Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vittuileeko aikuinen, järkevä ihminen "persuille"?

Vierailija
18.04.2011 |

Miksi joillekuille ottaa tämä Suomen vaalitulos niin koville, että koko palsta on nyt täynnä tätä vittuilua? Koittakaa nyt rauhoittua ja pyytäkää vaikka naapurin wt-äidiltä pari pilleriä rauhoittavia, jos ei muu auta.

t. demari

P.S. Meidän Jutta oli tosi edustava eilen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaikki ei tienaa 4000 €/kk ja asu Espoossa hienossa omakotitalossa

- on ihmisryhmiä (vanhukset, lapset ja sairaat) jotka tarvitsevat erityistä suojelua

- politiikalla saadaan aikaiseksi muutakin kuin eriarvoistamista

Vierailija
2/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan sen takia että persut on naurettavia ja naurunalaisia. Minä revin niistä huumoria minkä irti lähtee, koska en usko että persuilla on minkäänlaisia mahdollisuuksia repiä Suomea irti Eurosta, tai Eu:sta, tai mistään muustakaan. Tilanne on minusta todella koominen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan sen takia että persut on naurettavia ja naurunalaisia. Minä revin niistä huumoria minkä irti lähtee, koska en usko että persuilla on minkäänlaisia mahdollisuuksia repiä Suomea irti Eurosta, tai Eu:sta, tai mistään muustakaan. Tilanne on minusta todella koominen!

Minä olen ainakin iloinen, että kansa on innostunut pitkästä aikaa politiikasta ja äänestämisestä. Aikamoista ylenkatsetta tuollainen lietsonta, jota nyt harrastatte.

t. demari

Vierailija
4/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään wt ihmisiä.

Vierailija
5/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertoo enemmän muiden puolueiden kannattajista kuin persuista se, mitä paskaa täälläkin on kaadettu tavallisten kansalaisten niskaan. Toki osa persujen äänestäjistä oli varmaan laitapuolen kulkijoita, mutta osa kokoomuksen äänestäjistä oli yhtälailla osingoilla eläviä hämärämiehiä. Tuntuu olevan vaikeaa tajuta, että oikeus mielipiteeseen on KAIKILLA, ei vaan niillä, jotka tienaavat satatonnia vuodessa.

Vierailija
6/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aiempi porukka on vuosien varrella vienyt Suomen jo niin syvälle suohon että ei sieltä välttämättä persutkaan Suomea ylös nosta...

Vierailija
7/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kertoo enemmän muiden puolueiden kannattajista kuin persuista se, mitä paskaa täälläkin on kaadettu tavallisten kansalaisten niskaan. Toki osa persujen äänestäjistä oli varmaan laitapuolen kulkijoita, mutta osa kokoomuksen äänestäjistä oli yhtälailla osingoilla eläviä hämärämiehiä. Tuntuu olevan vaikeaa tajuta, että oikeus mielipiteeseen on KAIKILLA, ei vaan niillä, jotka tienaavat satatonnia vuodessa.

Vierailija
8/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta innolla odotan mitä saavat aikaan, ja ennenkaikkea kestääkö tämä heidän lentonsa seuraaviin eduskuntavaaleihin asti vai tuleeko tästä yhden kauden ilmiö. Nythän se heidän työnsä vasta alkaa.

Jutta oli muuten kehittynyt kovasti neljässä vuodessa! Lausunnot olivat ihan eri luokkaa kuin viimeksi eikä hän ollut niin hermostunut. Ja pääsi ainakin kerran heittämään sen "ihan aluksi" läppänsä. (en ole demari)

Vierailija
9/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä muuta voi odottaa ylimielisiltä "mulle-kaikki-muille-ei-mitään" kokoomuslaisilta..

Vierailija
10/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään wt ihmisiä.

Mä en edes tiedä mitä tarkottaa nämä wt:ihmiset. Varmaan jottai persujen haukkujia taas...:( Mää olen ihan tavalinen turkulainen keittäjämuija ja äänestin persuja kun en tykkää et varis suo muuttuu afrikan siirto maaksi. Pyytän anteeksi jos äänestykseni tulos ei mielyttäny teitin kerma persuksia.

T:Persu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi