Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksielämä näivettyi, kun lakkasin antamasta säälipillua

Vierailija
17.04.2011 |

Mies ei enää tee aloitetta, kun on olemassa riski, etten enää haluakaan. Ennen annoin, vaikkei aina huvittanutkaan. Silloin miehen mielestä kerta viikkoon oli vähän ja minusta sopivasti, nyt ei ole seksiä edes kerta viikkoon. Nykyään meillä on seksiä vain minun aloitteesta ja jotenkin koen sen tosi mälsäksi.

Miehen kanssa on vaikea puhua asiasta, koska hän vain kiusaantuu, jos yritänkin. Arg! Jos ei ole seksiä, niin kohta näivettyy koko suhde. Mitä tehdä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 19:11"]

no totta kai sillä on hormonit alhaalla kun sä et anna tarpeeksi. kerta viikkoonkin on tosi vähän, kokeiltaa kerta pari päivään.

[/quote]

Niin, sillä löysällä mulkulla on tosi helppo paneskella, mennen tullen :)

t. no 17

Vierailija
42/54 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali ongelma parisuhteissa ja johtaa nopeaan eroon. 

Ei miestä kiinnosta jatkuvasti ei. Menee vähemmästäkin jakeluun että ei ole enää haluttava ja hakee haluttavuutta sitten muualta. 

Ap voisi myös etsiä itselleen haluttavan puolison ja ap:n mies luultavasti hakee jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos kumpikaan ei tee aloitteita niin paha sanoa millaista se seksi sitten olisi, vähän siis jossittelua. Ainakaan tuolla asenteella se ei siitä kovene kyllä ikinä. mitä jos ihan yllättäen alkaisit nuolemaan sitä, seksikkäiden alusvaatteiden kera. siinähän se kovuusaste sitten selvenisi. eikä nyt kannata 1 minuutin jälkeen luovuttaa. muutamia viikkoja tai kuukausia mukavia seksiyllätyksiä ja aloitteita. 

Vierailija
44/54 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 19:27"]

no jos kumpikaan ei tee aloitteita niin paha sanoa millaista se seksi sitten olisi, vähän siis jossittelua. Ainakaan tuolla asenteella se ei siitä kovene kyllä ikinä. mitä jos ihan yllättäen alkaisit nuolemaan sitä, seksikkäiden alusvaatteiden kera. siinähän se kovuusaste sitten selvenisi. eikä nyt kannata 1 minuutin jälkeen luovuttaa. muutamia viikkoja tai kuukausia mukavia seksiyllätyksiä ja aloitteita. 

[/quote]

Mies karttaa jo kaikkia lähentely-yrityksiäni, on sen verran kolhuilla sen pehmeän mulkkunsa kanssa. Seksi alusvaatteet ei mun miehelle tehoa. Olen joskus kokeillut ja se sai sätkyn. Ei sen takia, ettei ne mulle päälle kävisi, vaan se oli kuulemma jotain joka ei sovi mun tyyliin. Käski ottaa ne pois ja hävis sen siliän tien. Meillä miehelle käy mieluummin mummokalsarit mun päällä ja villasukat kuin seksihepenet.

Ei antas ikimaailmassa mun alkaa nuolla , en pääse niin likelle enää... no. 17 (ja en ole ap.)

Vierailija
45/54 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se sitten reilua että nainen saa seksiä aina kun haluaa mutta mies koko ajan liian vähän? Kompromissi, sanon minä. Naisen ei pidä suostua AINA kun mies haluaa, mutta jos toinen haluaa useammin kuin toinen niin reilua olisi molempien tulla vastaan määrässä. Ei niin että toinen määrää tahdin täysin. EI se, joka haluaa enemmän, eikä se, joka haluaa vähemmän.

[quote author="Vierailija" time="17.04.2011 klo 22:08"]

Mies ei enää tee aloitetta, kun on olemassa riski, etten enää haluakaan. Ennen annoin, vaikkei aina huvittanutkaan. Silloin miehen mielestä kerta viikkoon oli vähän ja minusta sopivasti, nyt ei ole seksiä edes kerta viikkoon. Nykyään meillä on seksiä vain minun aloitteesta ja jotenkin koen sen tosi mälsäksi.

Miehen kanssa on vaikea puhua asiasta, koska hän vain kiusaantuu, jos yritänkin. Arg! Jos ei ole seksiä, niin kohta näivettyy koko suhde. Mitä tehdä?

[/quote]

Vierailija
46/54 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksielämä lopahti kun sanoin että annan kyllä mutten teeskentele himoitsevani häntä, vaan annan ihan samalla tavalla velvollisuudesta kuin pesen lattioita ja käyn ruokakaupassa. Se ei ole mitään fyysistä väkivaltaa minua kohtaan aktina, mutta koen teeskentelyyn pakottamisen henkisenä väkivaltana.

Jos tästä tulee ero niin saa tullakin. En halua olla huora joka teeskentelee seksuaalista nautintoa hinnasta (eli tässä tapauksessa hinta on avioliitosta eroamattomuus). Jos seksi kanssani ilman teeskentelyä kelpaa miehelleni niin hyvä, jos seksi niin että oikeasti jopa nauttisin siitä onnistuu mieheni kanssa niin mahtavaa, mutta näyttelemiseen en enää lähde.

