Persuja kannattava naapuri (työtön) sanoi tänään lapselleni, että
lapsen on parasta alkaa pakkailla kamppeitaan kun kohta joutuu lähtemään kotimaahansa.
Lapseni 7v ihmettelee, että mikä on hänen kotimaansa, kun on Suomessa syntynyt ja omistaa suomalaisen passin.
Isänsä on hieman tummempi ja hyväpalkkaisessa työssä, jos tämä ketään kiinnostaa.
Kommentit (38)
"mä elätän verorahoillani sun pakolaispoikaas, mee takasin sinne mistä oot tullukin".. Lapsen isä aasialainen maahanmuuttaja, ei pakolainen ja töissä kuten muutkin tuntemani maahanmuuttajat..
jonka isä on valkoihoinen eurooppalainen, saa joskus kyselyjä, puhuuko hän suomea. Näin siis julkisilla paikoilla liikkuessa, kyselijät aina humalassa. En tiedä minkä näköinen pitäisi olla, että kävisi ihan persusta.
Ei ole niin paha, jos aikuiselle urputtaa, mutta nyt ottanut lapsen kohteekseen. Ja sitten kun kertoo asiasta, niin sitä ei edes uskota.
ap
"mä elätän verorahoillani sun pakolaispoikaas, mee takasin sinne mistä oot tullukin".. Lapsen isä aasialainen maahanmuuttaja, ei pakolainen ja töissä kuten muutkin tuntemani maahanmuuttajat..
ihmeessä nuo rasistiset asiat liittyy persuihin? Jos on kriittinen ei tarvi olla rasisti
että aikuinen mies tönäisee pikkutytön junasta asemalaiturille ihonvärin takia, niin kuin pari vuotta sitten kävi.
Mutta järki käteen, ei välttämättä kyseessä ole persu joka noin laukoo.
Ja sitä ihmettelen, suomalaisten rasistisiin kommentteihin takerrutaan, mutta jos esim. somali laukoo suomalaiselle rasistisia kommentteja, ei niitä noteerata ollenkaan.
Miksi?
avoimesti persujen kannattaja ja laukoo tuollaisia kommentteja.
ihmeessä nuo rasistiset asiat liittyy persuihin? Jos on kriittinen ei tarvi olla rasisti
olen tehnyt hyväntekeväisyyttä sitten ihan muidenkin puolesta kun 3 pakolaislasta olen tänne Suomeen roudannut! Heh, vähän aikaa meni,että tajusin, mitä kyseinen persu-pariskunta höpisi! Totesin vain,että ihan itse olen näitä sisälläni kantanut sen 9kk kuten moni muukin, mistään en ole roudannut. "Ai sä oot näitä n****** huoria! No menkää takas sinne!"
Ihanaa!
kaikki persuja äänestäneet ovat rasisteja.
käskettäisiin pakata kamppeensa?
Mutta järki käteen, ei välttämättä kyseessä ole persu joka noin laukoo.
Ja sitä ihmettelen, suomalaisten rasistisiin kommentteihin takerrutaan, mutta jos esim. somali laukoo suomalaiselle rasistisia kommentteja, ei niitä noteerata ollenkaan.
Miksi?
videokameroistakaan ei löytynyt mitään jne. Taisi olla ihan keksitty juttu.
että aikuinen mies tönäisee pikkutytön junasta asemalaiturille ihonvärin takia, niin kuin pari vuotta sitten kävi.
Olin pari viikkoa sitten kaverin kanssa paikallisessa prismassa. Kaverilla on kiinalaista syntyperää oleva adoptiolapsi.
Prismassa joku n. 40 vuotias mamma tiuskaisi meille, että "kaikkia lesboja sitä täälläkin on, jotka ulkomailta vinosilmiä adoptoi tänne"..
Oltiin kaikki niin järkyttyneitä ettei pystytty sanomaan mitään. Ja lesboja ei olla, kummallakin on ihan omat miehet.. En ymmärrä tällasta!
Itse tekisin asiasta rikosilmoituksen. Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää. Jos naapurilla olisi lapsia, niin ottaisin yhteyttä myös sosiaaliviranomaisiin.
sanonut, että "painukaa vittuun apinat". Olivat alle kouluikäisiä ja isänsä tummaihoinen.
Miehen ystävää oli tuntematon lyönyt bussista lähtiessään (eurooppalainen vaihto-oppilas).
Yhdessä vaiheessa oltiin mun mielestä jo menossa vähän parempaan suuntaan, mutta reilu vuosi sitten huomasin kyllä että ilmapiiri on taas muuttumassa siihen suuntaan että on hyväksytympää olla ihan avoimesti rasisti.
Surullista minusta.
Sullahan on erikoinen 7 vuotias kun osas ihan ite ihmetellä kun kerta OMISTAA suomalaisen passin.???
Taisit just keksiä uuden aloituksen millä aletaan jauhaan persuista.Eiks niin.?
huono provo !