Minä alan inhota suomalaisia :(
En todellakaan siksi, että äänestivät persuja, vaan näitten persuvastaisten keskustelujen takia. Niissä mollataan milloin mitäkin suomalaisten ryhmittymää; white trashia, Pertti Perusjuntteja maaseudulta, lähihoitajia jne. jne. jne. Inhottavaa! Suomalaiset ovat kamalan kateellisia, ilkeitä ja inhottavia.
Kommentit (9)
eduskuntaan...
Pääset edes linja-autoon. Työntele sinä niitä rattaita ja pyörittele räkäpallojasi, työtön luuseri ja elätti. Laita CV tulemaan niin päästään katsomaan mitä olet saavuttanut, enkä nyt tarkoita mitään 100 kiloa läskiä.
hienoa perrrrsut, 19% kannatuksella laitatte suurimman osaa kansaa marginaaliin??
hienoa perrrrsut, 19% kannatuksella laitatte suurimman osaa kansaa marginaaliin??
Tässä ketjussa vihaamisesta ovat puhuneet sinun kaltaisesi luuserit, vihaan perrssuja viestejähän tuossa on. Olet tyhmä. Ihanaa kun hävisitte, kansa on aina oikeassa ja sinä väärässä! Itke katkera typerys.
tulevat tod.näk. samalta näppikseltä.
Ihan tämän palstan aivokääpiöiden takia, itse ovat juuri tuota wt-porukkaa pahimmilaan ja niin ollakseen kun on Ahmed miehenä ja lähihoitajan tai siivoajan paperit taskussa, huoh :(
Paskat housuissa pelonsekaisesti 1995 jääkiekkomestaruuden jatkuvassa huumassa Leijona-kaulakoru tutisten pelätään jokaista ulkomaalaista henkensä edestä. Todellista "rohkeaa" isänmaallisuutta:)
Ikäänkuin jokainen muuta puoluetta äänestänyt olisi ulkomaalaisen kanssa naimisissa ja isänmaan vastainen.
Eikä 80% äänestänyt Kokoomusta, tätä ns. "voittajaa", joka menetti 7 eduskuntapaikkaa :D
Ihan tämän palstan aivokääpiöiden takia, itse ovat juuri tuota wt-porukkaa pahimmilaan ja niin ollakseen kun on Ahmed miehenä ja lähihoitajan tai siivoajan paperit taskussa, huoh :(