Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mun tapailumies nyt sitten sellainen narsissi?

Vierailija
05.09.2025 |

Kyseessä ihan aikuisen ikäinen mies, kolmenkympin puolessavälissä. Hän on hauskaa seuraa ja hyvä puhumaan, mutta puhuu koko ajan vain itsestään, ja kääntää kaiken itseensä. En edes liioittele jos sanoisin esimerkkinä, että olemme kävelyllä ja minä nyrjäytän nilkan sijoiltaan, hän varmaan seisoisi siinä luettelemassa kaikki ne kerrat kun on loukannut itsensä, ja toipumisajan mäkättäisi siitä etten kyllin pysty häntä paapomaan kun menin heittämään nilkkani nurin. Hän kykenee pitämään tunnin mittaisen esseen jostain spessuintressistään huomaamatta tai välittämättä että on ainoa puhuja. Kun olemme videopuhelussa, hän on mieluiten ilman paitaa ja ihailee lihaksiaan kamerasta, ei varmasti edes näkisi jos vaikka irvistelisin tai pyllistäisin. Hän on hakannut ihoonsa kaikenmoisia merkkejä jotka tarkoittavat viisautta, tai kertovat hänen ylivertaisuudestaan. En edes vitsaile.

Ihan komea on joo, ja vissiin aikoinaan tytöillekin hyvin kelvannut, mutta alkaa olla se tunne, kun katsoo 100 tuntia pitkää Shop-TV -mainosta, ja tuote alkaa vaikuttaa mitättömältä hypeen verrattuna.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukoistaako hän keväisin?

Vierailija
2/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä tiedä oikean vastauksen jo itsekkin.

M56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä vaikuttaa, tai ainakin on hyvin itseriittoinen.

Vierailija
4/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään itsekeskeinen. Harrastaako manipulointia ja kontrollointia, kuten kaasuvalottaminen?

Vierailija
5/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta narsistiselta persoonallisuushäiriöltä, sellainen yrittäisi kaikkensa hurmatakseen sinut alkuun. Itsekeskeinen tollo tapailumiehesi kyllä on.

Vierailija
6/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin autisti, heillä ei ole aina tilannetajua.

Vierailija
7/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmieliselle kuulostaa. 

Vierailija
8/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut paljon lyhyitä suhteita?

Vierailija
9/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsissit ovat pahoja. Niitä pitää varoa.

Vierailija
10/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän kuvailee nuoruuttaan sanoilla "yliseksuaalinen". Moni lause tai tarina alkaa myös sanoilla "Yks nainen jota tapailin/deittasin/joka oli täällä yötä" jne. Onko se huono merkki? Sano rauhoittuneensa.

-ap

Vierailija
11/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa myös olla tulppaani .

Vierailija
12/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukoistaako hän keväisin?

Kyllä. Homo se on.

Vierailija
13/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etköhän sinä tiedä oikean vastauksen jo itsekkin.

M56

Homo

Vierailija
14/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti :D Tuossa oli yksi kävelylenkki ja videopuhelu itselleni liikaa. Mies olisi mennyt poistoon jo tatsojen perusteella, mutta veikkaan että jo ekassa tinder-keskustelusa olisi käynyt selväksi että mies on itserakas ja rakkauden muoto mitä hän etsii on lisäakkaus itseään kohtaan, eli ei jatkoon :D

Vierailija
15/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän kuvailee nuoruuttaan sanoilla "yliseksuaalinen". Moni lause tai tarina alkaa myös sanoilla "Yks nainen jota tapailin/deittasin/joka oli täällä yötä" jne. Onko se huono merkki? Sano rauhoittuneensa.

-ap

:D Mitä helvettiä. Miksi edes kyselet tällaista? VÄLITÖN BLOKKI ja mies menneisyyteen kuin olisi jo. 

Vierailija
16/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa myös olla tulppaani .

Homo se on.

Vierailija
17/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on horsma. Haitta, joka rönsyilee joka suuntaan. 

Vierailija
18/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvailee itseään sanoilla yliseksuaalinen pällistelee itseään vaan peilistä, juoksisin karkuun. Tunnen muutamia vastaavia. Toinen heistä narsisti + skitsofrenia, toisella narsismi + maanisdepressiivinen. Molemmat ovat ko. Diagnooseilla lääkäreiden diagnosoimia ja lääkityksellä. Alkujuuri syy heidän sairauksiin voi toki johtua lapsuuden traumoista, heikosta itsetunnosta ja kateellisesta luonteenpiirteestä. Yhtä kaikki, ei ihan heti kannata ainakaan yhteen muuttaa. 

Vierailija
19/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei. Oletko saanut mun eksän haaviisi? Hän ei todellakaan ollut rauhoittunut, valehteli minkä kerkesi kaikesta maan ja taivaan välillä. Hän oli aina uhri, vaikka itse kävin läpi syövän niin hän oli kuitenkin ainut, johon kaikki mun sairastamiset vaikutti. Hän myös osasi aina kertoa, mikä mussa on vikana ja mitä mun pitäisi muuttaa itsessäni, että kelpaisin hänelle. Piti itseään aivan ylivertaisena minuun verrattuna ja olisin hänen mielestään voinut hyvin olla vain kotona. 

Vierailija
20/22 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tosi naiivi tai nuori? Ymmärrän jos olet joku 20-jotain, tai eronnut pitkästä liitosta etkä ikinä ollut deittailumaailmassa.

Mun vastaava kullannuppu oli samanlainen "ihana sika". Hän siis piti itseään ylivertaisena, vaati että nainen on suorastaan neitsyt, tatskatkin olis ollu miinus vaikka itse oli päänahkaan asti tatuoitu rattopoika. Silläkin jotain "syvän viisauden riimuja" LOL. Kuulostaako ap tutulta? Juokse ennen kuin lykkää suhun mukulan tai papin aamenen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi