Miten päästä irti?
Minulla on ongelma, jota moni ei varmaan pitäisi ongelmana ollenkaan. Olen ollut noin kahden kuukauden ajan seksisuhteessa hyvin nuoreen opiskelijanaiseen, joka on minua 15 vuotta nuorempi. Itse olen 34 v.
No siis ikäkään ei ole kauhea ongelma, mutta naimisissa kun olen niin omatuntokin vaivaa välillä aika pahasti. Mielestäni rakastan kyllä vaimoani, mutta salarakkaani on fyysisesti niin uskomattoman haluttava ja vielä kiihkeä kaikin puolin, että taidan olla aika pahasti koukussa seksiin hänen kanssaan. Nuori vartalo vaan on niin upea kuin vain nuorella ihmisellä voi olla. Työskentelen lähellä kotiani ja olemme tavanneet päiväsaikaan ties kuinka monta kertaa meillä kun vaimoni on töissä.
Miten tällaisen pystyisi lopettamaan? Mitään muuta ei juuri mielestäni välillämme ole kuin seksi, mutta miten tuollaisesta voi luopuakaan. Välillä ajattelen, että tämän täytyy loppua ja heti, mutta sitten kun muistelen taas salarakastani ja mitä kaikkea olemme tehneet niin nämä ajatukset häviävät hyvinkin nopeasti. Tuskin löytäisi ketään hänen kaltaistaan nuorta naista tilallekaan jos sitten kuitenkin katuisin. Onko kenelläkään kokemuksia miten riistäytyä väkisin irti suhteesta vaikka toinen haluttaa niin paljon. Järjellä ajatelleen tilanteen ei pitäisi antaa jatkua, mutta kun ei vissiin järki oikein toimi tarpeeksi hyvin. Vaimokin on saanut kyytiä viime aikoina eli jotenkin tilanne on piristänyt myös aviovuodetta. Apuja kaivattaisiin kovasti.
Kommentit (15)
Tietysti teet väärin, siitä ei pääse mihinkään, mutta irti tuosta on helpommin sanottu kuin tehty!
Ja kuten edellä joku kirjoitti, jossain vaiheessa jäät todennäköisesti kiinni ja mitä sitten...?
Itselläni oli suhde, työpaikan mieheen, joka on minua 15 vuotta vanhempi. Olen siis varattu, en naimisissa, mutta avoliitossa. Sitä tunnetta on vaikea kuvailla, kun olet toisesta niin ihana, ei arjen velvoitteita, lapsia. Vain ne pienet hetket, joista kuvittelet, ettei kukaan saa koskaan tietää. Minä hain / sain pyyteetöntä ihailua, seksiä ja huomiota, joka sai minut vallan sekaisin, hetkeksi.
Lopetimme 'suhteen', mutta edelleen välillä kaipaan juuri sitä tunnetta, toisen katsetta, vaikka vain muutamaa kaunista sanaa sähköpostilla tms.
Tästä nyt paljo apua sinulle ollut, muuta kuin se, että leikit tulella ja senhön tiedät toki itsekin : )
öklöttää et vanhat äijät nai pikkutyttöjä. ap:n kirjotus muutenkin kuulosti naisen kirjottamalta.. noh.
kukin pelaa tyylillään, sussa nyt ei tyylia tietty ole lainkaan, mut jatka samaan malliin kyllä se käsiin pian levii.
ap kysyi apua eikä mitään haukkuja mitä täältä näköjään vaan saa. 19 v. on ihan aikuinen, joten kaksi aikuista tekevät mitä haluavat, ei siinä mitään.
Ongelmaan en osaa muuta sanoa kuin, että pysähdy hetkeksi ja mieti tosissaan mikä sinulle on tärkeää. Onhan tuollaista tyttöstä varmaan kiva naida, mutta onko se tosiaan tärkeämpää kuin vaimosi. Pidemmän päälle et molempia saa, se on ihan varma varsinkin jos todella tapaatte teillä kotona. On ihan varmaa, ettö vaimosi huomaa jossain vaiheessa jostain pienestä jutusta. No siis, toisena neuvona, että jos todella haluat tuota jatkaa, mikä ei ole reilua vaimosi kannalta, mutta itsepähän päätät, niin kannattaisi todellakin tavata ihan melkein missä vaan muualla. Vaimollasi on kotona paljon sellaisia asioita juuri tietyllä tavalla joita et itse edes huomaa ja jostain hän ihan varmasti huomaa, että joku vieras on ollut teillä päivällä kotona.