Vierailija
47/54 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ihan oikein sä teet, mutta ei se kyllä tule tuntumaan aina oikealta ratkaisulta sitten kun suhde on pilalla tai loppu. Ja siihen se tulee menemään. Ihan turha kuvitella jotain muuta.

Vierailija
48/54 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin gynellä, ettei mulla ole haluja, olisko jotain apua. Mulle sanottiin, että merkkaa kalenteriin etukäteen päivät, milloin teillä on seksiä, ihan samalla lailla kuin muutkin menot tyyliin hammaslääkäri, teatteri, jumppa...se kuulemma auttaa. No, en sitte kokeillu....

Vierailija
49/54 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 18:50"]

Kyllä kannattaa antaa, siinähän saa samalla itsekkin.

[/quote]

Ai saako? Hah.

Vierailija
50/54 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi kun siellä av-mammoja itkettää. ei seksiä niin käydään vieraissa. niin yksinkertaista se meillä. jos ei kelpaa niin tervemenoa yh:ksi.

jos mies sanoo av-mammalle että lopeta syöminen, lopetatko? tai syöt vain kun minä haluan, syötkö?

Vierailija
51/54 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerolle 17: onpa tosi harmi tilanne teillä, seksiterapeuttia voisi kait kokeilla vikana keinona, josko sieltä löytyisi jotain ratkaisua. Muuten jaksamista seksittömään elämääsi :-) Joka tapauksessa toivon jossain tulevaisuudessa sinulle nautinnollista seksielämää!

Vierailija
52/54 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan aika vaikea aihe tämä seksihalujen kohtaamattomuus. Toista ei voi vaatia haluamaan vähemmän eikä toista haluamaan enemmän. Kompromissi siihen on löydyttävä tai sitten tulee suosiolla lopettaa suhde ja etsiä se paremmin omia haluja vastaava ihminen.

Pakottamalla seksiin tai seksittömyyteen tai liian vähäiseen seksiin ( kuka senkin muuten määrittelee ) tuhoaa koko suhteen. Itse olen tästä asiasta keskustellut suhteessani liikaakin ja siltikin aihe on edelleen jotenkin vaikea lähestyä.

Mutta joo, säälipillun antaminen ei pitkällä tähtäimellä ole kovinkaan järkevä ratkaisu enkä usko että kovinkaan moni mies sitäkään haluaa. Ja on otettava huomioon myös sekin, että suhteessa on muutakin kuin seksi ja jos se muu tökkii, niin vaikutus heijastuu myös seksielämään. Ei tämä nyt ole ihan niin mustavalkoista kuin moni tuntuu ajattelevan.

Vierailija
53/54 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 20:31"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 19:56"]

Meillä seksielämä lopahti kun sanoin että annan kyllä mutten teeskentele himoitsevani häntä, vaan annan ihan samalla tavalla velvollisuudesta kuin pesen lattioita ja käyn ruokakaupassa. Se ei ole mitään fyysistä väkivaltaa minua kohtaan aktina, mutta koen teeskentelyyn pakottamisen henkisenä väkivaltana.

Jos tästä tulee ero niin saa tullakin. En halua olla huora joka teeskentelee seksuaalista nautintoa hinnasta (eli tässä tapauksessa hinta on avioliitosta eroamattomuus). Jos seksi kanssani ilman teeskentelyä kelpaa miehelleni niin hyvä, jos seksi niin että oikeasti jopa nauttisin siitä onnistuu mieheni kanssa niin mahtavaa, mutta näyttelemiseen en enää lähde.

[/quote]

Minä luultavasti lähettäisin sinut ulos linnastani ja pitäisin lapset itselläni. En ala asumaan kaverin kanssa kimpassa. Kavereita nähdään baarissa ja leikkikentällä.

- prinssi luke

[/quote]

Minä luultavasti harrastaisin sellaista seksiä, että molemmat nauttisivat. Aika erikoinen olet, jos mielestäsi seksin pitää olla nimen omaan tuollaista, että nainen teeskentelee. Monen mielestä se on ihan tavoiteltavaa, että kumpikin nauttii ihan oikeasti. Huvinsa kullakin. Onko se joku fetissi oikein, että toivotaan että nainen vaan lahnaa alla?

[/quote]

Sinun on ymmärrettävä että on naisia jotka eivät koskaan tule saamaan orgasmia tai nauttimaan seksistä. Sellaisia miehiäkin on olemassa, mutta naisten keskuudessa se on yleisempää. Eli ei ole harvinaista että nainen ei nauti seksistä laisinkaan. Harva nauttii.

- prinssi luke

[/quote]

Tai sitten harva nauttii _sinun_ kanssasi.

Vierailija
54/54 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:17"]

Numerolle 17: onpa tosi harmi tilanne teillä, seksiterapeuttia voisi kait kokeilla vikana keinona, josko sieltä löytyisi jotain ratkaisua. Muuten jaksamista seksittömään elämääsi :-) Joka tapauksessa toivon jossain tulevaisuudessa sinulle nautinnollista seksielämää!

[/quote]

Päivä kerrallaan, kunhan mua ei haukuta ja syyllistetä, ei mua haittaa. 

Tähän olen jo tottunut, ei asia mua muuten haittaa, tuo syyttely vaan risoo.

Ei mun mies lähde minnekään terapiaan, se on ihan varma, ei se näistä asioista muille puhu ja ongelmahan on minussa, ei hänessä  ;)

... n:o 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi