Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bugaboo Bee Plus - onko paljon parempi kuin Bugaboo Bee?

Vierailija
19.04.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne:

Voin valita joko

a) vm 2008 käytetyn Been 250 eurolla, tai

b) uusi Bee+ 550 eurolla.

Onko kellään kokemusta näistä?

Vierailija
2/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niin suurta eroa ole. renkaat ja se selkänoja,muista en itse edes tiedä. ajattelin ostaa kesällä bee + tytöllemme, vielä ei oiken tarvetta. mistä ajattelit ostaa jos saa kysyä, entäs mikä väri? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että plussassa selkänoja menee eri asentoihin ja Beessä se on yhdessä ja samassa asennossa? Kuinka iso ero renkaissa on?

Asun ulkomailla ja ostan täältä. Väri olisi seuraava mietinnän kohde, jos ostan uuden. Musta olisi tylsä, ei sitä. Mandariininoranssi jotenkin pliisu. Ehkä violetti, vaaleanvihreä, keltainen, punainen tai denim.

Vierailija
4/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyy pidentää bee+ mallissa, toisin sanoen menee pidemmällekin lapselle. renkaissa ei muuta muutosta kuin ulkonäkö, uudessa mallissa hienot tähtivanteet :D.

Käytä googlen kuvahakua niin näet eron.

mä ajattelin ostaa tytölle punaiset, tykkään et se peruspunanen on kiva

Vierailija
5/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin, että plussassa selkänoja menee eri asentoihin ja Beessä se on yhdessä ja samassa asennossa? Kuinka iso ero renkaissa on? Asun ulkomailla ja ostan täältä. Väri olisi seuraava mietinnän kohde, jos ostan uuden. Musta olisi tylsä, ei sitä. Mandariininoranssi jotenkin pliisu. Ehkä violetti, vaaleanvihreä, keltainen, punainen tai denim.

Kylla siina perus-Beessakin selkanoja menee muistaakseni 3 eri asentoon, eli se "lahes vaaka", puolipysty ja pysty.

Isoin ero taitaa olla toi selkanojan jatkaminen, kuomu nayttaa pienemmalta tossa Bee+:ssa. Mulla oli se perus Bee. Renkaat nayttaa ihan samanlaisilta. Jarruihin on varmaan tullut muutos, koska perus Beessa niissa oli ongelmia (eivat lukkuituneet molemmat puolet, kun laittoi jarrun paalle).

Kivat rattaat, en katunut ostamista hetkeakaan P-)

Vierailija
6/6 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mulle on jotkut tähtivanteet aivan se ja sama. :) En mä moista ees huomaisi.

Jarrujen toimimattomuus vanhassa taas kuulostaa vähän huolestuttavalta. Paljonko siitä oli käytännössä haittaa?