Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos lasten lähivanhemmuus menee isälle, lopetan yhteydenpidon lapsiin kokonaan.

Vierailija
18.04.2011 |

Kahden viikon päästä olis lapsen synttärit ja lahjasta on jo ollut lapsen kanssa puhetta ja sen olen hankkinut.

Sossut palaveeraavat keskiviikkona, en aio osallistua palaveriin, enkä myöskään lapsen synttäreille, mikäli lähivanhemmuus siirtyy lasten isälle.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nääs, ja vielä kepulainen, kuten suurin osa lastensuojelun lestajengistä.

Hankala maksaa itse muuttoa jos elää kädestä suuhun. Nytkin elellään kirppistuloilla kun tuet ei riitä.

Vierailija
22/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun asunto on tyhjä. Kadullako asun siihen asti. Ja tänän asunnon eka vuokran ja takuun maksoi anoppi, olen sille 1000€ velkaa, tosin en maksa takaisin, koska mitään paperia ei rahasta koskaan tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnottomien asuntolassa. Silloin saa käteen vain 80€/kk, ei sillä elareita rahoiteta eikä lapsia mäkkäriin viedä.

Vierailija
24/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

klamydia tee tehtävänsä. En oo jaksanut testeissä käydä, vaikka oireet on selvät. En tartte omia munajohtimia enää, jonkun toisen vaimo ehkä tarttee, mutta mitäs minä siitä.

Ja lasten tavarat ja merkkivaatteet kun myyn saan 500€ kasaan, kai sillä jo yhden vuokran maksaa.

Ehkä asuntola onkin se mun juttu, paljon kavereita ja yhteisöllisyyttä.

Vierailija
25/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yhden hoidon vaimoke oli kuulemma raskaana...

Vierailija
26/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sen kerta toisensa jälkeen - viet jengiä täällä kuin pässiä narussa (= saat aina ihmisiä pillastumaan). Jotenkin uskoisin että kaiken tuon uhman ja vihan takana on kuitenkin ihan kiva mutta varsin itseinhoinen ihminen.

Vierailija
27/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta kun asunto on tyhjä. Kadullako asun siihen asti.

vajakit voi asua kadulla jos on noin avuton.

Vierailija
28/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan maksamatta kun ei töitä löytynytkään. Ja omistusasunto on vankila. En kai minä omistusasuntoa ala maksaa, sehän jäis kakaroille perinnöksi.

Vierailija
29/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sen kerta toisensa jälkeen - viet jengiä täällä kuin pässiä narussa (= saat aina ihmisiä pillastumaan). Jotenkin uskoisin että kaiken tuon uhman ja vihan takana on kuitenkin ihan kiva mutta varsin itseinhoinen ihminen.

Vierailija
30/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisit helpommalla ja lapsesi myös. Ilmeisesti ex-miehesi on hyvin tienaava? Ehkä hän ei kaipaa elatusmaksujasi?

Vierailija
31/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen, teen sen niin että moni lähtee mukana. Lasten siittäjä, ei mun ex virallisesti, tienaa hyvin, mutta on silti perseaukinen. Ei sillä ole varaa päivähoitomaksuja tai lapsille vaatteita ilman elareita kustantaa.

Vierailija
32/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän et edes halunnut niitä?!

Vierailija
33/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lasten isällä olisi miljoonatulot,lastensuojelullisista syistä johtuvat oikeudenkäynnit on aina ilmaisia.Mutta kun sinä häviät,olet kaiken maksaja.

Vierailija
34/34 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tosissani ja hyvin vihainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän