Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa vain aloituksia Persuja vastaan, kukaan ei kirjoita Persujen puolesta?!

Vierailija
18.04.2011 |

Mulla on n. 80 kaveria, ja niistä hieman vajaa 10 on kommentoinut vaalien tulosta negatiiviselta kannalta. Nämä kommentit ovat saaneet paljonsamansuuntaisia kommentteja.

Ymmärrän kyllä, että nämä kaverit ovat juuri niitä, jotka eivät Persuja äänestäisikään. Mutta se on jännä, että kukaan ei kirjoita siitä, että äänesti Persuja.

Minä äänestin Persuja, mutta en sitä FB:ssa huutele, kuten en monia muitakaan henkilökohtaisia juttujani. En myöskään viitsi näiden Persuja haukkuvien kommentteihin kommentoida mitään. Haukkukoon rauhassa...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin suuri osa heistä on sitä mieltä että voi hel-vet-ti.

Vierailija
2/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee ihan että jos äänestit persuja, poista minut kavereistasi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei tuota hirveästi kannata mainostaa.

Vierailija
4/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääliömäistä älämölöä asian tiimoilta.

Vierailija
5/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee ihan että jos äänestit persuja, poista minut kavereistasi :)

Ettei ihan rasisteiksi voisi jo sanoa heitä?

Vierailija
6/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ne jotka ovat epäröineet, huutelevat päätöstensä perään. Epävarmoja. Toistelevat itselleen että tekivät oikein.

Vierailija
7/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten aika moni oikeasti pettyi persujen äänisaaliseen. Keskustan, Kokoomuksen ja SDP:n voitot tai häviöt ei liikuta niin paljoa, et jaksais avautua. Mut persuja vihaa suomalaisista aika moni, et turha luulla 20% olevan koko SUomen ääni.

Vierailija
8/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että etenkin nuorten aikuisten keskuudessa "pitää" kauhistella persujen voittoa ja uhota muuttavansa muualle. Soinia on jahdattu mediassa jo kuukausia, otsikot ja kaikki häntä vastaan, ihan törkeitäkin tapauksia. Yle, HS ym. on manipuloinut kansaa ihan häpeilemättä (persut mm. "varasti ääniä" ja vastaava uutisointi) eikä ketään tunnu haittaavan. Olen itse jo kerran kommentoinut että eiköhän riitä Soinin mollaaminen ja sain kimppuuni useamman ihmisen + minut erotettiin ryhmästä, jonka sivulla tuo kirjoitus oli (ei poliittinen ryhmä). Toisaalta yhtä moni tykkäsi kommentistani...mutta yksikään ei antanut taustatukea sanomalla jotain.

Muutosta on vinguttu, mutta ilmeisesti se muutos olisi tullut vihervasemmistoa äänestämällä?? Itse helsinkiläisenä olen katsellut ihan tarpeeksi vihreiden touhuja, olenhan heidän ex-äänestäjänsäkin. Persuja en äänestänyt, mutta ajojahti mediassa ja tulevien hallituspuolueiden kiukuttelut tehdä yhteistyötä vetävät kyllä vakavaksi. Mitä järkeä on opettaa edes pikkulapsia tulemaan toimeen, kun nähtävästi fiksut aikuisetkaan eivät siihen ryhdy- ja politiikassa ei nähtävästi ole pakkokaan??

Vierailija
9/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tarvetta haukkua mitään puolueita jne. Jos mut joku poistaisi sen perusteella kavereista että äänestin persuja, niin sittepähän poistaa.

Mun mies oli ylpeästi liittynyt ryhmään Perussuomalaiset.. =) Mutta se ei välitäkään, mitä muut sanoo vaan on oma itsensä.

Vierailija
10/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei välitäkään, mitä muut sanoo vaan on oma itsensä.

Vierailija
11/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin päivityksen, jossa kerron olevani erittäin tyytyväinen tähän vaalitulokseen. Yhdelle joka oli omaan päivitykseensä laittanut kauhisteluja Persujen kannatuksesta, kirjoittelin oman mielipiteeni. Että kyllä mun kaverit ainakin tietää ketä äänestin.

Olen valikoinut faceen kavereita, jotka todella sitä minulle ovat. Heidän kanssaan kyllä pystyy taatusti asioista keskustelemaan ihan asioiden oikeilla nimillä, eikä tarvitse alkaa haukkumaan puolin eikä toisin, vaikka poliittisia näkemyseroja onkin. Eikä taatusti poistamaan ketään kavereista poliittisten näkemysten takia.

Vierailija
12/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoomuslaisten ja demareiden vihamielisyys fb.ssä. Huvittaakin ja tunnen toisaalta myötähäpeää. Olen lukenut kavereideni sivuilta uhkauksia irtisanoa kaikki kaverit, jotka on äänestäneet persuja, jopa tappouhkausten tyylisiä. Naurettavia draamoja ja uhkailuja muuttaa pois.

