Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaa että jos on köyhä, ei oo suihkua.

Vierailija
20.04.2011 |

Eikä varaa muuttaa asuntoon jossa suihku on.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varaa muuttaa asuntoon jossa suihku on.

Vierailija
2/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet mun luokse kahville niin et löydä mistään suihkua. Köyhiä emme mielestäni ole..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä esim on vaikea elämäntilanne ja meillä on suihku mutta vesilaskua pienentääksemme käytämme sitä vain kun on pakko :(

Vierailija
4/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen kuin yksi kaveri, jolla ei ole suihkua, ja hän ei ole kyllä yhtään köyhä. Meillä ei ollut suihkua n. puoleen vuoteen, ja köyhiä ollaan. Nykyään suihku on, mutta ollaan edelleen yhtä köyhiä.

Vierailija
5/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Suomessa ole kaikissa asunnoissa suihku?

Vierailija
6/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkua kun on kylppäriremontti.

Tietty tämä remontti tekee meistä taas vähän köyhempiä, että tällä loogiikalla tuo väittämä toimii.

Vierailija
7/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suihku on yksi niistä arjen rikkauksista, kuten juokseva vesi ja sisävessa. Niitä osaa arvostaa vasta sitten kun on elänyt ilman niitä.

Vierailija
8/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos ei halua suihkua.

Vierailija
9/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomessa on köyhä jos ei ole varaa suihkulliseen kotiin. Eri asia jos ei halua suihkua.

Ei se suihkullinen koti kuule välttämättä oo yhtään halvempi kuin suihkulla varustettu.

Vierailija
10/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suihku on yksi niistä arjen rikkauksista, kuten juokseva vesi ja sisävessa. Niitä osaa arvostaa vasta sitten kun on elänyt ilman niitä.

suihkua mitenkään arjen rikkautena. Vanhemmillani on juokseva vesi, sisävessa, pesukoneet yms eikä rahasta pulaa. Mutta suihkua heillä ei ole. Eivät ole itse koskaan valittaneet enkä minäkään koskaan sitä suihkua ole siellä kaivannut (aika paljon olen ollut öitä/saunomassa/yms) Ollaan kuitenkin asuttu asunnoissa joissa suihku on ennen vanhempieni muuttoa tuohon taloon joten ei ole siitäkään kyse, että oltaisi totuttu lotraamaan saavista.

Vierailija
11/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihkua mitenkään arjen rikkautena. Vanhemmillani on juokseva vesi, sisävessa, pesukoneet yms eikä rahasta pulaa. Mutta suihkua heillä ei ole. Eivät ole itse koskaan valittaneet enkä minäkään koskaan sitä suihkua ole siellä kaivannut (aika paljon olen ollut öitä/saunomassa/yms) Ollaan kuitenkin asuttu asunnoissa joissa suihku on ennen vanhempieni muuttoa tuohon taloon joten ei ole siitäkään kyse, että oltaisi totuttu lotraamaan saavista.

Onko kuitenkin joku pesuhuone? Kannetaanko vesi kaivosta vai missä siellä käydään pesulla vai haetaanko vesi keittiön hanasta ja kannetaan ämpärillä saunaan? Mielenkiinnosta kysyn, kun ollaan mietitty yhtä mökkiä, jossa ei ole suihkua eikä pesuhuonetta mutta sauna on.

Vierailija
12/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuitenkin joku pesuhuone? Kannetaanko vesi kaivosta vai missä siellä käydään pesulla vai haetaanko vesi keittiön hanasta ja kannetaan ämpärillä saunaan? Mielenkiinnosta kysyn, kun ollaan mietitty yhtä mökkiä, jossa ei ole suihkua eikä pesuhuonetta mutta sauna on.

Pieni sellainen saunan yhteydessä. Siinä on wc-pönttö, pata, saavi vedelle, pesukone, allas ja penkki vaatteille.

Ennen tuotiin vesi kaivosta ämpäreillä/moottorikelkalla. Sitten yhdestä hanasta letkulla sinne minne tarvittiin.

Vuosia meni noin, jokunen vuosi sitten laitettiin keittiöön ja vessaan kaikki vesipisteet kuntoon, pönttö toimii, astianpesukone jne, mutta suihkua ei vaan sitten koettu tarpeelliseksi.

Vierailija
13/13 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tyhmät kaupunkilaiset kuvittelee, että ei suihkua = pesemättömyys.

Jokaisella suomalaisellaon mahdollisuus saada vettä peseytymistään varten, joko juoksevaa tai kannettua. Vesi ei ole myöskään kustannuskysymys suomessa