Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan tuntematon kysynyt, saako valokuvata sinua?

Vierailija
05.04.2011 |

-

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi japanilainen turisti :)

Vierailija
2/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuvas mua lopputyötään varten (opiskeli valokuvaajaksi), joskus joku turisti (en muista mistä maasta) halusi kuvata mua ja ystävääni, ja joskus jossain ulkomailla joku halus kuvata mua myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin tosi suosittu kuvauskohde.

Vierailija
4/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin Kiinasas:)

Mutta muuallakin, ja lapsia on haluttu kuvata paljon maailmalla.

Vierailija
5/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

talvella iloisen innoissaan viittilöineet toppapukuisia lapsiani, että kuvaa niistä ja annoin niiden ottaa. Taisin olla itsekin kuvassa. Turisteja on Rollossa aika paljon talvella. Japanilaiset kyllä yksi hauskimmista ryhmistä.

Vierailija
6/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa valokuvia minusta ja 1-vuotiaasta pojastani eräässä helsinkiläisessä kahvilassa.

Tuntematon nainen esittäytyi valokuvaajaksi ja olisi halunnut kuvata minua.

Vierailija
7/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäydyin olemasta ilmainen malli hah iso yritys voi säästää muuallakin ta i ainahan niitä linssiludejja löytyy

Vierailija
8/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auringossa hiihtämässä, niin joku free-kuvaaja halus kuvata. Siis kuvasi sellaisia kuvapalvelukuvia, mutta eipä ole oma hiihtokuva vielä tullut missään vastaan...

Vierailija
9/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin kylälle olisiko ollut kilometri kotoa. Auto pysähtyi ja mies tuli autosta ja kysyi haluaisi maalata taulun minusta. Järkytyin ja sanoin ei missään nimessä. Olen mietinyt usein, olikohan pedofiili

Vierailija
10/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin kylälle olisiko ollut kilometri kotoa. Auto pysähtyi ja mies tuli autosta ja kysyi haluaisi maalata taulun minusta. Järkytyin ja sanoin ei missään nimessä. Olen mietinyt usein, olikohan pedofiili

Vierailija
11/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä erikoisen näköinen, ja parikin kertaa minua/kavereita halusi joku kuvata. Jälkikäteen olen miettinyt, että kamalaa jos noita kuvia joskus tulee johonkin koulukirjaan tai lehteen...! Kun miettii omia lukiokirjoja, niissähän usein oli kuvia nuorista.

Vierailija
12/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut lupaa.

Vierailija
13/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en keksi syytä miksi. En ole mielestäni minkään näköinen.

Kysyjinä ollut muutamia valokuvaajia, Helsinginsanomat, pari paikallislehteä johonkin ihan huuhaahan ja sitten turisteja, niin ja joku hörhö taiteilija : )

Nykyään rauhoittonut, lieko vanhentumisella ja 5 lisäkilolla kuitenkin osuutta asiaan xD

En todellakaan tykkää olla kuvissa enkä todellakaan ole tyytyväinen miltä näytän kuvissa. Jos joku yrittää ottaa kuvan kysymättä ja huomaan asian käännän äkkiä pääni pois ja saatan vihaisena mumista jotakin.

Vierailija
14/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi haluavansa valokuvia naisista ympäri maailmaa. Annoin luvan.

Vierailija
15/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin kuulemma niin Janina Frostellin näköinen :) Annoin luvan ja jollain tuntemattomalla miehellä on nyt kuva minusta.

Vierailija
16/16 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vissiin valokuvaamista opiskeleva/wannabe-kuvaaja kysyi saako kuvata. Otti muutaman kuvan, mutta lähti aika nopeasti menemään kun kuuli minun seurustelevan. :D

Toisella kerralla palelin talvella bussipysäkillä, kaksi opiskelijapoikaa tuli kuvaamaan mukamas yliopiston lehteen. En tiedä olivatko tosissaan.

Kerran kun olin Provinssissa järkkärinä ja tauolla, tuli joku ystävällinen pariskunta kuvaamaan ja juttelemaan.

Huh huh, missähän kaikkialla meikäläisenkin naama nykyisin pyörii.. :S