Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Persuja kannattava naapuri (työtön) sanoi tänään lapselleni, että

Vierailija
18.04.2011 |

lapsen on parasta alkaa pakkailla kamppeitaan kun kohta joutuu lähtemään kotimaahansa.

Lapseni 7v ihmettelee, että mikä on hänen kotimaansa, kun on Suomessa syntynyt ja omistaa suomalaisen passin.

Isänsä on hieman tummempi ja hyväpalkkaisessa työssä, jos tämä ketään kiinnostaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo !

Vierailija
2/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mä elätän verorahoillani sun pakolaispoikaas, mee takasin sinne mistä oot tullukin".. Lapsen isä aasialainen maahanmuuttaja, ei pakolainen ja töissä kuten muutkin tuntemani maahanmuuttajat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka isä on valkoihoinen eurooppalainen, saa joskus kyselyjä, puhuuko hän suomea. Näin siis julkisilla paikoilla liikkuessa, kyselijät aina humalassa. En tiedä minkä näköinen pitäisi olla, että kävisi ihan persusta.

Vierailija
4/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ei kuule ap usko kukaan!

Vierailija
5/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin paha, jos aikuiselle urputtaa, mutta nyt ottanut lapsen kohteekseen. Ja sitten kun kertoo asiasta, niin sitä ei edes uskota.

ap

"mä elätän verorahoillani sun pakolaispoikaas, mee takasin sinne mistä oot tullukin".. Lapsen isä aasialainen maahanmuuttaja, ei pakolainen ja töissä kuten muutkin tuntemani maahanmuuttajat..

Vierailija
6/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä nuo rasistiset asiat liittyy persuihin? Jos on kriittinen ei tarvi olla rasisti

Vierailija
7/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistisiin kommentteihin?

Vierailija
8/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aikuinen mies tönäisee pikkutytön junasta asemalaiturille ihonvärin takia, niin kuin pari vuotta sitten kävi.

Vierailija
9/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta järki käteen, ei välttämättä kyseessä ole persu joka noin laukoo.

Ja sitä ihmettelen, suomalaisten rasistisiin kommentteihin takerrutaan, mutta jos esim. somali laukoo suomalaiselle rasistisia kommentteja, ei niitä noteerata ollenkaan.

Miksi?

Vierailija
10/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avoimesti persujen kannattaja ja laukoo tuollaisia kommentteja.

ihmeessä nuo rasistiset asiat liittyy persuihin? Jos on kriittinen ei tarvi olla rasisti

Vierailija
11/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tehnyt hyväntekeväisyyttä sitten ihan muidenkin puolesta kun 3 pakolaislasta olen tänne Suomeen roudannut! Heh, vähän aikaa meni,että tajusin, mitä kyseinen persu-pariskunta höpisi! Totesin vain,että ihan itse olen näitä sisälläni kantanut sen 9kk kuten moni muukin, mistään en ole roudannut. "Ai sä oot näitä n****** huoria! No menkää takas sinne!"

Ihanaa!

Vierailija
12/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki persuja äänestäneet ovat rasisteja.

Vierailija
13/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskettäisiin pakata kamppeensa?

Mutta järki käteen, ei välttämättä kyseessä ole persu joka noin laukoo.

Ja sitä ihmettelen, suomalaisten rasistisiin kommentteihin takerrutaan, mutta jos esim. somali laukoo suomalaiselle rasistisia kommentteja, ei niitä noteerata ollenkaan.

Miksi?

Vierailija
14/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus ap:lle ja lapselleen!

Vierailija
15/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

videokameroistakaan ei löytynyt mitään jne. Taisi olla ihan keksitty juttu.

että aikuinen mies tönäisee pikkutytön junasta asemalaiturille ihonvärin takia, niin kuin pari vuotta sitten kävi.

Vierailija
16/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pari viikkoa sitten kaverin kanssa paikallisessa prismassa. Kaverilla on kiinalaista syntyperää oleva adoptiolapsi.

Prismassa joku n. 40 vuotias mamma tiuskaisi meille, että "kaikkia lesboja sitä täälläkin on, jotka ulkomailta vinosilmiä adoptoi tänne"..

Oltiin kaikki niin järkyttyneitä ettei pystytty sanomaan mitään. Ja lesboja ei olla, kummallakin on ihan omat miehet.. En ymmärrä tällasta!

Vierailija
17/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin asiasta rikosilmoituksen. Ei tuollaista tarvitse kenenkään sietää. Jos naapurilla olisi lapsia, niin ottaisin yhteyttä myös sosiaaliviranomaisiin.

Vierailija
18/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanonut, että "painukaa vittuun apinat". Olivat alle kouluikäisiä ja isänsä tummaihoinen.

Miehen ystävää oli tuntematon lyönyt bussista lähtiessään (eurooppalainen vaihto-oppilas).

Vierailija
19/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa oltiin mun mielestä jo menossa vähän parempaan suuntaan, mutta reilu vuosi sitten huomasin kyllä että ilmapiiri on taas muuttumassa siihen suuntaan että on hyväksytympää olla ihan avoimesti rasisti.

Surullista minusta.

Vierailija
20/38 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on erikoinen 7 vuotias kun osas ihan ite ihmetellä kun kerta OMISTAA suomalaisen passin.???

Taisit just keksiä uuden aloituksen millä aletaan jauhaan persuista.Eiks niin.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi