laitoin sitten ruotsin nyhetsverketin uutiseen palautetta, väittivät persuja muukalaisvihamielisiksi
http://www.nyhetsverket.se/nyhet/15260/Stor-framg%C3%A5ng-f%C3%B6r-Sann…
kirjoitin että ei pidä paikkaansa.
Kommentit (17)
mitä oikein äänestitte? Syyttäkää ihmeessä mediaa.
Jos tuloksia analysoidaan, niin puolueen maahanmuuttokriitikot ei edes päässet läpite Halla-ahoa lukuunottamatta. Puolueella itselläänhän ei ole oikeastaan mitään tekemistä maahanmuutokritiikin kanssa. Eikä mitään sellaista historiaa. Aivan eri puolue kuin Ruotsindemokraatit siis.
haluavat vain verhota sen. Pääosa persujen kannattajista äänesti koska ei tykkää mustaihoisista. Suotta sitä kieltää.
Ja maanisin islaminvastustaja pääsi läpi.
kirjoititko pakkoruotsiksi? Onhan perrrsut muukalaisvihamielisi ja rasisteja..
tosin pakkoruotsiopinnoista on yli 20 vuotta, joten hiukkasen tuli virheitä ja osan jo huomasinkin, mutta eiköhän viesti mennyt perille ;) ja se pakkoruotsi oli muuten ihan kivaa. ei minulla mitään sitä vastaan ollut.
ap
haluavat vain verhota sen. Pääosa persujen kannattajista äänesti koska ei tykkää mustaihoisista. Suotta sitä kieltää. Ja maanisin islaminvastustaja pääsi läpi.
http://aikapommi.wordpress.com/
En käsitä, miksi kukaan VIHAISI islamia? :( Tuosta linkistäkin selviää, että islam on rauhanuskonto.
Jos tuloksia analysoidaan, niin puolueen maahanmuuttokriitikot ei edes päässet läpite Halla-ahoa lukuunottamatta. Puolueella itselläänhän ei ole oikeastaan mitään tekemistä maahanmuutokritiikin kanssa. Eikä mitään sellaista historiaa. Aivan eri puolue kuin Ruotsindemokraatit siis.
Om resultaten analyseras, då den part som invandringen kritiker är inte ens päässet läpite Halla-Aho undantag. Itselläänhän parti är egentligen inget att göra med maahanmuutokritiikin. Och det finns ingen historia. En helt annan part än den svenska demokrater, alltså.
tässä on google kääntäjän tekemä teksti viestistäsi, jotta ei sun tarvi edes sitä pakkoruotsia käyttää ;))
muun väittäminen on ihan rehellistä valehtelua
maahanmuutto-sanan kanssa vääntely saisi jo riittää
rasisti on rasisti
sitä aivan turhaa pelatään käyttää.Minä ainakin olen ylpeä rasisti ja toivon että suomelle ei käy kuin ruotsille.
voit itse joutua yhtälailla rasismin ja vainon kohteeksi jonkin ominaisuutesi vuoksi. sitten sana ei ehkä olekaan enää niin hieno???
rasisti on hieno sana
sitä aivan turhaa pelatään käyttää.Minä ainakin olen ylpeä rasisti ja toivon että suomelle ei käy kuin ruotsille.
haluavat vain verhota sen. Pääosa persujen kannattajista äänesti koska ei tykkää mustaihoisista. Suotta sitä kieltää.
Ja maanisin islaminvastustaja pääsi läpi.
Tykkääkö joku muu sitten mustaihoisista?
voit itse joutua yhtälailla rasismin ja vainon kohteeksi jonkin ominaisuutesi vuoksi. sitten sana ei ehkä olekaan enää niin hieno???
rasisti on hieno sana
Nyt puhutaan rasismista. Ei rasismin kohteeksi voi joutua kotimaassan.
tykkääkö joku ööh valkoihoisista?
Mutta Afrikkaan ei ole pakko mennä. Omia valintoja siis
:DDDDDDD
Nyt puhutaan rasismista. Ei rasismin kohteeksi voi joutua kotimaassan.
voit itse joutua yhtälailla rasismin ja vainon kohteeksi jonkin ominaisuutesi vuoksi. sitten sana ei ehkä olekaan enää niin hieno??? ei ole monenlaista muotoa
Eteekö te persuja äänsetävät urpot todellakaan vieläkään tajua, mitä oikein äänestitte? Syyttäkää ihmeessä mediaa.
Täällä on persuilla ollut tasan kaksi vaaliteemaa: maahanmuuttajien ja ruotsinkielisten loppumaton haukkuminen. Ja sitten itketään kun väitetään muukalaisvihamieliseksi. Saatanan vellihousut!
Onhan perrrsut muukalaisvihamielisi ja rasisteja..