Jos lasten lähivanhemmuus menee isälle, lopetan yhteydenpidon lapsiin kokonaan.
Kahden viikon päästä olis lapsen synttärit ja lahjasta on jo ollut lapsen kanssa puhetta ja sen olen hankkinut.
Sossut palaveeraavat keskiviikkona, en aio osallistua palaveriin, enkä myöskään lapsen synttäreille, mikäli lähivanhemmuus siirtyy lasten isälle.
Kommentit (34)
vasta kun asunto on tyhjä. Kadullako asun siihen asti. Ja tänän asunnon eka vuokran ja takuun maksoi anoppi, olen sille 1000€ velkaa, tosin en maksa takaisin, koska mitään paperia ei rahasta koskaan tehty.
asunnottomien asuntolassa. Silloin saa käteen vain 80€/kk, ei sillä elareita rahoiteta eikä lapsia mäkkäriin viedä.
klamydia tee tehtävänsä. En oo jaksanut testeissä käydä, vaikka oireet on selvät. En tartte omia munajohtimia enää, jonkun toisen vaimo ehkä tarttee, mutta mitäs minä siitä.
Ja lasten tavarat ja merkkivaatteet kun myyn saan 500€ kasaan, kai sillä jo yhden vuokran maksaa.
Ehkä asuntola onkin se mun juttu, paljon kavereita ja yhteisöllisyyttä.
Ainakin yhden hoidon vaimoke oli kuulemma raskaana...
Teet sen kerta toisensa jälkeen - viet jengiä täällä kuin pässiä narussa (= saat aina ihmisiä pillastumaan). Jotenkin uskoisin että kaiken tuon uhman ja vihan takana on kuitenkin ihan kiva mutta varsin itseinhoinen ihminen.
vasta kun asunto on tyhjä. Kadullako asun siihen asti.
vajakit voi asua kadulla jos on noin avuton.
aikoinaan maksamatta kun ei töitä löytynytkään. Ja omistusasunto on vankila. En kai minä omistusasuntoa ala maksaa, sehän jäis kakaroille perinnöksi.
Teet sen kerta toisensa jälkeen - viet jengiä täällä kuin pässiä narussa (= saat aina ihmisiä pillastumaan). Jotenkin uskoisin että kaiken tuon uhman ja vihan takana on kuitenkin ihan kiva mutta varsin itseinhoinen ihminen.
Pääsisit helpommalla ja lapsesi myös. Ilmeisesti ex-miehesi on hyvin tienaava? Ehkä hän ei kaipaa elatusmaksujasi?
teen, teen sen niin että moni lähtee mukana. Lasten siittäjä, ei mun ex virallisesti, tienaa hyvin, mutta on silti perseaukinen. Ei sillä ole varaa päivähoitomaksuja tai lapsille vaatteita ilman elareita kustantaa.
Vaikka lasten isällä olisi miljoonatulot,lastensuojelullisista syistä johtuvat oikeudenkäynnit on aina ilmaisia.Mutta kun sinä häviät,olet kaiken maksaja.
Olen erittäin tosissani ja hyvin vihainen.
nääs, ja vielä kepulainen, kuten suurin osa lastensuojelun lestajengistä.
Hankala maksaa itse muuttoa jos elää kädestä suuhun. Nytkin elellään kirppistuloilla kun tuet ei riitä.