Jos lasten lähivanhemmuus menee isälle, lopetan yhteydenpidon lapsiin kokonaan.
Kahden viikon päästä olis lapsen synttärit ja lahjasta on jo ollut lapsen kanssa puhetta ja sen olen hankkinut.
Sossut palaveeraavat keskiviikkona, en aio osallistua palaveriin, enkä myöskään lapsen synttäreille, mikäli lähivanhemmuus siirtyy lasten isälle.
Kommentit (34)
siitä että asumistuki ja muut tuet pienenee, pistän lähi-isän rattaisiin niin paljon kapuloita kuin ikinä kykenen.
Elatussopimusta en ilman oikeudenkäyntiä allekirjoita, valitan joka oikeuden päätöksestä, yms.
Jos sossu järjestää mulle pienemmän asunnon ja muuttoapua, niin sitten olen yhteistyöhaluinen lasten asioissa, muuten en.
ja muuttoapua vastaan. Muuten heittäydyn helvetin hankalaksi, sopua ei synny ennen kuin lapset ovat täysi-ikäisiä.
mieheni exä on myös kertaalleen ilmoittanut, että jos lapsi (yli 12-v.) haluaa asua meillä, hän ei halua enää ikinä kuulla lapsesta mitään. Eikös olekin kätevää, kun lähellä on noita pieniä sylkykuppeja, joihin voi purkaa kaiken katkeruuden elämää kohtaan?
Niin me muutkin tehdään.
Rauhoitu nyt ja käyttäydy kuin aikuinen.
Onko joku vakiokirjoittaja, kun sanotte, että vaihda jo levyä... :O
T. joku joka ei paljon täällä käy lukemassa
lähtien takautuvasti päivähoitomaksu korkeimman taksan mukaan. Jos nimittäin yrittää saada multa maksettuja lapsilisiä pois.
Otan loppuelämän tehtäväkseni kiusata lähi-isää kaikilla mahdollisilla valituksilla käräjien päätöksiin, yms.
huolehtii, ettei seuraavastakaan sukupolvesta puutu psykovanhempia...
Lapset haluavat muuttaa isälle, äiti vastustaa, koska menettää ruhtinaalliset elarit, lapsilisät yh-korotuksineen ja asumistuet.
Lapset asuvat jo nyt pääosin isällä. Mutta virallisesti kirjoja ei saada muutettua, kun äiti vastustaa asiaa. Asia menossa oikeuteen. Ja sossut myös kuviossa mukana. Sovittelua on suositettu, äiti ei suostu.
Tarinasi kuulostaa siis erittäin tutulta, mutta kai teitä on monta.
mulla on niin pienet tulot. Enkä tietenkään itse vie juttuja käräjille, koska silloin joutuisin maksajaksi. Isukin pitää viedä elatusmaksut lasten puolesta oikeuteen ja sehän ei ihan ilmaista taida olla.
Onko joku vakiokirjoittaja, kun sanotte, että vaihda jo levyä... :O T. joku joka ei paljon täällä käy lukemassa
varten 1500€ rahaa, aika halpa hinta 2 lapsesta, vai mitä?
Osasin ihan itte epäillä ap:tä psykomammaksi :D
Psykomamma tuntuu olevan riippuvainen muilta ihmisiltä saamastaan negatiivisesta huomiosta. Ehkä olisi parempi vain jättää hänen purkauksensa huomiotta niin hän ei saisi lisää vettä myllyynsä?
Miksi olet lisääntynyt, kun ei ole kykyä vanhemmuuteen?
Saattaa vielä syntyä uusia pikkupsykoja, mutta ne on niin vajukkeja, että annan laitokseen suoraan laitokselta.
lähtien takautuvasti päivähoitomaksu korkeimman taksan mukaan. Jos nimittäin yrittää saada multa maksettuja lapsilisiä pois.
Otan loppuelämän tehtäväkseni kiusata lähi-isää kaikilla mahdollisilla valituksilla käräjien päätöksiin, yms.
Tuohan on varmasti lastesi etu, eikö?
jos joudun taloudellisiin vaikeuksiin liian ison ja kalliin vuokra-asunnon kanssa.
Sossulle tulee ilmeisesti halvemmaksi kustantaa lapsilleni terapiat mitä mulle muuttoauto ja takuuvuokra.
Ja yksi oikeuden istunto maksaa enemmän mitä mun asunnon vaihto.
Kolehtia keräämään nyt, ämmät.
parempi olis jos sossut ottais lapsesi huostaan. Ei tarvitsisi lasten olla pelinappuloina sun sairaassa pelissäsi.
jos joudun taloudellisiin vaikeuksiin liian ison ja kalliin vuokra-asunnon kanssa.
Sossulle tulee ilmeisesti halvemmaksi kustantaa lapsilleni terapiat mitä mulle muuttoauto ja takuuvuokra.
Ja yksi oikeuden istunto maksaa enemmän mitä mun asunnon vaihto.
Kolehtia keräämään nyt, ämmät.
Sillä rahalla voit maksaa uuden asunnon takuun? Pyydät kavereita, kai sulla on, muuttoapuun.
Haluaako ne lapsetkin lopettaa yhteydenpidon sinuun?