011 |

psykiatrisella poliklinikalla säännöllisesti juttelemassa: minne laitattelapsenne siksi aikaa?

itse olen kotiäiti, ja koen lapsen kasvaessa hieman vaikeaksi puhua asioistani lapsen läsnäollessa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitestien mukaan vois olla keskivaikea masennus ja siltä välillä pahasti tuntuukin... Mutta jo hammaslääkäriin pääseminen on välillä niin ihme järjestelyjen takana, että olen heittänyt jo haaveet mistään säännöllisemmästä romukoppaan.

Taitaa ainoa vaihtoehto olla nappien napsiminen... Jos vaan sais aikaseksi / uskaltaisi mennä lääkäriin.

Vierailija
2/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kodinhoitajan kotiin pienellä hinnalla jos vain mtt:n kautta pyytää. Lastensuojelun kautta voi saada ilmaiseksikin pakkotilanteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa veljeni perheessä käytettiin seuraavia palveluja, kun yhdellä lapsista oli tiettyjä ongelmia terveyden kanssa:

-tenavatupa, siellä oli joinakin päivinä halpaa lastenhoitoa,

-ammattikoulun lähihoitajilla oli jokin hoitopaikka

- lapset kävivät säännöllisesti puistotädeillä

- mll:n hoitajat

Vierailija
4/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus isolla siskolla hoidossa, joskus mummilla, joskus jäävät keskenään kotiin siksi aikaa.

Vierailija
5/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti tulee katsomaan kotiin vauvaa siksi ajaksi. Ei siitä tule mitään jos on lapsi mukana, huomio kiinnittyy niin siihen.. Ja mulle on ehdotettu jotain neuvola työntekijää joka voi tulla siksi ajaksi joko kotiin tai lykkimään vaunuja terapian pihalle, miten näkee parhaaksi..

Vierailija
6/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen koittanut kysellä tätä, että miten yleensä toimitaan kun lapsi on yli 2-vuotias tms, mutta kukaan ei ole oikein mitään vastannut.

tähän asti lapsi on siis ollut aina mukana. mutta tuohan ymmärtää jo kovasti puhetta, niin tuntuu ettei ole oikein korrektia. lisäksi meille on tulossa jossain vaiheessa pikkusisarus lapselle, enkä näe kuinka kahden pienen kanssa voin avautua psykologille tehokkaasti sen 45 minuuttia parin viikon välein..

ap

Vierailija
7/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-hoida nyt hitossa se masennuksesi kuntoon ensin!

Vierailija
8/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat siis lisääkin lapsia??

-hoida nyt hitossa se masennuksesi kuntoon ensin!

enkä ole kyllä sanallakaan masennuksesta täällä puhunut..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän