Millaiset ulkoiset piirteet miehessä?
Ajattelin kysäistä millaisia ulkoisia piirteitä te arvon Naiset arvostatte miehessä? Millainen olemus saa katsomaan pidempään tai alkamaan juttusille?
Ja pyydän, unohdetaan ntässä yhteydessä muut kuin ulkoiset seikat. Niillä on erittäin tärkeä merkitys, mutta vasta siinä vaiheessa, kun aletaan seurustelemaan tai tutustutaan paremmin. Keskusteltakoon niistä jossain toisaalla. Nyt tarkoitan lähinnä sellaista baarissa, kaupungilla tai vaikka kauppareissulla vastaan tulevaa miestä.
Olen kaikin puolin sinut itseni kanssa oleva n. 40v mies. Kuntosali- ja liikuntaharrastusten jäljiltä olen aika harteikas ja hyväkuntoinen. Ehkä tästä johtuen huomaan yhä enenevässä määrin saavani osakseni pitkiä katseita ja kaikenlaista flirttiä ja ihan suorasukaisia ehdotuksiakin, milloin missäkin. Se kyllä imartelee, sitä en kiistä.
Jäin vain miettimään millaisia piirteitä te oikeastaan arvostatte ja mitkä ovat ne miehisyyden ja kiinnostavuuden ulkoiset tuntomerkit. Ja alatteko flirttailemaan tai juttelemaan, jos siihen tulee tilaisuus?
Mukavaa kevättä kaikille ja kiitos kaikille vastaajille.
Kommentit (80)
Metrin levyinen persaus ei juurikaan jaksa kiinnostaa tai kiihottaa. Tuppaavat vielä joko imeskelemään jäätelöpuikkoa tai suklaapatukkaa koko ajan. Tai kertoilemaan, kuinka eivät syö oikeastaan mitään, mutta kun luut painavat.
Hämmästyttävää huomata kuinka ahdistuneita ja elämäänsä kyllästyneitä ihmisiä sitä onkaan olemassa. Sinut tiedetään ja tunnetaan jo, olethan se useammallaekin palstalle kirjoitteleva 35v transsu tai piilohomo, joka yrität provosoida kaikkia. Vaan siksi, että itselläsi on paha olla.
Sellaiset lihakset, hauis vaikka, joka näkyy ja erottuu "huomaamatta", kun hän tekee jotain. Siis niin, että ei pullistele mitään vaan on ja puuhailee, siivoilee tai vaikka haravoi pihaa. Ihan uskomattoman kiihoittavaa katsella sellaista pitkää ja lihaksikasta, vähän hikistä ja puolipukeista miestä. Huh huh.
Aika sama kauneusihanne täällä, sellainen persjalkainen pörröpää ei sytytä milloinkaan, ei edes 2 promillen kännissä. Laiha ja pitkä tai ainakin pitkäsäärinen nainen, siro luusto, pyöreä tiukka perse ja kauniit silmät ja kasvot niin olen myyty. Lisäksi jos on vaaleankupariset hiukset, sellaiset blondin ja punaisen sekoitukset niin aaaahh :) Rintojen koolla tai pillun kauneudella tai tiukkuudella ei niin väliä edes jatkossa.
Aina joku, jolle on liikaa kun tällaisista asioista keskustellaan. Kiva viestiketju tämä on, antaa luusereiden provosoida.
Ulkonäkö sinänsä on vähemmän olennainen asia.
Asenne näkyy huumorintajussa, alttiudessa vaihtaa näkökantoja keskustelussa, hymystä.
Ja punainen tukka ja pisamat on iso plussa.
miehen vastine. Oletettavasti kaljamahainen sohvaperuna, jota itseäänkin harmittaa mihin jamaan on ajautunut.
Ulkonäkö sinänsä on vähemmän olennainen asia. Asenne näkyy huumorintajussa, alttiudessa vaihtaa näkökantoja keskustelussa, hymystä. Ja punainen tukka ja pisamat on iso plussa.
Harmi vain, että punainen tukka on niin harvinainen Suomessa.
Tapa kohdata toinen ihminen tekee suuremman vaikutuksen, varsinkin jos se tapa on välitön, ystävällinen. Hymy herkässä ja pilke silmäkulmassa pääsee minun kanssa pitkälle.
Miehen pitää olla miehen näköinen, vähän rosoinen.
Eikö luuseri tarkoita juuri häviäjää?
