Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanha on Tiina Soini?

Vierailija
18.04.2011 |

Selvästi nuoremman näköinen kuin Timo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ollut Tiinan potilaana? Millainen on lääkärinä?

Vierailija
2/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö vaan kiinnosta:) Vastausta ei löytynyt ainakaan Wikipediasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuis vanha Soini itse on? Näyttää luultavasti paljon ikäistään vanhemmalta....

Vierailija
4/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaimo näyttää alle 40-vuotiaalta ainakin kasvoista. Vai mitä ootte mieltä? Tiinan tyyli on kyllä varsin vanhahtava.

Vierailija
5/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjustahan on poistettu yksi viesti, missä kerrottiin sairaala jossa Tiina on töissä? Eikö muka tulevan ministerin puolison työpaikka ole julkista tietoa? Kummallista sensurointia.

Vierailija
6/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän tu nyt mikään salaisuus ole

1968 syntynyt

Vierailija
7/9 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2015 Tiina on 46-vuotias.

Vierailija
8/9 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä kuinka vanha juttu tää on mutta en kerro enempää että mikä sairaala tai kaupunki on kyseessä ettei mulle tuu mitään ongelmia mutta aattelin vaa sanoo että olen ollut yhessä nimeltä mainitsemotassa sairaalassa just silloin kun Tiina sattui hoitaa mua. ..ihana lääkäri mulle ainakin niin ihana ystävällinen ja pisti mut kuntoon. ...Tiina on ihana hyvä sydämellinen ihminen ainakin mulle oli ja osaa hommansa. .mulle tuli ikävä tiinaa kun näin sen tänään linnan juhlissa. ..Tiina sä oot1 parhaista osaavisa sen alan lääkäreistä en kerro minkä alan on kun en halus kertoo Tiinan ykditysi elämää enempää ettei tuu mulle ongelmia. ..mutta tänään oon miettinyt sua Tiina hirveesti. ..Tiina <3 olit tärkeä hoito taho mylle ja kyllä Timo Soini on onnen Pekka ku dut on saanut. ...

Vierailija
9/9 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorvi oli sairaala 2014 kun pilasi tyttäreni terveyden. Vähensi kyllä mieletöntä lääkekuormaa kahteen mutta sen jälkeen hän on raivonnut 2vuotta eikä kertaakaan nauranut tai tuntenut iloa mistään. Lääkkeet tutkimuksissa kahdessa vuodessa pienentäneet apinoiden aivoja ,10%

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan