Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Pieni poika kadonnut! Aivan kauheaa...
Kommentit (2)
En kyllä suoraan sanottuna ikinä uskaltaisi asua meren tai joen rannalla tuon pelon vuoksi. Pienet (pojat varsinkin) on niin meneväisiä..
En voi edes kuvitella sitä vanhempien tuskaa! :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
oli ihan pieni juttu tästä. Miksi toiset saa ison huomion? Aivan kamalaa.