Koen ne lapsellisiksi maassa, missä jokaisella on oikeus äänestää ketä tahansa ja uskonnonvapaus. Lapsellista meuhkaamista, mitä tulevat häpeämään myöhemmin. Ainakin itse tulen suhtautumaan näihin ihmisiin tulevaisuudessa ihan eri tavalla. Jos ihmisen kaveruus on siitä kiinni, mitä se äänestää, osoittaa se ihmisestä paljon. Näin on alkaneet monet sisällissodat, missä naapuri on tappanut naapureitaan ja toinen raiskannut läheisiään kun äänestävät jotain muuta.

En ole lukenut yhdenkään persun uhkailevan, että sanoo irti kaveruuden jos on äänestänyt vaikka vihreitä.

Minusta nämä ihoilijat vaikuttavat vaarallisilta.

Niin ja itse äänestin vihreitä. Mutta minun käsittääkseni jokaisella on oikeus olla kertomatta se, ketä äänestää. Jos kokoomuslaisystäväni ja demariystäväni haluavat sanoa kaveruuteni irti siksi, että en kerro, ketä äänestän niin ihan sama.

Mulla on n. 80 kaveria, ja niistä hieman vajaa 10 on kommentoinut vaalien tulosta negatiiviselta kannalta. Nämä kommentit ovat saaneet paljonsamansuuntaisia kommentteja.

Ymmärrän kyllä, että nämä kaverit ovat juuri niitä, jotka eivät Persuja äänestäisikään. Mutta se on jännä, että kukaan ei kirjoita siitä, että äänesti Persuja.

Minä äänestin Persuja, mutta en sitä FB:ssa huutele, kuten en monia muitakaan henkilökohtaisia juttujani. En myöskään viitsi näiden Persuja haukkuvien kommentteihin kommentoida mitään. Haukkukoon rauhassa...

Vierailija
13/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs ja kriittinen foorumi. Heille riittää autolehdet ja seiska.

Vierailija
14/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiyhdistyslehdetkin pilkkasi Esko Ahoa ihan räikeästi, koska saivat rahoituksen demareilta. Sama on nyt tapahtunut persuja kohtaan. On muodikasta kauhistella persuja.

Olen huomannut että etenkin nuorten aikuisten keskuudessa "pitää" kauhistella persujen voittoa ja uhota muuttavansa muualle. Soinia on jahdattu mediassa jo kuukausia, otsikot ja kaikki häntä vastaan, ihan törkeitäkin tapauksia. Yle, HS ym. on manipuloinut kansaa ihan häpeilemättä (persut mm. "varasti ääniä" ja vastaava uutisointi) eikä ketään tunnu haittaavan. Olen itse jo kerran kommentoinut että eiköhän riitä Soinin mollaaminen ja sain kimppuuni useamman ihmisen + minut erotettiin ryhmästä, jonka sivulla tuo kirjoitus oli (ei poliittinen ryhmä). Toisaalta yhtä moni tykkäsi kommentistani...mutta yksikään ei antanut taustatukea sanomalla jotain.

Muutosta on vinguttu, mutta ilmeisesti se muutos olisi tullut vihervasemmistoa äänestämällä?? Itse helsinkiläisenä olen katsellut ihan tarpeeksi vihreiden touhuja, olenhan heidän ex-äänestäjänsäkin. Persuja en äänestänyt, mutta ajojahti mediassa ja tulevien hallituspuolueiden kiukuttelut tehdä yhteistyötä vetävät kyllä vakavaksi. Mitä järkeä on opettaa edes pikkulapsia tulemaan toimeen, kun nähtävästi fiksut aikuisetkaan eivät siihen ryhdy- ja politiikassa ei nähtävästi ole pakkokaan??

Vierailija
15/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyllä sanoa että ei taida sitten muillakaan älykkyys olla kovin korkea jos facebookia pitää älykkäänä ja kriittisenä foorumina xD

Vierailija
16/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan kehtaakaan sanoa että äänesti persuja. Sehän tarkoittaa sitä että että uskoo niitten voivan ottaa rahaa tyhjästä kaikkeen siihen mitä ovat luvanneet kansalle tukien muodossa :DDDDD. Ja kukapas julkisesti kehtaa sanoa että on tyhmä?

Vierailija
17/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyllä sanoa että ei taida sitten muillakaan älykkyys olla kovin korkea jos facebookia pitää älykkäänä ja kriittisenä foorumina xD

eli heidän tasonsa on se, että jopa fb on liian älykäs foorumi.

Vierailija
18/18 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

foorumi kuin mitä itse haluaa. valitkaa älykkäitä ihmisiä verkostoonne niin fb:nnekin on tasokkaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan