Naapuri lyllersi juuri hakemaan lasta päiväkodista
Naapuri on raskaana (ei edes pitkällä) ja kotona vaan. Juuri lähti hakemaan esikoistaan päiväkodista, siis varttia ennen pk:n sulkemisaikaa... Ei ole mitenkään sairas tai masentunut, tykkää vaan olla kotona ilman kiukuttelevaa uhmaikäistä.
Itse olen myös raskaana ja töissä käyvä äiti, heti töistä päästyäni kipitän päiväkotiin halkemaan lapseni ja olemme olleet kotona jo puolitoista tuntia. En todellakaan pitäisi lasta päiväkodissa jos itse vaan lorvisin kotona.
Kommentit (23)
on monesti eri asia, että mitä he ovat.
Uhmiksellakin voi olla jokin esim neuvolan suosittelema syy, miksi käy hoidossa. Naapurilla voi olla lukihäiriö tai vastaava, joka vaikeuttaa unelmatyön tekemistä. vaikka on ihan itse sanonut, ettei halua mennä töihin, niin taustalla voi olla syynä masennus (tiedostettu tai tiedostamaton), hajusteallergia, paniikkihäiriö tms.
Haukutaan lehmäksi ym, heh. Kait sitä nyt voi istua koneella jonkun hetken töistä tullessa ja ruuan ollessa uunissa, lapsetkin katsoivat telkkua.
Mutta vielä tästä naapurista. Ei ole todellakaan masentunut, on ihan itse sanonut että ei vaan halua mennä töihin. Mies on hyvätuloinen. Nainen lähinnä käy shoppailemassa ja laittaa pihaa nätiksi. Juuri kun juttelimme tuossa eräänä päivänä hän sanoi että on ihan kyllästynyt uhmikseensa ja vitsaili toivovansa että pk olisi auki viikonloppuisinkin.
Ap
olisi niin hyvätuloinen mies, että itse voi jäädä kotiin ja käydä shoppailemassa ja laittaa pihaa...
Rankkaa kun joutuu töissä raataa ja piha on kuin kaatopaikka.
Haukutaan lehmäksi ym, heh. Kait sitä nyt voi istua koneella jonkun hetken töistä tullessa ja ruuan ollessa uunissa, lapsetkin katsoivat telkkua.
Mutta vielä tästä naapurista. Ei ole todellakaan masentunut, on ihan itse sanonut että ei vaan halua mennä töihin. Mies on hyvätuloinen. Nainen lähinnä käy shoppailemassa ja laittaa pihaa nätiksi. Juuri kun juttelimme tuossa eräänä päivänä hän sanoi että on ihan kyllästynyt uhmikseensa ja vitsaili toivovansa että pk olisi auki viikonloppuisinkin.
Ap