Keskustelussa pitää ymmärtää muiden mielipiteet ja ottaa ne vastaan sellaisina. Minusta jokaisella on hyviä pointteja ja vähän erikoisempia pointteja, kuten 11cm miehellä. Eihän erilaiset mielipiteet tee kenestäkään luuseria. Tämähän ei ole kilpailu.
tatuointeja nam kiitos ja lihaksikkaat käsivarret. Läskit mahassa tai niskassa ei haittaa. Kunhan on kalju. Muualla karvoja saa olla. Mieluiten pari lävistystä. Kasvot pitää olla sarjakuvamaiset. Mieluiten vähän rujot kuin söpöt. Oma mieheni on tuollainen häneltä löytyy pari viiltohaavaa oikeasta poskesta. T: Ope
Voimakkaan näköiset miehet vetävät puoleensa. Sellaiset joista on apua muutossa tai raskaissa kotitöissä. Ja onhan siitä sekin hyöty että kykenevät puolustamaan perhettään suurella vartalollaan.
Joo, semmonen kuin Tony Halme oli tosi hyvä. Pari viiltohaavaa vielä poskeen niin avot!
Ei unohdeta vielä tautointia kaulassa ja sitä itse tekemäänsä rekkaria, jonka mies sai ottaa Kakolasta muistoksi.
Ihan sama kuin naisten kanssa. Läski ei kaunista ketään, päinvastoin. Ja se jos mikä on oma vika, joillekin muille ulkoisille piirteille ei itse voi mitään mutta tälle voi. Jos ylipainoa on 20 tai 50 voipaketin verran, niin siinäpähän kannattelevat. Rumia ovat kuitenkin, niin miehet kuin naisetkin.
yhtä pinnallisia, kuin miehetkin. Miksi eivät olisi? On kai vain luonnnollista, että silmäillään vastakkaista sukupuolta ja kiinnitetään huomiota sellaisiin, jotka vastaavat omia ihanteita. Jo vaikka evoluution tai suvunjatkamisen sanelemanakin.
Ja mitä tulee viinin juomiseen ja kuntoiluun, niin sehän kuulostaa oikein hyvältä. Siltä, että perusasiat eli itsestään huolen pitäminen ja elämästä nauttiminen ovat hallinnassa. Minulle kelpaisi sellainen mies :)
kaljamaha,...
aah lits läts... ;)
oon jo kuumana
Oksettaa koko holokausti. Mutta minun silmääni miellyttää pitkä ja hoikka mies, jolla on vaaleat hiukset.
Pitkät tai lyhyet. Ei väliä, mutta vaaleat.
Minua viehättävään olemukseen kuuluu myös luonteva tapa liikkua, ei pullisteleva mutta ei myöskään luihu tai kumara.
Katson aika häpeilemättä miellyttäviä miehiä, ja jos minut huomataan, hymyilen. Olosuhteeni (perhe) ovat sellaiset että kovin tiukkaa flirttiä en edes halua harrastaa, mutta tuon siis selvästi ilmi, että huomasin, viehätät.
Olet selkeästi pinnallinen, vastenmielisen itsekeskeinen, ällöttävä omahyväinen ihminen. BTW, et ole ylipäätään viehättävä mies, minkä lisäksi ihmeelliset naamanvääntelysi ja monet muut elkeesi ovat sekä kuvottavia että tuovat vahvasti mieleen viitteitä homoseksuaalisuudesta.
