Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus päässyt ajattelemaan, että; " kosto on suloinen".

Vierailija
27.03.2025 |

Itse en ole koskaan onnistunut mitenkään kostamaan kenenkään julmaa tai asiatonta käytöstä. Ex mies kyllä epäili koko ajan jotain, mutta en kyllä tehnyt mitään. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon pääseväni

Vierailija
2/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja kostinkin hyvin. Mutta sitten tuli paha mieli, kun näin toisen musertuneena, enkä ole sen jälkeen uhrannut moisille ajatuksille hetkeäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ja kostinkin hyvin. Mutta sitten tuli paha mieli, kun näin toisen musertuneena, enkä ole sen jälkeen uhrannut moisille ajatuksille hetkeäkään. 

Kerro miten kostit. Munkin pitäisi, mutta en tiedä miten.

Vierailija
4/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi kohteli minua ja perhettäni todella karmealla tavalla alistaen ja nöyryyttäen ihmisten edessä. Eipä hän voinut arvata, että poikansa uskaltaisi laittaa välit totaalisesti poikki. Niin kävi kun kertyi riittävästi asioita mitä ei voi antaa anteeksi, ja anoppi katuu kun ei saa enää nähdä ainoita lapsenlapsiaan, vain esikoisen ehti nähdä ihan pienenä. Sitä saa mitä tilaa... 

Vierailija
5/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten kostit. Munkin pitäisi, mutta en tiedä miten.

En halua täällä kertoa enkä oikein muistakaan koko juttua, mutta jossain vaiheessa elämä antaa valtit käteen ja silloin ne on pelattava. Joko hyvää tai pahaan. Suosittelen ensimmäistä.

Vierailija
6/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto on Jumalan. 

Vierailija
7/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kostoa, vaan oikeutta. 

Vierailija
8/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto on suloinen ! Minulla oli 80 luvulla täysin paska pomo yhdessä pikkufirmassa. Tiesin että hän palkkasi ihmisiä myös pimeästi eikä meidän virallistenkaan eläke sun muilta sosiaalimaksuja tilitetty eternpäin vaikka ne palkasta pidätettiin. Niinpä kun firmasta läksin tein piruuttani virallusen kyselyn itselleni kertyneistä eläkkeistä. Tämä lafka tietenkin puuttui listslta joten lähetin korjauspyynnön.....siitäpä se soppa tällä pomolle syntyi. Ei varmaan tiedä tänä päivänäkään kuka kosti maksamattomat lomarahat ja viivästyneet palkat....piti nuorena ja tyhmänä.

Vierailija
9/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi kohteli minua ja perhettäni todella karmealla tavalla alistaen ja nöyryyttäen ihmisten edessä. Eipä hän voinut arvata, että poikansa uskaltaisi laittaa välit totaalisesti poikki. Niin kävi kun kertyi riittävästi asioita mitä ei voi antaa anteeksi, ja anoppi katuu kun ei saa enää nähdä ainoita lapsenlapsiaan, vain esikoisen ehti nähdä ihan pienenä. Sitä saa mitä tilaa... 

Minua anoppi kohteli aikanaan kuin jätettä. Poikansa läsnäollessa väänti tekohymyä ja esitti. Sitten kun jäimme kahden, niin tilanteet oli kuin jostain sketsisarjasta. Esim. kakkulautanen ja ruokalautanen lähti nenän edestä kun syöminen oli vielä täysin kesken. Kaapi syötävät roskiin suurieleisesti, sanomatta mitään ja paiskoi lautasia lavuaariin. Vastaavia tilanteita oli vaikka kuinka paljon. Poikansa ei suostunut uskomaan vaan väitti minun ymmärtäneen aina väärin. Kun hieman aikuistuin, niin jätin koko porukan, enkä taakseni katsonut. Tämä äidin mammanpoika jäi ikuiseksi vanhaksipojaksi. Kosto se on tämäkin.

N.56

Vierailija
10/10 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justice for all!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi