Älytön ihastuminen
Voi itku... Minulla on kaksi pientä lasta ja ihana mies, ja olen työni kautta tavannut itseäni kymmenisen vuotta nuoremman OPISKELIJAnuorukaisen, joka saa sukat pyörimään jaloissani. Tämä tyyppi saa minut kuin heräämään horroksesta, olen aivan tulisilla hiilillä hänen läsnäollessaan. Vaihdoimme pari aivan viatonta sähköpostia aivan tavallisista asioista ja nyt taas ajattelen häntä... Miten tästä pääsee eroon???
Kommentit (2)
Mä olen tosi kova ihastumaan, ja vaikka olen aika nirso, kyllä niitä upeita miehiä aina säännöllisin väliajoin kuitenkin tulee eteen.
Viime vuonna oli sama juttu. Olin niin tohkeissani eräästä miehestä, että ajattelin häntä ihan taukoamatta muutaman viikon ja jos se mitenkään olisi ollut mahdollista, olisin etsiytynyt hänen seuraansa. Onneksi se oli täysin mahdotonta, niin se ihastuskin sitten ajan kanssa näivettyi.
Mutta oli se nuorena kiva, kun sai rauhassa flirttailla ja seurustella kenen kanssa tahtoi aina kun tahtoi. Aion kyllä sanoa lapsilleni, että ottavat ilon irti niistä vuosista.
ap
Ei kannata liikaa ruoskia itseään noista tunteista. Anna niiden olla ja poistua aikanaan.
Se mitä voit tehdä, on olla ruokkimatta ihastusta. Eli älä ehdoin tahdoin hakeudu miehen seuraan, älä tälläydy häntä varten, älä tietoisesti flirttaile.
Muutaman viikon tai kuukauden päästä huomaat, että tunne on laantunut ja elämä jatkuu. Voit jopa naurahtaa tunteelle - kaikkiin sitä tulee ihastuttua. :)