Arvosteleeko miehesi ulkonäköäsi tai muotojasi
kielteiseen sävyyn? Entä muita naisia, onko kommentoinut?
Kommentit (13)
Vain positiiviseen sävyyn :)
Lähinnä julkkisnaisia arvostelee kielteiseen sävyyn, ei tuolla kaduilla olevia, en ainakaan ole huomannut.
Mies ei tykkää pitkistä kynsistä tai vahvoista hajusteista, niitä saattaa kommentoida.
Leuka meinasi kyllä loksahtaa, kun sanoin, että painan yhtä paljon kuin hän. Huomautti siinä, että siskonsa painaa 55kg (pituutta 174cm). Koko ajan olen kyllä odottanut, koska siltä lipsahtaa jokin läskisana. Olin siis tuolla hetkellä 170/77, nyt jo hitusen kevyempi ja laihdutus meneillään.
Meillä on monta lasta. Eli olen monesti vitsaillut että ukko saa ainaki vaihtelua ku muija vaihtuu kropaltaan välillä on hoikka ja välillä on muhkee. Ja ukko sitten osti mulle synttärikortin. Siinä luki että Vuodet kuluvat ja koot vaihtuvat mutta seksikäs on aina seksikäs :) Minusta se oli tosi ihana ja nauroin ihan räkänä kun sain sen! Ihana minusta. Mutta eräs kaveri ei pitäny sitä sopivana ;) Mutta sei ymmärräkkään meidän huumoria :D
vaikka todellisuudessa on vähän löysää siellä ja täällä (vaikka BMI 22).
Ei arvostele negatiivisesti muita kuin kauheuleikattuja naisia, inhoaa silikonirintoja ja kiristeltyjä naamoja.
minua, päivittäin jostain, toisia naisia saattaa joskus arvostella kielteiseenkin sävyyn jos on jotain ihan karseeta hänen makuunsa!
Silloin kun olin vielä nuori ja hoikka, mies arvosteli joskus mun kroppaani mielestäni kohtuuttomalla tavalla: saattoi esim. sanoa että olen hänen mielestään yhden kilon liian lihava ollakseni hyvännäköinen, tai muuta loukkaavaa.
Nykyään se varmaan ei kehtaa sanoa mitään kun on itse lihonut samat kymmenen kiloa ja vanhentunut samat kymmenen vuotta.
Ainoa mikä on pysynyt muuttumattomana on että se on tissimies ja tyytyväinen siihen puoleen.
kielteisesti, ei pidä pullukoista tai muuten itsestään huoltapitämättömistä naisista. minua ei milloinkaan puolellakaan sanalla arvostele kielteisesti, saattaa harvakseltaan kehua myös jos näkee silmäämiellyttävän naisen jossain.
mieheni ei ylipäänsä arvostele toisten ihmisten ulkonäköä, kuten en minäkään.
Varsinkin nyt yli viikon 30 raskaana ollessani komeita rintojani ja muutenkin pyöreää olemustani! Kaipaan kyllä itse jo omaa kroppaani, mutta tämä menee niin äkkiä ohi!
minua, eikä myöskään muita naisia, vaan kommentoi olemustani positiivisesti.Samoin kiinnittää huomion muiden naisten hyviin puoliin, joita myös minulle joskus kommentoi.
Muttei niin paljon kehukaan. Tiedän olevani ihan hyvännäköinen ja timmi, joten enpä niitä kehuja niin kaipaakaan...no ehkä välillä.
Mies yrittää tiukentaa keskivartaloa joten en minäkään häntä arvostele, vaikka onkin vähän masu kasvanut viime vuosina. Koitan ainakin olla houkuttelematta häntä herkkujen syöntiin, eli en leivo usein enkä osta herkkuja kotiin, ja päästän hänet urheilemaan aina kun haluaa.
ei juurikaan muita naisia kommentoi ääneen