Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksukoulu 1. viikko (18-24.4)

Vierailija
19.04.2011 |

Porin juoksukoulun ensimmäinen viikko lähti eilen liikkeelle. Yhdessä tsempaten eteenpäin!

Joka viikko uusi ketju ja uuden ketjun osallistujalistalle pääsee jos vähintään kerta viikkoon käy edistymistään kommentoimassa, muuten tippuu pois listoilta, ettei turhaan roikuteta nimimerkkejä listoilla, jotka jättävät leikin kesken.

Osallistujat:

plösö

kakkonen

pimu

Bob

Sibelius

Kille

Paksujalka

NN

Wanaha

Mirri

Gabriel

Vendi

Piippa

Kompura

Annika

Linkki edelliseen ketjuun:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1373634/loytyisko_taalta_…

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutkuttelemaan sykemittarin kaivaminen esille :) Saisi vähän seurattua noita omiakin tuloksia ja matkoja, pitänee ottaa vapaapäivän ohjelmaksi.

Eilinen lenkki sujui hyvin, upean sään ja hyvän (harvinaisen) lenkkiseuran vuoksi tosin lenkki venyi tuntiin.

Koivun siitepölykauden alkaminen vähän jännittää täälläkin, lääkitys ja/tai tukkoinen olo väsyttää ihan sairaasti perinteisesti, mutta onneksi nuo matkat ovat tässä alkuvaiheessa sen verran lyhyitä, että jotenkin varmaan noista viikoista päästään rämpimällä yli :)

Kakkonen

Vierailija
22/44 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkkikin pulkassa, meni yllättävän kevyesti tänään, alkaisiko kroppa jo hissukseen tottua... Olisi mennyt kyllä pidempi matka juoksua jo minullakin :)

Vauhtia yritän pitää sellaisena mahdollisimman rivakkana, mutta niin etten vedä itseäni ihan täysin piippuun. Toisin sanoen tällä hetkellä hiukan nopeammin kuin rollaattorilla :D Harmi, kun en ole saanut vielä aikaiseksi tutkia sitä sykemittarin toimintaa tarkemmin, niin saisi tarkempaa käsitystä tuosta vauhdistakin.

Sunnuntaille tulee pakollinen matkapäivä, joten pidän vapaapäivän siellä ja lenkkeilen vielä huomennakin, oikein kiva odottaa jo huomista.

Kakkonen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut niin kipeä olo, että lenkki jäi väliin. Jo ekalla viikolla! Harmittaa. :(

Vierailija
24/44 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käpäsin lenkin, tuli käveltyä aika paljon enemmän kuin ohjeessa, hölkkäsin sit 2 x 2,5 minuuttia välissä kävelyä. En kyllä olis jaksanut 3 minuuttia kerrallaan.

Askel oli jostain syystä tosi raskas, vauhti sopivan hiljainen kuitenkin.

Vierailija
25/44 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamun lenkki 5 kilsaa, 34 minuuttia

en tiedä, mutta kaikesta rehkimisestä huolimatta aikani ei parane

Vierailija
26/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 5.lenkki tällä viikolla.Nyt oli kyllä aika raskas se 2x3 minuuttia...sisulla vedin loppumatkan.

Että voi olla huono kunto:((((

Vierailija
27/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hölkkä on liki saman tempoista ku kaverin rivakka kävely. Pikkusen vaan menen nopeempaa. Liian luja vauhti tässä vaiheessa tappaa mut. ;)

jos tuota vauhtia juoksette. Itse nimittäin hölkkäilen tosi hitaasti, jos kävelen niin kävelyvauhtini paljon nopeampi.

Vierailija
28/44 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lenkki meni ilman pahempia allergiaoireita, jes!

Vierailija
29/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hölkkään aika reipasta vauhtia.Hengästyn ihan kunnolla.

Vierailija
30/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

back in business!

Menen aikalailla rollaattorivauhtia. Tämän päivän juoksu vielä tekemättä.

Gabrielille piti kommentoida, että ohjelman väli- ja kävelypäivät on ihan tarkoituksella ajoitettu tietyille päiville. Siksi varmaan tämänpäiväinen tuntui raskaalta kun eilenkin kävit. Mutta ymmärrän kyllä, että joskus pitää säätää, eikä ohjelmaa voi aina tarkkaan seurata.

Hienosti menee! Huomenna sitten uusi viikko ja komentoimatta jättäneet putoaa listalta. Vielä ehtii!!

