Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhtautumisesi imetykseen ja äänestämäsi puolue?

Vierailija
19.04.2011 |

Täällä imetysfanaattinen persu ;)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös jonkinsortin fanaatikko ja puolue SDP.

Vierailija
2/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole millään muotoa fanaattinen kummankaan suhteen (imetyksen tahi politiikan). JOkainen saa imettää tai olla imettämättä, eikä imetyksen tai imettämättömyyden syyt mun mielestä kuulu kenellekään, eikä niitä tarvitse selitellä.

Onko sulla ap joku teoria tän kyselyn taustalla? Tai olettamus edes?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puolue KD.

Vierailija
4/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka näillä ei ole mitään tekemistä toisten kanssa. imetys ja politiikka... =D

No, jos imettää niin se on ihan hyvä juttu koska se on parasta lapselle, mutta kaikilla se imetys ei suju noin vain ja imetyksen onnistumiseen vaikuttaa niin moni asia että jos yrittää ja se ei onnistu niin sekin on ok. En pidä niitä yhtään huonompana äitinä.

Itse olen imettänyt.

Vierailija
5/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kutosen puolue keskusta

Vierailija
6/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on myös aivan sama miten muut ruokkivat lapsensa, kunhan lapsi saa ruokaa :)

Ja persuja äänestin.

Vierailija
7/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettääkö vai ei. Persut.

Vierailija
8/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

molempia täysimettänyt 6 kk ja osittain reilun vuoden ikäiseksi.

jokainen imettäköön niin kuin haluaa, itse halusin imettää tuon ajan ja uskon sen olevan vauvalle hyväksi.

ei-fanaatikko.

Vierailija
9/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että kukin tekee kuten parhaaksi näkee. Kyllä ne lapset korvikkeillakin kasvaa, omani ovat hyviä esimerkkejä. En siis ole imettänyt kumpaakaan kuin pari viikkoa.

Vierailija
10/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äänestän vihreitä ja vasemmistoliittoa, näissä viimeisissä vaaleissa vasemmistoliittoa.

Vierailija
11/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja imettänyt olen ensimmäistä 9kk, toista 7kk ja jouduijn lopettaa sillä oli pakko tietää mitä lapsi saa niin kauheet allergiat.

Kolmatta olen imettänyt nyt 7kk ja vielä jatketaan

Vierailija
12/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä av:lla (aivovammaisten...)palstalla on jo nyt päätetty että kaikki persut on työttömiä, juoppoja, rumia, tyhmiä, kouluttamattomia, kovaäänisiä, köyhälistöä, pohjasakkaa yms. Nytkö etsit sellaista persujen äänestäjää, joka ei ole imettänyt? Voit lisätä listaan ja yleistää että persumammat ei edes halua/osaa/viitsi imettää.

T:Persu, joka on molemmat kersat imettänyt 6kk saakka!

Vierailija
13/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintoa alle 6 kk vauville. Kannattaa imettää, jos pystyy ja jos ei pysty, niin yrittää ensiks aika kovasti.

tsemppiä kaikille äideille!

SDP

Vierailija
14/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole millään muotoa fanaattinen kummankaan suhteen (imetyksen tahi politiikan). JOkainen saa imettää tai olla imettämättä, eikä imetyksen tai imettämättömyyden syyt mun mielestä kuulu kenellekään, eikä niitä tarvitse selitellä. Onko sulla ap joku teoria tän kyselyn taustalla? Tai olettamus edes?

Eli myös kokoomukselle ääni.

Vierailija
15/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatan täysimetystä puolivuotiaaksi ja osittaisimetystä vähintään vuoden ikään asti (niin ettei korvikkeita tarvitsisi käyttää lainkaan). Äänestin näissä vaaleissa kokoomuksen ehdokasta, mutta ovat vihreätkin joskus saaneet ääneni.

Vierailija
16/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tekee, miten parhaaksi katsoo. Omia lapsia olen imettänyt 2,5 kk, 6 kk ja 9,5 kk ja tätä nuorinta suunnittelen imettäväni noin 9-12 kk. Näissä vaaleissa äänestin Kokoomusta, mutta aikaisemmin olen äänestänyt Vihreitä ja äänestän varmaan taas kunnallisvaaleissa.

Vierailija
17/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kokoomus.

Vierailija
18/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta korvikkeellakin kasvaa ihan normaaleja ihmisiä. Eli puollan imetystä muttan ole fanaattinen, koska minusta lapsen hyvinvoinnin kannalta muut asiat ovat tärkeämpiä.

Vihreä

Vierailija
19/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa imetystä kohtaan ja vihreä.

Vierailija
20/31 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo näin pienellä otannalla vetää johtopäätöksiä? Koulutetut, hyvätuloiset ja punavihreät imettävät enemmän? Juntteja ei kiinnosta oman lapsen terveys ja mikä puolue se sitten onkaan? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä