Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko haukkumalla haukkua ja toistaa samaa lausetta sivun verran. Kiukkuisena kirjoitetut blogit ovat aina niitä huonoimpia. Tämä herätti lähinnä myötähäpeää. Olen kuitenkin joskus pitänyt Hazardia ihan fiksuna ja verbaalisesti lahjakkaana.

Vierailija
2/6 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko haukkumalla haukkua ja toistaa samaa lausetta sivun verran. Kiukkuisena kirjoitetut blogit ovat aina niitä huonoimpia. Tämä herätti lähinnä myötähäpeää. Olen kuitenkin joskus pitänyt Hazardia ihan fiksuna ja verbaalisesti lahjakkaana.

Mutta omasta mielestäni Hazardilla on muutenkin aika ärsyttävä tyyli kirjoittaa. Joo, kyllä, kirjoittaa ihan fiksuista asioista ja toki osaa tuon homman ok, mutta tyyli on oikeasti niiin rasittava. Ollaan olevinaan niin sarkastista, ironista ja satiirista että. Tosiasiassa nuo kirjoitukset häneltä ovat sellaista lapsellista kiukuttelua.

Ironia, sarkasmi ja satiiri hänellä ei ole onnistunut kertaakaan, eikä satiirinen kirjoittaminen oikein sovi Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omasta mielestäni Hazardilla on muutenkin aika ärsyttävä tyyli kirjoittaa. Joo, kyllä, kirjoittaa ihan fiksuista asioista ja toki osaa tuon homman ok, mutta tyyli on oikeasti niiin rasittava. Ollaan olevinaan niin sarkastista, ironista ja satiirista että. Tosiasiassa nuo kirjoitukset häneltä ovat sellaista lapsellista kiukuttelua. Ironia, sarkasmi ja satiiri hänellä ei ole onnistunut kertaakaan, eikä satiirinen kirjoittaminen oikein sovi Suomeen.

Silloin meni maku, kun Kaarina kirjoitti juuri kuolleesta Tony Halmeesta. En ehkä olisi tullut itsekään Halmeen kanssa toimeen, mutta hänen kirjoituksensa oli suora loukkaus Tonyn läheisiä ja perhettä kohtaan. Mautonta ja suorastaan rangaistavaa.

Vierailija
4/6 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitella näitä kansankiihotusviestejä

rasisti se on

Vierailija
5/6 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä se on jäänyt vaille tässä elämässä, mutta ihan järjyttävä katkeruus paistaa kaikesta mitä se sanoo tai tekee.

Taisi sunnuntain jytkykin osua ja upottaa jotain :D

Vierailija
6/6 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden persuministerin eduskuntaryhmän ulkopuolelta vielä ymmärtää, mutta jos niitä pitää etsiä enemmänkin niin tulee kyllä fiilis että Soinilla on hätä kädessä, pätevää porukkaa ei persuista löytyisi tarpeeksi vaikka kansa ihan itse ne sai valita...