Ihmiset satuttavat toisiaan kaiken aikaa ja jokainen hakee omaa onneaan, joten jos haluat jatkaa nuoren naisen kanssa niin itse katkaisisin suhteen vaimooni enkä jatkaisi tuollaista kaksinpeliä.
tosi törkeetä toimintaahan tuo on. petät vaimosi raskaasti. jos haluat nuorta naista niin eroa, tuollainen pettäminen on paljon pahempaa kuin avioero.
Mitä tunteita sinussa herättää ajatus että vaimollasi olisi ollut parikuukautta rattopoika?
Ja mistäs sinä tiedät vaikka olisikin....
Olet itsekin todennut, että kysymys seksinnälästä, sen tyydyttämisestä ja että et pääse irti. Eli addiktio ainakin tuossa suhteessa.
Yksinkertainen asia. Jos et hae eroa vaimostasi, niin stop tykkänään ja sitten oma ketju jossain siitä, että pitääkö tunnustaa vaimolle vai ei. Siitä on olemassa tasan kaksi päinvastaista koulukuntaa.
Jos jatkat avioliittoa, niin sitten sen panokaipuun tukahduttamiseen tiedät itse parhaan tavan. Rääkkiliikunta, helvetilliset oikeat ylityöt, talon remontointi, tarpeellinen määrä perseitä kavereiden kanssa. Jopa kallonkutistus perhe/seksi/työnohjausterapeutilla.
Vai onko ratkaisusi se, että jatka niin pitkään kuin jäät kiinni ? On sekin ratkaisu, mutta ei loppuelämän kannalta paras mahdollinen.
sp44
Olet itsekin todennut, että kysymys seksinnälästä, sen tyydyttämisestä ja että et pääse irti. Eli addiktio ainakin tuossa suhteessa.
Yksinkertainen asia. Jos et hae eroa vaimostasi, niin stop tykkänään ja sitten oma ketju jossain siitä, että pitääkö tunnustaa vaimolle vai ei. Siitä on olemassa tasan kaksi päinvastaista koulukuntaa.
Jos jatkat avioliittoa, niin sitten sen panokaipuun tukahduttamiseen tiedät itse parhaan tavan. Rääkkiliikunta, helvetilliset oikeat ylityöt, talon remontointi, tarpeellinen määrä perseitä kavereiden kanssa. Jopa kallonkutistus perhe/seksi/työnohjausterapeutilla.
Vai onko ratkaisusi se, että jatka niin pitkään kuin jäät kiinni ? On sekin ratkaisu, mutta ei loppuelämän kannalta paras mahdollinen.
sp44
Addiktiot on hankalia. Itse arvostaisin kuitenkin enemmän avioliittoani. Lopettaisin sivusuhteen heti.
Joten valinta ei ole uskollisuus vaimolle tai vaimo+rakastajatar vaan vaimo ilman tuota rakastajatarta tai rakastajatar ja (voisin luvata että ruma ja katkera) ero vaimosta ja huoltajuuden jako. Mutta voihan olla että rakastajatar jää luoksesi.
Tuon olet varmasti tajunnutkin. Koska edelleen jatkat, on rakastajatar sinulle vaimon satuttamisen ja menettämisen arvoinen(?). Jos haluat jatkaa sekä liittoasi että seksiä nuorten naisten kanssa, maksulliset lienevät ainoa ratkaisu joka saattaa kestää. Mutta koska tapaat rakastajatartasi kotonanne, taidat hakeakin vähän tuota kiinnijäämistä? Haluatko vaimosi tietävän (haetko eroamista vai radikaalia muutosta suhteessa?) vai kiihottaako kiinnijäämisen riski? Sillä jos et hae tuolla kiinnijäämistä niin olet vain ihan helvetin tyhmä... Vai asutteko vaimon kanssa erillään? Sillä jos asutte yhdessä viet toisen naisen VAIMOSI kotiin. Jollette jää rysän päältä kiinni tai joku avulias naapuri kantele, vaimosi huomaa ennen pitkään hiuksista, tuoksuista, siirtyneistä tavaroista, tahroista, roskista, vaikka mistä pienistä asioista että hänen kodissaan on ollut joku (ylimääräinen) päivän aikana. Lisäksi anteeksi saamisen mahdollisuus heikkenee kun loukkauksesta tekee vielä henkilökohtaisemman eli rankemman että viet toisen naisen oman vaimosi alueelle ja "turvapaikkaan".
Muuten, ikäero ei ole minusta ihme, itse olen 25 ja ihastun yleensä n35-40vuotiaisiin miehiin. Ja onhan noita 10-15-vuoden ikäeroja. Eli ihan vähennyslaskuna en pitäisi ikiä ongelmana. Mutta jos päätät valita rakastajattaresi, voit laskea suoraan luopuvasi lapsistasi sillä 19-vuotias tuskin haluaa heidän äitipuolekseen. Lapset saanevat vähentää käyntejään heti kun ensimiellytys eli asemien varmistus on toteutettu välillänne.
Se ei parisuhteessa kovin pitkälle kanna ainakaan naisen näkökulmasta. Tuo rakastajattaresi on vielä hyvin nuori, joten tuskin hänkään haluaa sinulta muuta kuin huomiota ja seksiä.
Ajat itsesi loukkuun ja mitä pitempään jatkat salasuhdetta, sitä syvemmälle vajoat syyllisyyden kanssa.
Mitään hyvää ei tuosta ainakaan seuraa.
Mieti tarkkaan, mitä haluat. Jos vaimoasi rakastat, et olisi nyt tuossa tilanteessa. Kukaan rakastava puoliso ei kohtele kumppaniaan noin.
Vaimosi vaistoaa takuulla, mitä teet. Viisainta olisi kertoa hänelle totuus. Karuksi tuon tekee se, että panet vierasta naista kodissa, joka on vaimonkin koti.
Puhu vaimollesi, hänellä on oikeus tietää.
Jos kuitenkin rakastat tuota nuorta naista, jatka sitten hänen kanssaan, kunhan teet asiat vaimosi kanssa selväksi.
älä kerro muijalles. Oot hiljaa vaan ja annat homman kuihtua kasaan.
en ole vaimosi. Rakastajatartakin säälin.
johon en osaa vastata, eikä ole omaakaan kokemusta asiasta.
Sen sijaan on kokemusta ihastumisesta (molemminpuoleisesta, ainakin jossakin määrin), mikä ei tosin johtanut intiimimpään suhteeseen.
Henkisellä puolella vaan kolahti kemiat niin, että on vaikea unohtaa ja päästä irti ko. miehestä.
Ja olen siis varattu, kuten tämä mieskin.
Mutta miten päästä irti? Hyvä kysymys, mutta vaikea vastaus, en todella tiedä.
Ajatus kiertää rinkiä ja ikävä on, mutta homma on ohi =(
oletko koskaan miettinyt kuinka paljon sun vaimoon satuu kun saa sinut kiinni.... vaikka kuinka yrität olla huolellinen niin joskus käry käy.... se on varmaa... olen itse kolmen lapsen äiti ja olen mieheni saanut kiinni samasta asiasta meillä on ero eessä en voi hyväksyä sitä mitä hän teki ja vielä meidän sängyssä. en toivo että kukaan joutuu kokemaan samaa mitä minä käyn läpi.... on minun mielestäni sinulta todella itsekästä toimintaa.... entäs jo se sinun päiväpano käräyttääkin sinut.... koskaan ei tiiä.... mieti onko se kaikki sen arvoista että siinä voi uhrata sen kaiken mitä sulla nyt on..... jos on niin jatka mutta jatka vapaana se tuska jonka vaimosi kokee sinun kiinni jäädessä on todella kova.... varoitan.... en soisi tätä kenellekkään.... ja vain harva pari selviää ilman eroa....