Vierailija
31/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon ohjelma suoritettu, ja oon ylpeä itsestäni, että jaksoin. Koville otti! :)

Vierailija
32/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen viikko on sitten suoritettu. Hieno juttu, tästä se lähtee :)

Tänään juokseminen tuntui ikävältä, ja oikeastaan jouduin taistelemaan, että ylipäänsä sain itseni ylös sohvalta ja lenkille. Oli vaikea pitää vauhtia riittävän hitaana, ja jotenkin lihaksetkin kipeytyivät enemmän kuin yleensä.

Ihan kiva, että huomenna ei tarvitse juosta. Tiistain 4 minuuttia alkoi taas kammottaa, vaikka perjantain jälkeen suhtauduin siihen suorastaan luottavaisesti.

Vierailija
33/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ja juuri jaksan 2 min juoksea, mutta mun juoksuvauhti on sellaista hidasta etanavauhtia. Jopa kävelen nopeammin kuin juoksen. Kannattaisiko mun harkita, että menisin ekan viikon uudestaan, kasvattaisin vähän kuntoa, vai voinko jatkaa seuraavalle? Muiden neuvoja? :)

Vierailija
34/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reidet kipeytyi perjantain kolmeminuuttisesta ja tän päivän lenkistä selviytyminen jännitti. Juoksin ekaa kertaa Reebokin Reetoneilla, joissa on tasapainotyyny pohjassa harjoitusta tehostamassa, oisko se sitten vaikuttanut.

Tänään juoksu kulki kuitenkin yllättävän hyvin sen 2 x 2 minuuttia ja toimi varmasti hyvin reisille palauttavana harjoituksena, joten hyvillä mielin uuteen viikkoon.

Vierailija
35/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laiskotellut koko viikon. :( Juoksemaan en ole ehtinyt, sillä viikkoon on mahtunut lasten synttäreitä, vieraita, pitkiä työpäiviä myös pyhinä ja väsynyt ihminen. Työmatkat (11km) on kuitenkin suurimmaksi osaksi taittunut pyöräillen.

Ensi viikolla palaan ruotuun. Ens viikolla olisi tarkoitus juosta vitonen. Kääk!

Joku kysyi nopeudesta. Nyt talven jälkeen olen juossut n 7-7,5 minuuttiin kilometrin. Eli H-I-T-A-A-S-T-I. Kyllä se nopeus tulee myöhemmin, kun saa ensin juoksukestävyyttä.

Vierailija
36/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa naiset!! Aivan mahtavaa kun noin moni on vielä matkassa mukana!

Vendi,

Minä ainakin kokeilisin ihan jatkaa vain ohjelman mukaan sisulla eteenpäin. Tiukkoja paikkoja tulee kyllä jokaiselle vastaan tämän ohjelman edetessä, toisille aiemmin ja toisille myöhemmin. Jos ei kovasta yrittämisestä huolimatta onnistu niin sitten voi toki kerrata aiempaa viikkoa. Muistelin, että viimeksi kun tätä tein niin monta kertaa tuli mieleen, että en jaksa enää yhtään metriä, mutta loppuviimein 5 km lenkki oli ensimmäinen, jonka annoin eka kerralla periksi kun en jaksanut. Yritin sitten pari päivää myöhemmin uusiksi ja onnistuin! Ja ihan oikeasti mulla oli/on ihan toooooooosi huono kunto. Tarpeeksi hitaasti vaan niin kyllä se siitä.

Muutakin kommentoitavaa oli, mutta nyt en ehdi enempää.

Vierailija
37/44 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kipeytyneille lihaksille tästä hyviä venytysohjeita.

http://www.mobilat.fi/opas.php

Vierailija
38/44 |
25.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi ketju löytyy tästä:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viesti/1382026/juoksukoulun_2_vi…

muista säästää suosikkeihin!

Vierailija
39/44 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on vielä kipeänä.... eli voinko liittyä myöhemmin?

Vierailija
40/44 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai minun puolestani ainakin saa soveltajat ja jo aiemminkin aloittaneet liittyä seuraan. kaikki liikuntahan on varmasti hyvästä.

N.N on ottanut hyvän startin jo aamusta. Huomasin viime kerralla tätä tehdessä että aamuisin sopi minulle paremmin. Illalla tahtoo vähän laiskottaa ja ei niin huvittanut lähteä. Täytyy katsoa jo kipaisisin jatkossa lenkkipolulle ennen miehen töihiin lähtöä. Lapsia kun ei oikein voi jättää yksin.