Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ulkoiset piirteet miehessä?

Vierailija
19.04.2011 |

Ajattelin kysäistä millaisia ulkoisia piirteitä te arvon Naiset arvostatte miehessä? Millainen olemus saa katsomaan pidempään tai alkamaan juttusille?

Ja pyydän, unohdetaan ntässä yhteydessä muut kuin ulkoiset seikat. Niillä on erittäin tärkeä merkitys, mutta vasta siinä vaiheessa, kun aletaan seurustelemaan tai tutustutaan paremmin. Keskusteltakoon niistä jossain toisaalla. Nyt tarkoitan lähinnä sellaista baarissa, kaupungilla tai vaikka kauppareissulla vastaan tulevaa miestä.

Olen kaikin puolin sinut itseni kanssa oleva n. 40v mies. Kuntosali- ja liikuntaharrastusten jäljiltä olen aika harteikas ja hyväkuntoinen. Ehkä tästä johtuen huomaan yhä enenevässä määrin saavani osakseni pitkiä katseita ja kaikenlaista flirttiä ja ihan suorasukaisia ehdotuksiakin, milloin missäkin. Se kyllä imartelee, sitä en kiistä.

Jäin vain miettimään millaisia piirteitä te oikeastaan arvostatte ja mitkä ovat ne miehisyyden ja kiinnostavuuden ulkoiset tuntomerkit. Ja alatteko flirttailemaan tai juttelemaan, jos siihen tulee tilaisuus?

Mukavaa kevättä kaikille ja kiitos kaikille vastaajille.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen hyvä itsetunto.

En tarkoita mitään pullistelijaa tai itseänsä kehuvaa kukkopoikaa, vaan semmoista jonka ei tarvitse yrittää esittää mitään.

Semmoinen ihminen yleensä osaa arvostaa itseänsä ..ja myös muita.

Oma mieheni on juuri semmoinen =)

Teki minuun vaikutuksen miehekkäällä ja itsevarmalla olemuksellaan.

Vierailija
2/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisi valita yksi tärkein piirre: pituus. Vähintään 185cm pitää olla, mutta noin 190cm on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä pitää olla ja solakkavartaloinen, ei bodari.

Hiukset pitää olla siili/kalju, tummat piirteet, tummat paksut kulmat ja ripset, mutta silmät ei missään tapauksessa saa olla ruskeat!! Silmät mielellään siniharmaat. Mahd vaalea silmien väri siis. Rakastan sellaisia utuisen näköisiä silmiä!

Piirteet muutenkin selkeät ja vähän "veistetyn" näköiset, mutta ei sellaista ällöä bodarineliöleukaa.

Jos miehellä on kesällä shortsit tai muut lyhyemmät housut joista näkyy karvaiset sääret, se on ällöä. :S

Niin ja ryhti pitää olla suora ja kävelytyyli sellainen vähän leveä ja itsevarma! Tuohon ja vähän kovaan olemukseen kun yhdistää korviin asti ylettyvän aidon hymyn niin olen sulaa vahaa!

Terv. 20v naikkosen alku

Vierailija
4/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja leveä selkä ja vahvat käsivarret saa mut sekaisin. Ruskeat silmät ja kapea lantio on kanssa ihan ehdottomat. Mutta ton kaiken saa pilattua omppu- tai kaljamahalla ja huonolla ryhdillä. Kokonaisuus siis ratkaisee.

Vierailija
5/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät on mulle "se" juttu. Pitää näkyä pilkettä, huumoria. Mutta ei saa olla mikään pelle. Ulkonäöllä ei ole niin suurta merkitystä, kunhan ihminen on puhdas. Ei tarvitse olla ihan timmissä kunnossakaan, mieluummin vähän vaikka mahaa kuin täysin sliipattu niljake. :)

Mä kyllä ainakin flirttaan aina, kun siihen on mahdollisuus. Jutellakin saatan. Mutta siihen se sitten kyllä jääkin, koska olen naimisissa.

Flirttailemisiin!

*Gimly*

Vierailija
6/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isot" kädet, ei mitkään hennot naisen kädet.