vastauksista. Niitä oli oikein mukavaa lueskella ja huomata, että erilaisille miestyypeille löytyy ottajansa ja katselijansa. Niin sen pitää ollakin. Kolmenelonen kysyi, millaiset naiset saavat minun pääni kääntymään. Vastaanpa nyt siihen, vaikka se ei varsinaisesti alkuperäiseen kysymykseeni liitykään. Kolmekasille puolestaan voisin vastata, että kuulemani mukaan olen aika pitkälti sellainen, kuin listasit. Olen aina ollut heikkona normaalivartaloisiin, tai hoikkiin naisiin. Liian laiha ei kuitenkaan mielellään saisi olla, jos siihen vaan jotenkin itse pystyy vaikuttamaan. Kyllä naisessa pitää olla kosketeltavaa ja katseltavaa, sylissä pidettävää. Pitkä ja hoikka nainen on parhaimmillaan tosi upea ilmestys, mutta toisaalta taas pieni ja sievä nainenkin saa ajatuksen ja katseen harhailemaan. Sellainen taskuvenus :) Hiusten värillä tai pituudella ei niin valtavasti väliä ole, kunhan sopivat muuhun kokonaisuuteen. Luonnonvaalea, suora ja puolipitkä tukka on kyllä tosi kaunis… Lyhyt punainen (tai joku muu huomioväri) pörrötukka puolestaan on aikamoinen kauhistus. Jostain syystä sitä tyyliä tuntuvat suosivan sellaiset muutenkin mielestäni eivät-niin-erityisen-hyvännäköiset naistyypit, eli pyöreät ja tasapaksut. Mistään amatsonityypeistä en ole koskaan perustanut, vaikka sellainen rinnalleni saattaisi käydäkin, itsekään kun en ole ihan heiveröinen. Pidän siitä, että saan pitää naistani kainalossani ja olla se rotevampi osapuoli. Kasvot, rinnat, lantion kaari ja vyötärö antavat kokonaiskuvan ja merkitsevät minulle paljon mutta olen ehdottomasti peppumiehiä. Sellainen sopivasti pyöreä pylly on todellinen katseenvangitsija. Rinnat saavat olla millaiset vain, ennemmin kuitenkin pienet kuin huomattavan isot. Puseron läpi näkyvät nännit ovat tosi kiihottavat, etenkin pienirintaisilla naisilla. Naisen niska on tosi kaunis, varsinkin jos kaula on pitkä ja hoikka. Sievällä naisella jos on ponnari, joka paljastaa sellaisen kaulan ja niskan, niin eihän sitä voi olla ihastelematta, tai jos on omasta naisesta kysymys, niin suutelematta ja näykkimättä. Jostain syystä kiinnitän huomioni myös käsivarsiin ja käsiin yleensäkin. Jäntevät, hyväkuntoiset käsivarret, joista lihakset erottuvat hieman, ovat kauniit. Liikaa lihaksia ei naisessa kyllä tarvitse olla näkyvissä, se lakkaa muuten olemasta kaunista. On pakko sanoa, että vaikka vartalosta ei juuri muuta näkyisikään vaatteiden alta, niin käsivarret ja kaula kertovat aika paljon. Jos ne ovat sellaiset pullamössömaiset, niin todennäköisesti muukin osa vartalosta on sellainen. Kaikenlaiset lävistykset kasvoissa kammoksuttavat. En vaan osaa ajatella niitä millään tavalla kauniina, tai jotain kasvonpiirteitä korostavina. Nänneissä tai navassa ne ovat ok, intiimialueella en ole niitä nähnytkään. Jostain syystä ne kasvolävistykset ja aiemmin mainitsemani lyhyt punainen tukka kulkevat aika usein käsi kädessä. Tai pää päässä pikemminkin. Naisellisen naisen leuka ei ole leveä, eikä hallitseva, ennemminkin siro. Nenällä ei ole minulle niin suurta merkitystä. Lienee aika kliseistä sanoa, että kokonaisuus ratkaisee mutta niin se vaan on. Luettelin tuossa äsken ison listan asioita, joista pidän mutta se ei suinkaan tarkoita, että jotenkin ”vaatisin” niitä, ennen kuin voin ihastua tai tykästyä, ei suinkaan. Tai, että nainen ei ole kaunis jos noita ominaisuuksia ei ole. Tämän ketjun tarkoitus kun oli listata niitä katseenvangitsijaominaisuuksia, niin siinä niitä nyt tuli. Kaikesta listaamisesta huolimatta en pidä itseäni pinnallisena tyyppinä, enkä ole koskaan kuullut sellainen olevanikaan. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettenkö omaksi huvikseni voisi tällaista tehdä. Niin. Se pieni flirtti ja pilke silmäkulmassa ja suupielissä merkitsee myös todella paljon. Se antaa naisestakin itsevarman ja iloisen – eläväisen- kuvan, ja se taas on pelkästään plussaa. Katselen mielelläni naisia aina, kun se on mahdollista. Tein niin jo silloin, kun vielä olin naimisissa, enkä näe siinä mitään pahaa. Nykyisellään siinä on mukana ajoittain vähän toisenlainenkin pilke… Kiva, kun kevät ja kesä on tulossa. Olen hyvän ruoan ja viinin ystävä, kesäisin pääsee useammin syömään ja nautiskelemaan myös silmillään. Nautitaan siitä.
miehen vastine. Oletettavasti kaljamahainen sohvaperuna, jota itseäänkin harmittaa mihin jamaan on ajautunut.
sellaiset pitkät ja laihat, poikamaiset miehet. Eli ei siis lihaksikkaat tai rotevat.