Vartioiko kukaan enää painoja? :)
Tuli tuosta xtravaganzan mainoksesta mieleen, että laihduttaako joku tällä hetkellä painonvartijoiden pisteitä laskien? Missä ajassa olette saaneet tuloksia?
Kommentit (3)
mut alotin eilen ulkomuistista,multa lähtee nopeesti pisteillä.Vauvakiloja tässä tiputtelen,tyttö nyt 1 v ja imetystä lopettelen.Tuntuu että kehossa nestettä ihan kauheesti,mä en kummastakaan lapsesta laihtunu imetyksellä...Normitilassa multa lähti 2.8 kg eka viikol,joten eiköhän nytkin
ennen häitä ja tippu nopeesti, en nyt muista tarkalleen, että miten paljon. Mutta pisteiden lasku jäi myös jotenkin selkäytimeen ja vaikka en varsinaisesti enää laskekaan, sitä jotenkin osaa eri tavalla hahmottaa esim. juustosiivun merkityksen leipäviipaleen päällä. Ja mun mielestä toi painonvartijoiden systeemi oli just hyvä siksi, että kaikkea saa syödä ja oppi hahmottamaan ihan oikeasti ne energiamäärät, mitä eri ruuat sisältää.
Noin kymmenen vuotta sitten laihdutin painonvartioissa pisteitä laskemalla. Kiloja lähti 13kg kahdessa kuukaudessa... :) Siitä sitten pari vuotta eteen päin niin tiputin vielä 5kg kuukaudessa. Oli yllättävän helppoa. Nykyään,jos tuntuu että paino alkaa nousta,edes pari kiloa,lasken pisteitä että laskee omiin hyviin lukemiin. Mun mielestä hyvä ja toimiva systeemi :)