Myös kalju vetoaa meikäläiseen ja komea nenä=)

Painolla ei ole niinkään väliä, kunhan ei ole mikään hermeettinen ihrakasa. Mutta laiha luikero ei saa olla missään nimessä. Hoikka, lihaksikas, treenattu kroppa on toki ilo silmälle. Itse en ole treenattu, joten en kyllä ikimaailmassa kehtaisi olla alasti six-pack -miehen seurassa;)

Vierailija
7/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteyttä, hiukset pitää olla siistit, mielellään lyhyet ja malliin leikatut. Myös vaatetuksen pitää olla siisti, vaatteiden ei tarvitse olla merkkivaatteita, kunhan ovat puhtaat ja siistit. Ulkonäöllisesti tykkään harteikkaista, pitkistä miehistä. Pieni ylipaino ei haittaa.

Miehen täytyy myös olla sellainen, joka pitää hygieniastaan huolta. Hampaat täytyy olla hoidetut, puhtaudesta pitää pitää huolta ja tuoksua hyvälle, miehekkäälle.

Vierailija
8/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä saa olla lihaksia mutta en itse välitä niin lihaskimpuista. Uimarivartalo on aika hottis eli hoikka vyötärö ja leveät hartiat. Muutenkin miehessä pitää olla vaan sitä jotain tiettyä särmää kiiltokuvatyypit ei kiinnosta. Mun omalla kullalla on tatuoitneja ja lävistys korvassa ja se saa mut kiinnostumaan ulkoisesti. Täysin karvaton mies ei sytytä eli ainakin vähän saa olla karvaa rinnassa ja vaikka siellä pepussa ja navan seutuvilla :D tuliko tää ap sulle nyt riittävän yksityiskohtaisesti?

Vierailija
9/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeät piirteet, tummat kulmakarvat, kaunismuotoiset huulet. Hoikka vartalo, ei liikaa bodarilihaksia. Kauniit kädet ja kynnet, ei pullerokäsiä tai pureskeltuja kynsiä.

Muutenkin siisteys on tärkeää; säännöllisesti parturissa ja hammaslääkärissä, hyvä iho, raikas ja persoonallinen tuoksu. Vaatteet myös persoonallisia, tavalliset t-paitajormat ei saa mun katsetta kääntymään. Kengät myös osa vaatetusta, ei linttaisia tai pölyisiä kenkiä.

Juttelemaan alan helposti kivan tuntuisten tyyppejen kanssa, flirttailu ei ole mun tyyliä.

Vierailija
10/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pituus. Lisäksi sivistynyt ja huomaavainen käytös, siististi laitetut hiukset, siistit vaatteet ja hoikkuus.

Vierailija
11/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rennon itsevarma olemus, älyllinen katse (ei siis sellainen unelias mitäh-ilme) ja jotain pilkettä silmäkulmassa.

Fyysisistä ominaisuuksista pituus ja raamikkuus viehättää, kukkakeppi ei niinkään, vaikka pitkä olisikin. Enemmän katselen tummia kuin vaaleita, mutta ei ole mikään iso pointti.

Jostain syystä sellainen perussuomalainen (ei puoluekanta ;) pienisilmäinen pottunokka ei viehätä. Siis tyyppi Olli Jokinen (lätkä) tai kauniimpana versiona Samuli Edelman. Mies saa olla rumakin, jos on vain sitä karulla ja miehekkäällä tavalla ;)

Huomattava lihavuus on iso turn off. Se vie sukupuolipiirteet niin naisesta kuin miehestäkin. Huomattavalla tarkoitan kymmenien kilojen ylipainoa.

Vierailija
12/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tumma tukka (ruskea riittää, ei tartte olla musta)

-ei partaa/viiksiä/kaljua

-ei plösö muttei myöskään kuplavolkkari-bodari

-siistit vaatteet, muttei liian sliipattu (jotain särmää pitää olla)

-ei liian "kaunis poika", siis sellainen mallinkasvoinen

-suora nenä, silmät ja suu ei jätti-isot muttei myöskään tosi pienet

Aika keskitietä siis :D Jos ihan esimerkkejä antaa, niin puhtaan ulkonäöllisesti miellyttää esim. Matt Damon.

Vierailija
13/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä pitää olla ja solakkavartaloinen, ei bodari.

Hiukset pitää olla siili/kalju, tummat piirteet, tummat paksut kulmat ja ripset, mutta silmät ei missään tapauksessa saa olla ruskeat!! Silmät mielellään siniharmaat. Mahd vaalea silmien väri siis. Rakastan sellaisia utuisen näköisiä silmiä!

Piirteet muutenkin selkeät ja vähän "veistetyn" näköiset, mutta ei sellaista ällöä bodarineliöleukaa.

Jos miehellä on kesällä shortsit tai muut lyhyemmät housut joista näkyy karvaiset sääret, se on ällöä. :S

Niin ja ryhti pitää olla suora ja kävelytyyli sellainen vähän leveä ja itsevarma! Tuohon ja vähän kovaan olemukseen kun yhdistää korviin asti ylettyvän aidon hymyn niin olen sulaa vahaa!

Terv. 20v naikkosen alku

Mä taas oon ihan hulluna karvoihin,en kyllä sekaantuis jos mies vahais jalat,hyi.

Vierailija
14/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on jostakin muusta, jonka naiset vain huomaavat. Sitä ei voi selittää sanallisesti, mutta että viitsisi katsoa miestä pitempään, niin hänessä täytyy olla tämä jokin elementti.

Juttelemaan en kyllä vieraille ihmisille tulisi. Katsella voisin salaa.

Vierailija
15/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pituus 165-180cm

- tumma tukka, ei mielellään kalju

- tummat silmät

- rosoinen naama, saa siis olla "rokonarpinen"

- sänki

- sopusuhtainen vartalo ja hyvä ryhti

- ei haise tupakalta tai vanhalta viinalta

- miehellä pitää olla tarpeeksi isot kädet ja nenä

- rento, mutta siisti "farkkutyyli", ei liian nuorekas mutta ei nörtti/pappa

- saa olla joku lävistys tai tatuointi (ei leijona :))

- miehekäs ja syvä ääni

Vierailija
16/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei liian iso en innostu kovin pitkistä ja kaappimaisista tyypeistä, ei liian sliipattu mut ei mikään Matti Nykänenkään vaan tavallaan sellainen trendikäs mut ei Kataistyyppinenkään! Pari tatuointia on suositeltavaa samoin miehiset korut, sänki saa olla...

Vierailija
17/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus yli 185cm ja samalla harteikkuus ja paino sopivassa suhteessa

Pilke silmäkulmassa, eli kertoo itsevarmuudesta ja huumorintajusta ja helposti lähestyttävyydestä

En lähesty miehiä itse enää, olen vakituisessa parisuhteessa. Silloin kun oli haku päällä, niin yleensä tarkkailin ihmisiä, ja yleensä miehet ehtivät ennemmin tulemaan juttelemaan kanssani, ja arvostan sitä enemmän, kuin että itse yrittäisin lähestyä tai tyrkyttää itseäni.

Se homma kuuluu miehille. Saatoin kyllä tuijottaa kauempaa ja arvioida ulkonäöllisesti olemusta ja siten katseella flirttaillakin tai vastata hymyyn vaikkapa.

Mutta ulkonäkö pitää olla siisti, ei tarvi olla puku päällä mutta kauluspaidasta plussaa. Hiukset pitää olla siistit oli ne millaiset hyvänsä, ihan kaljut ei minua sytytä ainakaan.

Ja jutut ei saa olla alapääjuttuja tai halventavia tai liian intiimejä alkuun.

Vierailija
18/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps :)))

Vierailija
19/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, harteikas mies, joka on pukeutunut tyylikkäästä/nuorekkaasti.

Kroppa saa olla lihaksikas, mutta ei bodari kuitenkaan. Vähän niin kuin lihakset olisi tullut työtä tekemällä, eikä salilla :D

Kivat trendikkäät hiukset on plussaa tai jos on kaljuuntuva, niin sitten sängelle vedetty.

Jos on parta, niin sen pitää olla trendikäs ja lyhyt.

Ensin kiinnitän huomion siis raameihin ja vaatetukseen ja vasta sitten kasvoihin. Ja vaikka mies olisi naamaltaan ruma, niin mies voi silti olla vetävä :)

Vierailija
20/80 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kääntyvät.

Ei liian isoja korvia.

Ylä- ja alkorppa suhteessa toisiinsa.

Hyvä ryhti ehdoton.

Mieluummin hiukset kuin kalju.

Asiallisen näköinen.